Inceputul Sfârșitul

174 18 4
                                    

Cine ar fi crezut ca printr-o singura apasare de buton viata ti se poate schimba pentru totdeauna.

-Johnny  repede ia-o pe mama ta si haide,  trebuie sa intram repede in locul nostru special.

Acestea au fost ultimele cuvinte pe care le-am auzit inainte sa intram in micul nostru buncar.
Va intrebatii cine sunt eu?  Pai...  eu sunt un supravietuitor fara familie care are un singur scop.
Imi aduc aminte cand ma uitam la filmele de vineri seara pe care le difuzau la televizor. Stateam impreuna cu familia si ma uitam la acei oameni care incercau sa supravietuiasca într-o  lume distrusa într-o  apocalipsa.   Toată energia pe care mi-o trimiteau acei actori ma facea sa imi doresc din ce in ce mai mult  sa fiu si eu într-o  apocalipsa. Vroiam sa supravietuiesc si eu vroiam sa  fiu si eu cel mai bun, acel personaj principal care nu putea fii omorât , care era invicibil.
-Mami vreau si eu sa fiu într-o  apocalipsa, as supravietui si las bate pe ala rău care vrea sa omoare pe toată lumea  i-aș da un picior uite asa... 
-Sigur Johnny  tu esti micul supravietuitor a lui mami.
Cu un pupic pe obraz am incheiat aceea fantezie de copil si am fost trimis la culcare cu gandurile mele despre apocalipsa.

Acum la 25 de ani,  nu mai vreau sa fiu un supravietuitor. Nu mai vreau apocalipsa, nu vreau decat..... normalitatede dinainte de război, o vreau pe mami si pe tati inapoi,  vreau filmele de vineri seara vreau duminicile in care mergeam la biserica si ascultam corul cum canta.

Acum 20 de ani,  totul era ok aveam o viata perfecta.  Aveam o mama si un tata iubitor jucarii pe care orice copil de varsta mea le-ar fi dorit.  Eram foarte bogat din cauza parintilor mei.   Era perfect.

Dar stiti momentul acela in care visezi cu ochii deschiși si ceva te trezeste la realitate? Cam asa a fost la momentul acela,  stirile din toata lumea preziceau un singur lucru și acela era... RAZBOI NUCLEAR!
Toate tarile lumii erau cu betele in fund, toata lumea era cu degetul pe butonul care putea sa faca acele rachete nucleare sa zboare si sa explodeze in cele mai  populate tarii din lume distrugand tot.
Uni aveau acele rachete nucleare care sunt chimice si omoara doar vietatile dar cladirile raman intacte.

Pentru ce vrem sa ne aratam puterea?
Se spune ca puterea si bani arata adevarata fata a omului,  si este complet adevărat toate tarile si-au arătat puterea distrugand planeta si aducand-o in paragina.

Le datorez viata mea parintilor mei lor le datorez faptul ca sunt in viata. Mama mea Natalia era de origine rusa iar tata Felipe era de origine franceza.
Mama era o femeie puternica, fosta asistenta in armata stia sa gateasca excelent era si o luptatoare inascuta,  a castigat 55 de concursuri de karate fiind singura persoana care a castigat 25 de meciuri  consecutive fara înfrângere.
Tata fost locotenent in armata a facut parte din SAS,  trupele speciale ale Angliei,  ajungand un foarte bun conducator. A fost invatat sa supravietuiasca in cele mai extreme locuri din lume.
Din cauza ca tata lucra in armata auzea unele zvonuri din alte tari si despre anumite războaie!
Într-o  zi tata sa întors târziu  de la munca dar nu a stat la masa si nici nu a răspuns la imbratisarile inutile  ale mamei.
Seara cand parinti s-au pus la culcare am tras cu urechea la ce vorbeau!
-Dragule, ce sa întâmplat ?  Ai fost foarte distant azi.
-Draga mea..... Se prea poate ca Johnny  sa nu creasca într-o lume sanatoasa!
-Cum adica?  Ce vrei sa spui?
-Pai stii cum sunt unele zvonuri mai reale?  Ei am auzit ca majoritatea guvernelor se pregatesc pentru un razboi nuclear !
-Dragule sunt doar zvonuri.
-Nu acesta nu este doar un zvon! Peste doua zile plecam in Rusia sa iti vedem parinti vom sta la ei putin!
Aceea a fost ultima discuție normala pe care mi-o amintesc. De atunci tata a devenit mult prea protector! La fiecare mic cutremur striga,, Repede in buncar.!!"

Asa cum a spus tata in doua zile eram in drum Rusia.  Cand am ajuns la gara am fost intampinati de bunicul si bunica.
-Slava domnului ca sunteti bine! Ati auzit?
-Cum adică?
-Pai sa dat la știri totul despre un eventual al 3 război mondial!
Eram foarte mic nu stiam nici macar ce e aia o bomba.
Am ajuns acasa la bunicul si bunica dar era ceva schimbat in spatele casei era o ditamai gaura.
-Bunicule ce ai facut la gradina ?
-Nimic nepoate vreau sa fac o piscină!
-Cand termini pot veni si eu sa inot?

Vroia defapt sa faca un buncar doar ca nu vroia sa ma sperie!
Dupa o luna in care toata lumea era in alerta maxima,, piscina " era gata.  Nu stiam ca aceea piscina imi va salva viata.
Stateam si ma jucam iar bunicul si bunica erau jos in buncar isi pusese acolo toate conservele pe care le-au cumpărat de la supermarket, erau destule cat sa mancam un an, cand sa auzit un fasait puternic si o lumina puternica luminase intreaga casa

-Johnny  repede ia-o pe mama ta si haide,  trebuie sa intram repede in locul nostru special.
M-am dus la mama si am luat-o de mana!
Am intrat in camera intunecata in care era bunica mama bunicul si tata.
Am astepta putin si dupa aceea sa auzit o explozie imensa.
Din cauza puteri bombei tot pământul sa cutremurat făcându-mă sa cad si sa ma lovesc la cap pierzandu-mi cunostinta.

Alone in the worldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum