3.kapitola Jsme Arovy dcery

557 20 1
                                    

"Slibujeme"ozvalo se nekolikrát

Z pohledu Ang

"Tak jo"reknu

"Zacalo to roku 1920 kdy pracovala v jedné realitní kancelári zena jménem Lisa Crowtová.Jednoho dne do prisel do realitky chlap s dlouhymi tmavymi vlasy a bledou pletí.Lisa se mu velmi zalíbyla a tak jí pozval na veceri.Jak cas plynul strávili spolu noc a Lisa otehotnela.Nemela,ale normální tehotenství cekala dvojcata ,která rostla velmi rychle.Mozná vám doslo ,ze ten upír je Aro Volturi a skutecne on je otcem dvojcat.Ta dvojcata jsme totiz mi Angelika a Elizabeth Volturi.No,ale zpet k nasi máme porod prezila ve zdraví a mi byli poloupírky.Jenze pak se stala nehoda ze "

"Beth rekni to za me já nemuzu"vzlyknu

Z pohledu Beth

Beth rekni to za me já nemuzu"vzlykne Ang

Já ji obejmu a pokracuju místo ní

"Bylo nám sedm Ang sedela tátovi na klíne a já sedela na Caiusovi .V tom do dverí vbehl Felix a rekl,ze mamku roztrhal medved.Táta se zhroutil a rok s nikym nemluvil."

"Máte smutnou minulost " pronese Esme

"Jo Ang ted furt vyhledává medvedi a zabíjí je "

"Ale ted nejste poloupírky ste plnokrevné upírky.Jak to ?"

Z pphledu Ang

"Roku 1940 jsem sla z nákupního centra kde meli uplne bozí saty,ale to je vedlejsí.Sla jsem ke svému zlutému Porsche kdyz se ze zatácky vyjelo obrovskou rychlostí auto,které me srazilo a já odletela ,asi 10 metru do zadu a upadla do bezvedomí.Kdyz sem se probrala byla jsem ve svém pokoji a za ruku me drzel Alec.Táta strasne zuril a tak nás radsi promenil v plnokrevné upíry.Ale nebojte se nikdy jsme nepili lidskou krev pripadalo nám to hnusny preci jenom nase máma byla clovek."

"Tak a ted se muzete ptát na co chcete uprímne vám odpovíme"reknu

"Strasne vás obdivujeme za to ze nepijete lidskou krev i kdyz ste zili ve Voltere a ,ze ste nám to vse pravdive rekli"

"Dekujeme ,ze ste nás vyslechli a pochopili moc si toho vázíme"reknu

"To je prece samozrejmy sice se moc dlouho neznáme ,ale i tak vás mám ráda"rekla Rose a objala me i Beth

"Ste mnohem lepsí nez ta k*rva Bella"dodala septem ,aby sme to slyseli jen mi

Z pohledu Edwarda

Kdyz nám Ang a Beth dovypráveli svuj pribeh Rose je objala.Pak zaseptala neco ve smyslu toho,ze jsou lepsí nez ta k*rva Bella.Vím ,ze mela pravdu Bella me uz nekolikrát podvedla s Tim vlkodlakem,ale nakonec jsem jí vzdy odpustil,Taky myslím ,ze neco cítím k Ang mozná lásku.

"ÉÉÉdwááárdéé "zarval mi nekdo do ucha a ten nekdo byl Emmet

"Ptali jsme se te jestli zítra neodvezes Ang do skoly,teda pokud nevezes Bellu Beth pojede s Alice"

"Jo klidne"

"Dekuju"rekne Ang

"Jo a Edwarde ty hrajes na klavír"zeptá se

"Jo hraju proc"

"Jen tak taky hraju .Zahrajes mi ty prosííím? Rekne a nadhodí psí kukuc je tak roztomilá.Edwarde co to plácás ta by s tebou nic nemela nebo jo.

"Jo rád pojd se mnou"

Z pohledu Ang

Je tak sladkej,ale má prítelkyni, ale kterou nemiluje.Rozesli jsme se je klavíru kde jsme si sedli na zidle a Edwardovy prsty se rozebehly po klávesách.Hrál nádherne,nezne a s vásní.Kdyz dohrál tak jsem mu zatleskala a ski jsme za ostatníma.

Z pohledu Beth

Edward s Ang se rozesli ke klavíru a jakmile Edward zacal hrát Alice spustila.

"Ale ze by jim to spolu sluselo"

"To jo"reknu

"Co je takhle dát do hromady"zaptá seEmmet

"Jo to by slo Bella ho stejne podvádí a s Ang mají spoustu spolecnych vecí"promluví Alice

"On miluje nakupování"otázu se .Emmet se rozesmeje

"To sice ne ,ale oba hrají na klavír a já mela vizi,ze Edward se rozejde s Bellou a Víc se zblízí s Ang"

"Proto chces ,aby Edward zítra vez Ang"docvakne mi

"Jo"

"Ségra deme musíme si pripravit outfit na zíra do skoly tak ahoj ráno jsme tu"rekne Ang a jeste vsechny obejme v cetne Edwarda.

"Ahoj"reknu

Pak uz na nic necekáme a rozebehneme se domu.

*************************
Tak je tady dalsí kapitola omlouvám se ze je vidávám takhle v noci,ale proste nebyl cas.Doufám,ze se noc nezlobíte.
Vase Tess





S Cím Edward Cullen nepocítal Kde žijí příběhy. Začni objevovat