ညက ရွည္လ်ားလြန္းလွသည္! ကြၽန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္ထဲမွာ အမ်ိဳးအမည္ မသိ ေဝဒနာက တဆစ္ဆစ္နာက်င္လ်ွက္ရွိသည္! လူစိမ္းက....."Mahiro က အဲဒိအခ်ိန္တုန္းက Akira ကို လက္ေလ်ာ့ဖို႔....."
"ဟင့္အင္း!!!!!!!!!!!"
"............"
"ဘာလို႔လက္ေလ်ာ့ရမွာလည္း!!!!!!! သူ သူ Akira ကို ခ်စ္တယ္ မဟုတ္ဘူးလား? Akira သေဘာထားကိုေမးၾကည့္သင့့္တယ္ ! ဘာလို႔ ဒီလို လြယ္လြယ္နဲ႔..... အာ! ဘာ.... ဘာလို႔လည္း!!!!?"
ကြၽန္ေတာ္ဘာလို႔ ေဒါသတႀကီးေအာ္ဟစ္မိေနလည္းမသိပါ! ကြၽန္ေတာ္ဘာလို႔ Mahiro ဘာမွမေျပာပဲ Akira ကို ထားခဲ့မွာေၾကာက္ေနမိမွန္းမသိပါ! ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္ ဘာလို႔.....
"အာ! ဘာလို႔လည္း..?"
ကြၽန္ေတာ့္ပါးျပင္မွာ ပူေႏြးေနတဲ့ စီးေၾကာင္းႏွစ္ခု ! ကြၽန္ေတာ္ ငိုေနမိတာလား!? မီးပံုထဲက ျပာေတြ ဝင္လို႔ေရာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား! ကြၽန္ေတာ္ ရင္ဘတ္ထဲ အသက္ရႈက်ပ္လာတယ္! ဘာလို႔လည္း! ? စီးက်ေနတဲ့ မ်က္ရည္ေတြကို ကြၽန္ေတာ္အလန္႔႔တၾကားသုတ္ပစ္ေနမိသည္!
"မင္းလက္ေတြနဲ႔ မျဖစ္ဖူးေလ"
လူစိမ္းက ကြၽန္ေတာ္လက္တစ္စံုကို ဖမ္းခ်ဳပ္ထားရင္း ခပ္တိုးတိုးဆိုသည္!
"မင္းလက္က ေစာေစာက ထင္းေခ်ာင္းက ဖုန္ေတြနဲ႔ေလ ဖယ္ ငါသုတ္ေပးမယ္"
လူစိမ္းက ကြၽန္ေတာ္ၾကားရရံု ေလသံတိုးတိုးျဖင့္ေျပာရင္း ကြၽန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးေနသည္! ကြၽန္ေတာ္ ရွက္႐ြံ႕စြာေခါင္းငုံထားမိတယ္!
" အဟက္ ခင္ဗ်ားက ပံုေျပာသိပ္ေကာင္းတာပဲ ကြၽန္ေတာ္ မသိလိုက္ခင္မွပဲ သူတို႔အတြက္ ခံစားေနမိၿပီ"
ကြၽန္ေတာ္ ေျခာက္ကပ္ကပ္ရယ္ရင္း ေျပာမိျပန္တယ္!
" ငါ ပံုေျပာမေကာင္းပါဘူး တကယ္တမ္းက......ထားပါေလ မင္း အဆင္ေျပရဲ႕လား?"
YOU ARE READING
Endless Love
FanficThe boy meet a stranger , a story teller ! And then the mystery begin ... This story is my own story . Please enjoy ^ ^