-Johnny puiule esti bine?
-Mami de ce imi bagi lanterna in ochi?
-O puiule am.... Vrut sa... Ma joc cu tine.
-Nu mami nu vreau sa minți ce a fost lumina aia mare?
-Aia dragule a...... fost o bomba puiule adica o arma. Acum vom sta aici da si dupa cand va fiii sigur vom ieși afara.
-Bine mami.Toata chestia cu arma care a facut lumea sa explodeze era ciudata pentru mintea unui copil de 5 ani. Nu puteam intelege de ce oameni ar vrea sa distruga lumea in care traiesc.
Cu toate ca aveam 5 ani parinti mei au inceput sa ma antreneze bunicul ma invatat cum sa fac diferite noduri marinărești, mama ma invatat sa lupt, corp la corp.
-Nu Johnny puiule, nu trebuie sa tii piciorul asa de in fata spatele trebuie sa stea drept si capul sus!
-Acum din nou!
In fiecare zi timp de 4 ore pana la 18 ani m-am antrenat cu mama pana am reusit in final sa o pun la pamant.
Tata ma învățat cum sa trag cu arma si cum sa fac focul!
-Johnny cand cand vezi ca el tine pistolul indreptat spre tine, apuci pistolul cu mana stânga si cu dreapta ii impingi mana făcându-l sa dea drumul la pistol. Nu uita ca trebuie sa impingi in sens opus maini cu care tii pistolul.
-Nu Johnny, trebuie sa tii piciorul in spate ca sa poti avea echilibru daca tragi!
-Cartusul are un buton daca apesi pe el cade din pistol! Asa schimbi cartusul.
-Uite daca tragi de asta poti dezmembra pistolul si il poti curata e aproape la fel si la celelalte arme!Bunica ma invatat sa trag cu arcul, era foarte liniștitor imi placea foarte mult sa stau cu bunica si foarte repede am invatat sa trag cu arcul la perfecție.
Bunicul mi-a dat o busola veche spunându-mi,, Orientarea este un lucru de baza"!
Tata mi-a dat un pistol, care a fost a lui pe când era soldat in armata, pe el erau scrise inițialele F+N erau inițialele ale lui si ale mamei. Bunica mi-a dat un arc rabatabil ca sa pot sa il pun usor in geanta si o tolba cu sageti.
Iar mama mi-a dat o maceta si....o piatra nu înțelesesem pentru ce era piatra atunci dar mai târziu am realizat ca era pentru ascuțit lama macetei.
In mintea mea de copil am spus ca sunt jucarii dar jucariile acelea sunt si vor fii lucrurile care imi amintesc de familia mea.A trecut un an si deja aveam 6 ani.
-Felipe mancarea se termina sa stii va trebuii in curand sa iesim sa cautam resurse!
Tata a dat îngăduitor din cap.
Peste o săptămână usa buncarului sa deschis lasand lumina puternica si un miros îmbâcsit sa intre!
Tata a iesit primul urmat de bunici si de mama!
Pe mine nu m-au luat!
-Johnny noi vom merge sa cautam ceva da? tu stai aici sa exersezi sa tragi cu arcul!
-Dar Mamiiii!
-Johnny!
-Bine mami!Am stat mai mult de trei ore singur exersand sa ma lupt si sa trag cu arcul.
-Johnny puiule am venit!
-Mami ce mi-ai adus?
Mama imi aratase o mingie de blana cu picioare!
-Iaaaac ce e aia?
-E un iepure Johnny!
-Si il vom manca?
-Da Johnny!Am strambat din nas imi era mila de iepuras dar sa fiu sincer a fost super bun.
Fiecare zi a continuat la fel cateodata parinti nu aduceau nimic.
Într-o zi mama a intrat prin usa buncarului plângând urmat de tata care nu ziceau nimic.-Mami unde e bunicul si bunica?
-Ei..... Johnny ei nu vor veni ei nu mai sunt!
-Mami adica....
