Genç oğlan yatağında uzanmış, tavanı izliyordu. Beyaz tavanda küçük de olsa siyah lekeler vardı, rutubet olmalıydı. Evin bakımıyla çoktandır ilgilenmemiş, boya gibi birçok ihtiyacını gidermemişti.
Genç oğlan bu defa üzerinde bulunan pikede bakışlarını gezdirdi. Tamamen siyah renginden oluşan pike uzun bir süredir yıkanmamış olsa da kötü kokmuyordu. Bu pike, en sevdiği pikeydi genç oğlanın. En sevdiği renge sahip olması sevmesi için yeterliydi zaten.
Bakışlarını odadaki cisimlerde gezdirmeyi durdurdu genç oğlan. Yarım saattir bu eylemi gerçekleştiriyordu, sıkılmış olmalıydı. Uyumak için girdiği bu yatakta sadece uzanıyordu. Aslında bu sonuçla karşılaşmaya pek şaşırmamıştı çünkü son üç gündür bu durumu yaşıyordu.
Yoongi, günün büyük kısmını uyuyarak geçiren, bunu seven biriydi. Son üç gündür sadece geceleri uyuyabiliyordu, gündüzleri düşünceleriyle baş başa kalıyordu. Soo Min'in kendisine attığı o son mesajları düşünüyordu. "Hayatından çıkacağım," demişti ona genç kız. Gerçekten de çıkacak mıydı? Pes mi edecekti hemen?
Kendine gel, onunla tekrar bir araya gelemezsin. O seni terk etti.
Genç oğlanın aklına o gün geldi, Soo Min'in onu terk ettiği gün. Soo Min'in kıyafetleriyle dolu olan o dolabı boş bulmasıyla kendinden tamamen geçmesini ve saatlerce orada oturup ağlamasını anımsadı. Haykırarak, hıçkırarak ağlamıştı o dolabın karşısında. Hayatındaki en büyük hayal kırıklığını o gün yaşamıştı genç oğlan. Soo Min, onu terk etmişti. Hiç sevmemiş miydi Yoongi'yi? İlişkileri boyunca Yoongi'ye olan tavırları, ona dedikleri, hepsi bir yalandan mı ibaretti?
Muhtemelen öyleydi.
Derin bir iç çekiş takip etti bu düşünceleri. Oysaki genç kızın Yoongi'ye olan tavırları çok gerçekçiydi. Genç oğlana samimi davranıyor, sevgisini gerek tavırlarıyla gerek de dedikleriyle bariz bir şekilde belli ediyordu. Soo Min, gerçekten de iyi bir oyuncu olmalı.
Pişmandı bir yandan da Yoongi. En başından o yorumları yazmasaydım keşke diye düşünmeden edemiyordu. Genç kızı unutmaya çalışmış, hayatına bir şekilde devam etmişti Yoongi. Fakat şimdi onunla olan konuşmaları, genç kızın kendisine dedikleri Yoongi'yi tüm gün meşgul ediyordu. Düşünüyordu sürekli, onu ve dediklerini düşünüp duruyor ve anlamlar çıkartmaya çalışıyordu.
Yine de o yorumları yapması bir yandan iyiydi kendisi için. Instagram'ın keşfet kısmında Soo Min'i ve sevgilisinin birlikte olduğu bir fotoğrafı görmek tüm sinirlerini alt üst etmişti. Üç yıldır birlikte olduğu, aşık olduğu o kadın kendisini terk etmişti ve uzun bir aradan sonra onu sosyal medyada, sevgilisi ile görmüştü. Kore'nin en popüler çiftlerinden biri olmuşlardı. Kulağa gerçekten de korkunç geliyor, değil mi?
Soo Min'i sosyal medyada gördüğü zaman yaşadığı şoku, hüzünü ve öfkeyi dün gibi hatırlıyordu genç oğlan. O fotoğrafta Soo Min'in yüzündeki gülümseme sevgilisiyle mutlu olduğunu gösteriyordu. Bu acı vermişti Yoongi'ye. Bir zamanlar kendisine bahşettiği o gülümsemeyi şimdi başka bir adamlayken sunmuş ve bunu sosyal medyada paylaşmıştı. Onunlayken mutluydu, sevgilisiyle mutluydu. O, Yoongi'nin aksine çoktan yeni bir sayfa açmış, hayatına devam ediyordu.
Yoongi fotoğrafa bakmaya devam ettikçe hissettiği duygular değişmiş, hüzün yerini öfkeye bırakmıştı. Kendisini terk eden o kadın uzun soluklu bir ilişki içerisinde olduğu yaptığı paylaşım sayısından, takipçilerinden ve profilindeki tarihten belliydi. Birlikte olduğu o adamı da kendisine bağlayıp daha sonra onu terk mi edecekti? Belki de bu adamla ilişkileri Yoongi ile sevgili olduğu zamana kadar dayanıyordur, bundan dolayı Yoongi'yi terk etmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate Couples / Min Yoongi [Düzenlendi]
Fanfictionmn_yng: Tüm çiftlerden nefret ediyorum ve siz bu listenin en başında bulunuyorsunuz -31.10.2020-