Merhaba ben azra ateş üniversite 1 gidiyorum yetim hanede büyüdüm ama 18 yasima geldiğim için arkadaslarimla karar verib ev tutuk ve çok tatlı bir evimiz var bügün yaz tatilinin son günü ve büyüzden kankalarimla bir yere gidicez cafe par şeklinde bir yermiş ama aslında ben uyumakla geçirmek istiyordum ama kiramadim suanda üstüme ne giysem diye düşünüyorum va hala düşünüyorum spor giymeye karar verdim ona kadar kendimle ilgili birşeyler anlattığım hoslandğim en büyük şey kitab okumak çok büyük bir güney kore faniyim en sevdğim oppammm tabiki lee min ho bütün dizilerini izledim tavsiyem bof ve the heirs harikadır biliyorum çok fazla kendimle ilgili konusdum siz de haklısınız.
üsdüme siyah bir t-short altına bir kot pantolun siyaha aşık oldu mu söyledimi neyse aykabimda beyaz saçlarım at kuyrğu yapdim ve hazırım evet....
Kizlar bağırmaya basladğindan hemen acağa indim kizlar kapinin onunde bana ölümcül bakislar atıyorlardı bende yavru kedi bakislarimi onlara günderdim .
Bu arada ben size arkadaslarimi anlatamadığım biz tam tamina 4 kişiyiz yani 3 arkadasim var 1 rüya keskin
Rüyayla ortaokuldan beri tanisiyoruz ailesi onu 1 2 yaşlarında satmiz bir aileye ama sonra rüya yi sevmemizler sonra yetim haneye bırakmışlar tipimi lutfen esmer güzelimiz o kahverengi gözleri ve simsiyah saçları var kilosu 30 benim gide 30 evet cok sayifim 🙃 rüyanın boyu 1.70 hepimiz ayni boydayız zaten .
2 esra yılmaz soy adi gibi yilamyan biri oda bizim sarisimiz ama yesil gözlüğü kilosu 30 onunda hikayesi sorla evlendirilmek ama ona rağaman kaçmış ve devlete sığınmış yani yetim haneye bizde onunla bir kavga da danisdik.
3 esal şentürk o da kumralimiz ela gozleri var ve kilosu 31 boyuda ayni bizim gibi onunda hikayesi uyuşturucuyla ilgili annesi ve babasi onu dedesi yasindeki adama satmiz sonra kiz uyusturusuya başladığı adamda bunu duymuz yetimhaneye bırakmış biz evden cikdi durağa doru yürümeye başladık az kişi vardi ayak da beklerken kırmızı bir araba ultra hızla ilerliyordu ve tam önümüzde durdular kesin laf atacaklardı erkeklere bakmıyordum
Erkeklerden biri :" hey kızlar gidiceniz yere bırakalım "dediünde gülmüşdum kızlar anladılar ki onlar gelmeden ben araba yanasdğim ve "cehenneme gidiyoruz gelecenmi "dediğim de erkek "en sevdğim model erkek fatma rolü oynayan sici kizlar"dedğin ben "baş gid işine"dediğim arabayı kulanan bana bakıp "knka sen böyle kızlarımı kaldın dediği "bende "ay kızlar baksanıza o olamyan beyniyle laf sokuyor "dediğimde kızlar gülmüş lerdi ve o sırada otobüs geldiği ve hemen binmizdik tabiki ayakdaydik esra bana bakıp:"knka iyi laf sokdun" dedğin gülmüştüm o sırada rüya geldik hadi dedği inmızdık ve benim aklıma birşey geldiği " kizlar bizim acil iş bulmalıyız"hebsi aynn filan demisdği rüya hemen atıldı "knkaya bugün son gün sonra düşünürüz hadi eğlenelim "dedğinde hepimiz kahkaha adik içeriye girdğimiz gayet sık oldğunu gördüm, tek birşey vardığı garsonlari 4 taş gibiydi kizlar bir maşa oturtular bende oturdum erkeklerden birisi menu birakip gidiller sonra gelip ne istediğimizi sordu ben :"ben açık bir çay alıyım "dediğim kizlarda aynısı ni istediler biz sohpet edmeye basladik bir çocuk mendil istermisiniz diyordu herkeçe onlarda hep tersliyordu çocuk yanimiza geldiği abla istermisin dediği bende gülümsedim:"bir sartla alırım bizimle birşey yersen" dedğim de şaşırmıştı garsun gelip "isterseniz dışarıya adalim "dedğinde biraz sinirlenmizdim kizlar bunu anladği ve :"hayir gerek yok biz onla yemek yiyecğiz ne istersin canim "dedğinde çocuk biraz utanarak "pasta dedği bende garsuna bakıp:"sut ve pasta lütfen "dedğim ve cocuğu yanimda oturtup ona bakip:adın ne bakalım "dedğim oda :"Mehmet "dedği bende ona bakarak :"bende azra bu esmer ablanda rüya bu sarisin ablanda esra bu kumral ablan esal "dedğimde yüzüme bakdi yuzu biraz kirlanmizdi bende :"hadi kalk yüzünü temizliyelim "dedğimde tmm dedi kalkdğik ve bir kadin param yok param yok diye bağardi ve devam edi su piş çocuk o saldı parami poliçe haber verin alsın lar annesi babasi sahip cikamamiz benim sinirliyim kat sayi yükseliyordu o sirada tipine bakmizdim zengin oldğu belliydi masada oturdukları kişilere bakdim erkek kiz karışıkdi :"1 ilk önce terbiyenize takilin parayi küçücük bir çocuk saldğini diyen ya insan kilina giren bir seydir yada cahilin önüne giden biridir"kiz bana inanilmaz bir bakış adip bana yaklasdi ben de ona dik dik bakiyordum :"bak bak bak erkekleri etkilemek için saf kiz ayğana yatmak yardim seven olmak neyseki burdaki görünüzden kişilik anasildği belli oluyur "dedğinde içinde 2 ima oldğu asikardi bende gülümşerek :"öylemi ozmn sizin görünüşünuzu soylıyım ilk bakisda herkecin altina giren birisi gibi görünüyorsunuz kendinizi çok üstün cannetiyosunuz ama aslinda yerin tipindesiniz paranizla hava atmaya bayiliyorsunuz insanlara ÇOCUKLARA ifdira atmak hobiniz olarak gelmiş. Iste tam olarak bu-şunuz "dedğimde yuzu renk garek olmuzdu ve devam edmizdim:"anneniz sizin gurur duyormudur bilmem ama babaniz suanda yerin tipinde oldğunu biloyurum bence anneniz sizi sokağa atmış size tavsiyem gidip insanlği öğrenin "sonra arkama gidip yurudum yüzünü yıkayıpdisariya cikdim yoklardı kizlarin yanina gidim ve pasta gelmişdi rüya: "ağra konusdun "dedğinde ona bakip :"anladği dilden konusdum dedğim içeriye bir kiz gelmicdi bize doğuru yaklaş di :"bu savaşı sen istedin simdi disariya cik korkmiyorsan" dedği ve gidi bende :"mehmetin yaninda galin" dedim itiras edmediler ve disariya çıkdim erkekler bir tarafda kizlar bir tarafda aramizda az mesefe vardi kavga edğim kiza bakip:benden bu kadar korkdğunu bilmiyordum"dediğimde biraz afalamizdi bana yaklasdi ve saçlarıma yapisdği ben ne mi yapacakdim açımı belli edmeden ayaklarimi ayaklarani vurdum ve yer çekimine hakim olarak onu poposundan tekmeledim ve yere serdim ve konumaya devam edim :"ben insanlar gibi konusmaya özen gösteririm ama karsimdeki insan olamli "dedğimde ooo sesler geliyordu diğer kizlarda gelmizlerdi güçsüz olduklari çok neti onlari yere savurdum onlara tekrar dönüp: "bir daha karşıma çıkmayın " dediğimde cafeye girib kızlara gelein isareti yapdim osiradada ödeme yapdım mehmet gelib bana sarıldı disariya cikdimizda erkkler o kızlara yardim ediyordu esra"iyi benzetmişsin"dedğin zatese gülümsedim eğeliyip mehmete bakdim "evet küçük adam şimdi evin nerde seni oraya birakalim he?"dedğimde mehmetin yüzü düşümüzdü "şey ben hep dışarda salisiyorum annem hasta babam tirafik kazasında öldü bir kardesim var ona bakiyorum annemin ilaç lari var onada para birikdiriyorum evimizde yok komsuda kaliyoruz kiralik olarak evin yerininde pek bilmiyorum"dedğinde kizlarla şok daydik esde küçük yaşda okula gidmeyen babasi ya seregsiz yada vefat eden çocuklar disarda salisip aileye bakıyor.
Mehmete bakarak "tmm ilk önce annenin ilaçlarini sonra seni okula yazdiraz kardesin kaç yaşında bakalim?"dedğimde mehmetin gözleri parliyordu"6 yasinda bende 10 "dedğinde "tmm hadi gel ilk önce annenin ilaçlari ama bana hangi ilaçlar oldğunu söylemelisin "mehmet cebinde bana bir rezete uzatti bakdğim hem kanser hemde kalp hastasi oldğunu gördüm hada ev yerine hastanede olmasi gerekirdi mehmete bakarak"şey annen hastanade değilmi "dedğimde basini eğyerek "aslinda ordaydi ama paramiz yatmedi öyuzden evde bakmaya salisiyoruz "tmm kardesin kizmi erkkmi?" Mehmet bana bakarak "kiz dediği " ona bakdim ve gülümsedim ........Biliyorum cok kisa arkadaşlar ve biraz sıkışı ama olsun ilk basda sıkışı yapalim dediğim umarim beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Beyaz
General FictionHAYATIN KURALLI Beyazin içinde bir siyah Siyahin icinde bir beyaz Bir kiz beyaz kadar masum gorunce ama içinde siyahin en koyucu varsa Veya Bir adam siyah gibi gorunce ama icinde en masum bir beyaz varsa Genç kiz :ben beyazin içindeki siyahim" ...