Liniște

63 10 0
                                    

M-am trezit,  era liniste,  linistea este muzica (,)  care imi gadila urechile.  In liniste ma pot regasi.  Am m-ai cautat in cabana pana am gasit o undita si...  Momeala.

M-am bucurat de o zi  normala in care am pescuit.
Nu am mai pescuit de la varsta de 5 ani adica inainte de război.
Mergeam cu tata săptămânal sa pescuim era foarte frumos sa pot avea ocazia de a petrece timp cu tata. 
Ziua aceasta ma ajutat sa ma relaxez  m-am  detasat complet de parca eram într-o  bula ferit de ororile de afara. 
E plăcut sa traiesc normal chiar si o zii. Am facut dus si am putut sa prind chiar si un iepure pe care l-am gatit asa cum facea mama.
A fost perfect acum aveam un loc in care puteam sa stau....  Dar ceva imi spunea sa ma duc spre vest.
Am luat cateceva chesti gasite prinn cabana cum ar fii un parfum o patura o pereche de mănuși si am plecat la drum.

Dupa 3 luni de mers am gasit in sfârșit prima comunitate.  Erau vreo 20-30 de persoana într-un oras pe jumatate distrus care incercau sa supravietuiasca.
Am inaintat incet si toata lumea se uita la mine ciudat.
-Hey te stiu pe tine.
Am intors capul si am vazut ca era acel pusti pe care l-am laat in viata la pod.
-Sii? Am început sa ma indrept incet spre el cu  mana pe manerul macetei .  Cand am ajuns langa el acesta a cazut in genunchi plangand.
-Ai venit sa termini ce ai inceput nu-i asa ai venit sa ma omori!  Sa stii ca nu am vrut sa le fac nimic fetelor acelea jur ca imi pare rau.
-Cum te cheama pustiule?
-Richard!  A spus acesta stergandu-se de lacrimi pe maneca bluzei.
-Si cati ani ai?
-20!
-Deci esti nascut dupa razboi nu-i asa?
-Da!
Toata lumea statea si se uita la mine asteptand reactia mea.
-Vino cu mine Richard!
-Unde mergem?
-In vest pustiule!
Cu toate ca eram doar cu 5 ani mai mare decat el se uita la mine cu frica dar si cu respect!  Acum aveam un ucenic.

Da stiu capitolul e cam scurt dar asta e xD!  Vreau sa ii mulțumesc lui AleAlexandru774 aka Bulbadoge pentru ideea de a mai baga un personaj.  Treceti si pe la cartile lui  e un scriitor foarte bun.

Alone in the worldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum