"ဇာတ္လမ္းက နည္းနည္းေတာ့ရွည္တယ္ မင္းနားေထာင္ခ်င္လို႔လား!? "ကြၽန္ေတာ္ ေခါင္းၿငိမ့္ျပမိသည္! ဘယ္ေနရာမွန္းမသိတဲ့ ဒီေနရာကို ဘယ္လိုေရာက္လာမွန္းမသိတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္အဖို႔ ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕က လူစိမ္းေျပာျပမယ့္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ကို နားေထာင္ရံုမွ အပ အျခားလုပ္စရာမွ မရွိပဲေလ~
ပတ္ဝန္းက်င္က အနည္းငယ္ တိတ္ဆိတ္ၿပီး တခ်က္တခ်က္ ေတာေကာင္တို႔ရဲ႕ အသံ! ေလတစ္ခ်က္ အေဝွ႔မွာ လူစိမ္းရဲ႕ ဝတ္ရံုက တစ္ျဖတ္ျဖတ္ တိုက္ခတ္ သံတို႔ကလြဲလို႔ ဘာမွ သိပ္မၾကားရေပ! ကြၽန္ေတာ္ေရွ႕က လူစိမ္းက သူ႔ရဲ႕ ပံုျပင္ကို အစပ်ိဳးဖို႔ ျပင္ဆင္ေနသည္! သူရဲ႕ ဟန္ပန္က ဒဏၰာရီထဲက လာသလိုပဲ! သူက ေရွး ေခတ္ အဂၤလန္စတိုင္ ကုတ္အက်ီကို ဝတ္ဆင္ထားၿပီး သူ႔ရဲ႕ေငြမွင္ေရာင္ ဆံပင္တစ္ခ်ိဳ႕ကို ဖဲႀကိဳးအနက္ေရာင္ျဖင့္ စည္းေႏွာင္ကာ ပုခံုးတစ္ဖက္မွာခ်ထားတယ္! သူရပ္ေနတဲ့ အရိပ္ေကာင္းတဲ့ သစ္ပင္ႀကီး ရဲ႕ သစ္႐ြက္ ခပ္စိပ္စိပ္ေတြၾကားက တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တိုးဝင္လာတဲ့ေနေျပာက္ကေလးေတြေၾကာင့္ လူစိမ္း ရဲ႕ မ်က္ခုံးႏွစ္ဖက္က တြန္႔ေကြးေနတယ္!အသားအရည္က သာမန္ထက္ ျဖဴလြန္းတဲ့ ထိုလူစိမ္းရဲ႕ အသက္အ႐ြယ္က ခန္႔မွန္းရခက္ေလသည္!
*Sigh*
ကြၽန္ေတာ္ အေတြးတို႔ႏွင့္အတူ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်မိတယ္!
"ဘာျဖစ္လို႔လည္း မင္းငါ့အေၾကာင္းကို ပေဟဠိျဖစ္ေနသလား!?"
လူစိမ္းရဲ႕ ခရမ္းေရာင္မ်က္လံုးတို႔က ကြၽန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားထဲထိ ထိုးေဖာက္ျမင္ႏိုင္သလိုပဲ! ကြၽန္ေတာ္ေခါင္းအသာၿငိမ့္ျပလိုက္သည္!လူစိမ္းက
"ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ငါမင္းကိုေျပာျပႏိုင္တာ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ပဲရွိတယ္ေလ"
သူ႔အသံတို႔က အနည္းငယ္ လြမ္းေဆြးသေယာင္ရွိလွသည္!
YOU ARE READING
Endless Love
FanfictionThe boy meet a stranger , a story teller ! And then the mystery begin ... This story is my own story . Please enjoy ^ ^