1.kapitola zabydlení

852 30 0
                                    

Z pohledu Ange

Jmenuju se Angelika Volturi je mi 17 let a jsem upír.Ano jsem z rodu Volturi muj otec je Aro Volturi.Mamka zemrela pri porodu .Byla totiz clovek a otec upír.Drive jsme byli poloupírky a v 17 letech nás otec premenil.

Práve jsme si s mou sestrou Elizabeth koupili velkou prostornou vilu v lese.

Je tu kuchyn,obyvák,3 koupelny a 6 pokoju a kazdy má satnu.

Se sestrou Mame  kazdá v pokoji 4 dvere.Jedny do koupelny,druhé do propojené obrí satny,tretí máme k té druhé do pokoje a ctvrté na chodbu.

"Ségra nepujdeme na lov mám docela hlad a dala bych si pumu"kriknu na Lizu

Z pohledu lizy

"Jo ,ale pumy tu ,asi nenajdeme.reknu jí na zpátek

"Hmm skoda tak si ulovím aspon medveda.krikne zpátky.

Pak se otevrou dvere a dovnitr vejde Ang a ríká"Ty stejne radsi srny ,ze jo no to je jedno dem se prevlect do neceho pohodlnejsího"

Tak svou sestru ochotne následuji do satny.KDE si na sebe vezmeme modré tricko,legíny a vansky.

Z pohledu Ang

Vyjdu ven a zaposlouchám se do zvuku lesa k mojí radosti ucítím pach medveda a rozebehnu se za ním.

Bezím rychlostí svetla kde dorazím ke skále na které se vyhrívají dva medvedi.

Vycením zuby a jsem pripravená zautocit kdyz se za mnou z nenadáním ozve" Ahoj taky des lovit medvedy"

Z pohledu Beth

Ang zavetrila pach medveda a vydala se za ním .Zatímco já se vrhla na stádo srn.Ulovila jsem si tri a nasytila se .

Pak jsem za sebou ucítila pach dvou upíru otocila jsem se a tam byli ........

Ahojky jak jsem slíbyla take jsem udelala a kapitola je uz dnes.Ted je to o nicem a v dalsí kapitole se mate na co tesit.Uplne primitivní otázka s kym se Ang a Beth setkají piste do komentáru
Vase Tess



S Cím Edward Cullen nepocítal Kde žijí příběhy. Začni objevovat