Danko!

274 8 0
                                    

Vlezl jsem do koupelny a okamžitě zčervenal. "Obleč se, prosím." Řekl jsem a věděl, že se tam dole něco stane.

"Prepáč!" Hodil si okolo pasu ručník a pokračoval, "máš tu fén?" Zeptal se.

"Jo, támhle ve skříni, tam dole."

"Dobre." Řekl. V tuhle chvíli jsem ucítil, že už mi stojí. Sakra! Zaklel jsem v duchu. On si toho ale všimnul.

"Tebe sa zo mňa postavil?!" Vykřikl.

Podrbal jsem se na zátylku. "No-no..." Začal jsem drkotat. Koukal mi do očí, cítil jsem se špatně. Tohle je moje jediná šance. Prosím ať to vyjde! Řekl jsem si. Potom jsem přišel k němu blíž a políbil ho, dlouze ho políbil a vjel jsem mu do pusy i jazykem. Potom jsem se otočil a v slzách odběhl k sobě do pokoje. Tam jsem si lehl do pokoje a brečel v posteli.

Brečel jsem tam v klubíčku asi půl hodiny. Potom tam za mnou přišel. "Šimone? V poriadku?"

"Bude to dobrý." Usmál jsem se. Sedl si ke mně na postel. Pohladil mě po zádech. "Nepřemáhej se, vím, že jsem si dělal zbytečné naděje." Rozbrečel jsem se při té představě ještě víc. Pohlédl na mě a otočil si mě, byli jsme proti sobě tváří v tvář. Koukal jsem mu do očí a utřel mi oči od slz. "Neplač už. Prosím." Řekl a hlas se mu zatřásl. Chytl si mě za bradu a natáhl se ke mě, nebránil jsem se. Políbil mě a ukápla mu slza. Políbili jsme se dlouze a já si to maximálně užíval. Začal jsem znovu brečet, tentokrát ale štěstím. Po chvíli se ode mě zase odtáhl. "O tomto, čo sa teraz stane nikde nehovor! Hlavne nie Lucy ani Míše." Já na to jen kývl. Sáhl jsem do poličky pro lubrikant a kondom. Podal jsem mu kondom, ale od ho 'odmítl'. "Viem, že to chceš ty." Řekl něžně. Začali jsme se líbat, on mě obratně svlékl. On už byl nahý z koupelny. Líbal jsem ho i na krku a jednou rukou jsem ho hladil po hrudi a druhou ho objímal za krkem. Jednou rukou jsem začal klesat níž. Přejel jsem po jeho erekci. Zasténal. "Ši-mon!" Koukl jsem mu do očí. Otočil jsem si ho na čtyři. Políbil ho na krku a jemně ho kousl. Vnikl jsem do něho jedním prstem a postupně přidával další. Vždy zasténal. Jednou rukou jsem se opíral o něj a druhou ho hladil a vždycky jemně zavadil o jeho penis. Sténal pořád hlasitěji. "Pro-sím, Ši-mo-ne!" Začal jsem se starat o jeho penis. Chytl jsem ho do ruky a rytmicky s ním pohyboval. Navlékl jsem si kondom a opatrně do něj vnikl. Neudržel jsem svůj sten. Přirážel jsem opatrně. Po chvíli se Danko neudržel a udělal se. Postupně jsem začal přirážet rychleji a tvrději. "Danko!" Vykřikl jsem. Potom jsem se do něj udělal a svalil se vedle něj. Sundal jsem si kondom a hodil ho do koše vedle postele. Pohladil jsem ho po tváři a políbil ho. "Jsou v tom city?" Zeptal jsem je. "Zatiaľ je do toho neťahaj, ešte ma tak dobre nepoznáš." Usmál se. Potom jsem ho obejmul se usnul.

                               * * *

Ráno jsem se probudil v posteli sám. "To se mi to jen zdálo?" Řekl jsem smutně. Nevěřil jsem tomu. Prošel jsem celý byt a nikde Danka nenašel. Šel jsem se osprchovat a ve sprše jsem se zase rozbrečel. Už jsem si myslel, že můj život nabral smysl. Když jsem se trochu sebral, tak jsem mu zavolal, tak jsem to mohl zjistit nejjednodušeji. "Ahoj Danko."

"Ahoj. Čo potrebuješ?"

"Co jsi dělal včera večer?"

"Bol som predsa u teba, ale prepáč, že som nemohol zostať aj ráno. Volala Lucy."

"Díky, a to že volala Lucy, to je v pohodě, já to chápu."

"Tak ahoj."

"Čau."

Měl jsem radost, tak to přece byla pravda. Šel jsem si ještě lehnout a ještě jsem se trochu vyspal. Pak jsem chtěl natočit nějaké video, ale neměl jsem náladu. Objednal jsem si pizzu a koukal na videa na internetu a na Goga. Byl tak krásný. Viděl jsem ho, měl jsem v živé paměti jak byl včera úžasný, že se zachoval asi jinak než by to bylo jindy mi to trochu kazilo. Pak jsem si jen tak šel zahrát, ne na kameru, prostě jen tak.

                            * * *

Teď se posuneme o měsíc později. Od toho dne jsme se neviděli a ani mi nezavolal. Já volat nechtěl, bylo by to takové divné. Každý večer jsem vzpomínal na ten den a občas i brečel. Bylo mi na nic. Chodil jsem často na párty parta tam se opíjel do němoty.
Pak jsem se mu rozhodl zavolat já.

"Čau Danko, nechceš přijet, natočíme nějaké video?"

"Ahoj, no - dobre. Zajtra môžem prísť, ale asi pôjde aj Lucy, nevadí?"

"Nevadí, tak zejtra!"

"Tak ahoj."

"Čus!"

Byl jsem strašně šťastný. Bylo to úžasné. Věděl jsem, že ho zase uvidím i když to mělo být i za doprovodu Lucy.

                           * * *

Probudilo mě bušení na dveře. "Jdeš pozdě Danko!"

"Viem. Prepáč."

Potom jsem ho pozval dál. Chvíli jsme kecali jen my tři a pak přišla Míša a holky se začaly bavit. Tak jsme šli s Dankem vedle. Když kyje zavřely dveře tak jsem ho objal. "Danko!" Zašeptal jsem. Políbil mě na tvář a chvíli jsme si povídali a pak jsme šli točit video.

Doufám, že se vám kapitola líbila. Jako vždy mi prosím napište do komentářů. Určitě chci pokračovat :). Příští kapitola bude v neděli nebo v úterý. Tak zatím ahoj!

Smugo :3 [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat