4.kapitola skola a Bella

495 24 1
                                    

Pripomenutí kapitoli

"Ahoj"reknu

Pak uz na nic necekáme a rozebehneme se domu.

*************************

Z pohledu Edwarda

Kdyz holky odesli sednul jsem si do kresla na proti Emmetovi a premyslel.

"Hej Edwarde vnímás nebo te Ang tak moc vyvedla z míry"pronese posmesne Emmet

"Ses blbej me se nelíbí asi"

"Asi jenom asi"

"Jo i kdyz má nádherny oci,rasy,úsmev a sakra já to rek nahlas"

"LÍBÍ SE TI , líbí se ti já to vedel"zacal rvát Emmet.

"Rrrrrr du do pokoje nazdar"

Upírí rychlostí jsem vbeh do pokoje a slozil hlavu do dlaní.Tohle jsem jeste nikdy k nikomu necítil,ani k Belle.Musím za Esme ta mi urcite poradí.Vyjdu ze dverí a jdu o kousek dál k loznici Esme a Carlisla kde zaklepu.

"Dále"

"Ahoj Esme"

"Ahoj Edwarde pojd posad se.Co potrebujes ?

"Promluvit si o Angelice"

"Líbí se ti ze?"

"Jo, ne , asi ,já nevím tohle jsem k nikomu necítil"

"Dobre jak na tebe Ang pusobí"

"No je hodná usmevavá v její blízkosti se cítím jako ten nejstastnejsí upír na svete"

"Tak je to jasné je to láska"

" Dobre dekuju Esme ,ze jsi mi pomohla"

"Nemás za co jo a Edwarde nechci ti do toho kecat,ale jestli jí do opravdy milujes mel by ses rozejít s Bellou"

"Jasne za chvíli stejne jedeme do skoly tak jí to tam reknu.Ahoj"

"Ahoj"

Ty jo já miluju Ang Volturiovou.Otázkou je jestli to cítí stejne.

Z pohledu Ang

Jakmile jsme dobehli domu sla jsem do koupelny,preci jenom jsme lovili.

Protoze uz bylo sedm hodin ráno tak jsme si s  Beth oblíkli outfit (viz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protoze uz bylo sedm hodin ráno tak jsme si s  Beth oblíkli outfit (viz.media a vyrazili ke Cullenum.

"Ahoj "objala me Alice s Rose a hned potom Beth

"Ahoj"

"Ahoj Edwarde"rekneme s Beth jednohlasne.

Z pphledu Beth

"Takze Ang pojedes se mnou Volvem"otáze se Ang Edward

Zacnu se hned smát a vsichni na me koukaj jak na retarda.

"No víte Ang má ve Voltere uplne stejny auto"

"Aha"ozve se nekolikrát.

Pak s Alice sedneme do jejího zlutého Porsche a vyrázíme smer skola.

Z pohledu Edwarda

Nasedli jsme s Ang do auta jeli.

"Ty Edwarde muzu se na neco zeptat"

"Uz si se zeptala,ale budu hodny a dám ti jeste jednu otázku"

Ó dekuji toho si cením. Ted k té otázce  provedes me po skole prosím?"

"Jo jasne "

"Tak dík "

Zbytek cesty probehl v zábavné konverzaci.Angie mi rekla o jejích a Alecovych vtípcích na Caiuse.O tom jak si Felix a Demetri stezují kdyz s nimi musí nakupovat a o spouste dalsích vecí.

Kdyz jsme dojeli pred skolu ,zaparkoval jsem vedle Rose a otevrel Angie dvere.Podekovala mi a dala se se mnou do reci o klavíru.Pak se ozval krik na moji osobu otocil jsrm se a tam uvidel nasranou Bellu ,která si to mírí k nám .V zápetí je u nás vysmátej Emmett,kterej má z Bellina hnevu samou legraci.

"Edwarde Cullene jak si to vubec predstavujes vzít do skoly místo me tuhle krávu"

"No predstavuju si to normálne a není to kráva jmenuje se Ang"

"Je mi uplne jedno jak se jmenuje ty más byt se mnou ne s ní"

"Promin Bello,ale mi musíme na hodinu a Edward mi slíbil ,ze me jeste provede po skole tak
Cau"zachrání me Ang a uz me táhne pryc.

"Nemás za co"

"Dekuju proc si to udelala"

"No za a) ohluchnul by si,za b) potrebuju nekym provést po skole a za c) zálezí mi na tobe"

"Me na tobe taky zálezí"

Z pohledu Ang

Ono my na me taky zálezí super.Práve jdeme z reditelny kde sem dostala rozvrh ,ve tríde jsem s Emmettem vedle ,kterého i sedím.No aspon nebude nuda.

"Cau Emme"

"Ahoj An musím ríct ,ze Bella kdyz ste odesli nebyla schopná slova a kdyz odcházela zakopla o svoje nohy a hodila slusnou drzku do louze"

"Fakt Skoda ,ze sem to nevidela"

Kdyz zazvonilo na hodinu ucitel me vyvolal pred tabuli kde jsem o sobe mela neco ríct''

"Ahoj jsem Angelika Volturi,puvodem jsem z Itálie ,ale prestehovali jsme se se ségrou sem ,protoze jsme se chteli osamostatnit"

"Dobre slecno Volturi ted si cas vyskousím at vim co umíte"

"Fajn''

"Co je hlavní mesto Belgie"

"Brusel"

"Dobre reknete mi dva jazyky,kterymi se tam mluví''

"Nizozemstina a nemcina"

"Dobre mate za jedna"

"Si dobrá"

"Ne jsem nejlepsí ''

''Egoistko"

"Hromotluku"

"Hej "

"Já nejsem zádny hej jsem Ang tak se s tímm smir"

"Pane Cullene jaké nábozenství je v Anglii"

"Pekny"

"Ne Volturiová''

"Anglikánské''

"Správne slecno vy me príjemne prekvapujete''

"Za to vy me ne"

"Jak si vedela správnou odpoved"

''Je to napsany na tabuli"

"Aha"

"Blbe"

*************************
Ahoj kapitola trochu pozde ,ale doufám ,ze me za to neukamenujete. Chcete aby Ang skoncila s Edwardem?A s kym by mela skoncit Beth ?Piste do komentáru.
Vase Tess







S Cím Edward Cullen nepocítal Kde žijí příběhy. Začni objevovat