-Da Johnny! O micuta lacrima mi se prelingea pe obraz, aveam deja 7 ani a fost prima pierdere de cand a inceput apocalipsa! Mi-a fost foarte greu, imi iubeam bunici am plans timp de zile intregi.Antrenamentul continua la fel si viata care mergea inainte cu o cruzime dureroasa! Stateam zile fara sa mananc, mâncarea era putina la fel si apa! Iarna parinti strangeau zeci de butoaie cu zapada sa avem ce bea.
Singurul rau era la 12 km departare.
Asa a continuat viata mea fara sa zic nimic am tacut fara sa ma plang cand nu mancam.
La vârsta de 12 ani am început sa trag de,, fiare" imi doream sa fiu mult mai puternic ca sa pot rezista mai mult vroiam sa fiu mai puternic ca sa nu se creada despre mine ca sunt un slabanog.Viata merge inainte cu sau fara noi, viata e cruda nu ai ce face. Ea este un rau involburat care curge cu viteza, nu poti schimba directia in care merge raul dar poti evita stancile care sunt pe rau! Dar unele stanci nu pot fi evitate. Una dintre stanci este moartea! Nu poti păcăli moartea si nu poti sa fugi de ea! La un moment negura morții te prinde! Ori pe tine ori pe cel de lângă tine!
Într-o zii parinti mei au plecat sa caute de mancare! Am astepta ore intregi pana cand sa facut noapte.
Mi-am luat pistolul maceta si busola si am deschis usa buncarului! Afara lumina luni batea in zapada stralucitoare făcând-o sa fie la fel de stralucitoare ca spuma mari!
M-am luat dupa urmele lasate de părinți mei pana am ajuns într-o pădure acolo urmele se opreau. In locul lor era o dara de parca ar fi fost tarat ceva. Am continuat sa merg dupa urme pana când am ajuns aproape de un luminis acolo am vazut un grup de 4 oameni stand in jurul cadavrelor parintilor mei!
-A fost o pierdere de timp nenorociti astia doi ne-au omorat 6 oameni si nu au avut nimic la ei!Aveam deja 18 ani si eram un tânăr inalt si puternic din cauza ca am tras de fiare!
M-am uitat la parinti mei, erau morti dar au murit ținându-se de mana!
Am luat pistolul si am intrat in luminis!
-Hey tu cine esti!
Am ridicat pistolul si am apasat pe tragaci lasand glontul sa zboare spre capul omului!
El a cazut pe loc făcându-i pe ceilati sa ramana împietriti!
Am folosit pauza lor si am scos maceta am fugit spre cel mai apropiat si i-am infipt maceta in gat!
Mai ramasese inca doi!
Cei doi s-au trezit ca din transa si au scos amandoi niste bate!
Nu era o lupta dreapta era 2 contra unu!
Primul care a ajuns langa mine a ridicat bata vrand sa ma loveasca in cap, am barat lovitura cu maceta si l-am lovit cu manerul macetei in gura făcându-i dinti sa se transforme dintr-un alb gălbui într-un rosu aprins!
Al doilea a scos un pistol si la indreptat spre mine. Puteam simti teava rece a pistolului pe ceafa mea transpirata!
-Nu ți-ai dat seama cand am ajuns in satele tau nu?
-Pentru ce ai omorat atatia oameni? O sa mori exact ca astia doi o sa mori degeaba!
In momentul acela mi-am pierdut controlul m-am intors si i-am taiat mana facand sângele sa ii țâșnească din mana.
-Mai stropit pe bluza!
Era in stare de soc nu putea sa vorbească!
Am luat maceta si i-am infipt-o in inima!
M-am intors spre celalalt care privea speriat cum prietenul lui era înjunghiat in inima!
Am ajuns langa el si i-am pus mâinile pe cap!
-Nu te rog a fost ideea lor!
Am tras mainile facandui capul omului sa se rotească si trosneasca!Oameni din cauza oamenilor sunt in situatia asta din cauza asta parinti mei sunt morti!
Asa cum se cuvine mi-am ingropat parinti unul langa altul!
-Mami, tati veti fii impreuna mereu!
CITEȘTI
Alone in the world
Science FictionO singura apasare de buton si viata se poate schimba drastic! E vorba despre o apocalipsa dupa un razboi nuclear!( coperta de Anonima_B_ treceti pe la ea )