Part 2

447 13 0
                                    

Kapitel 2

Men så stod der en foran jer..

Han havde halvlangt, brunt krøllet hår. Du kunne godt se hvem det var, selvom han var 'klædt' ud. Det var Dan. Dan selveste freaking fucking Dan Kanter.

Du stod bare og gloede på ham mens du havde tårer i øjnene. Det samme gjorde Freja.

'' Hvad er der galt?'' spurgte han så..

Du svarede nervøst '' altså.. Vi er på vej til Justin's koncert, men vores billetter er væk.. ''

Han gjorde tegn til i skulle komme med ham ind i en blindgyde.. I fulgte med.

Han sagde '' hør her.. Som i kan se er jeg jo Justin's guitarist Dan..'' i nikkede.

''Til hver koncert over hele verden lister nogle af os ud for at give billetter til beliebers som ikke har billetter.'' Sagde Dan. Han rakte jer 2 Golden circle billetter, og du fangirlede vildt meget indeni. Du krammende Dan virkelig hårdt.

Dan's POV.

Wow.. Hun er vildt sød.. Og pæn. Jeg tror Justin vil kunne lide hende.

''Ehm.. Undskyld hvad hedder du?'' '' Ehm.. Jeg hedder *d/n* , hvorfor?'' Spurgte du spændt..

''Fordi, vi leder efter en OLLG.. Kunne du tænkte dig..?'' Han blev afbrudt af jeres begge skrig. '' JA! DET HAR JEG DRØMT OM HELE MIT LIV!!'' "Shhh!'' Hviske-råbede Dan.

din POV

Du kiggede over på Freja.. Hun smilte til dig, som tegn på et go-girl-ja. Du smilte tilbage.

I gik alle 3 sammen til koncerten, og du sagde farvel til Freja. ''Jeg elsker dig min pige.. Skriv hvis der er noget?'' ''det skal jeg gøre.. 😗''

Du gik med Dan backstage og han råbte til alle "JEG HAR FUNDET EN OLLG! JEG VED GODT DET IKKE ER MIT JOB MEN HUN ER PERFEKT!"

Du fniste. Ligepludselig kom der en løbende. Det var Justin. Du var mundlam. Han var endu pænere irl..

Du begyndte og græde (glædestårer)

Justin smilte og krammede dig.. ''Aaawe, babe du må ikke græde 😉''

Han kyssede dig blidt på kinden.. ''Flot trøje du har dig.'' Sagde han grinende.. Ja, det syntes jeg også sagde du og grinte.

''Oh gosh.. Du er perfekt!" ''Tak, Justin.. 😊'' sagde du. Du havde SÅ meget lyst til at rå snave ham, men det kunne du jo ikke. ''Hvad hedder du?'' ''jeg hedder *d/n*'' ''smukt navn, til en smil pige.'' Blinkede han til dig.

Han gjorde tegn til at du skulle følge med. Nu var i inde i hans omklædningsrum. han låste døren.. ''OMG, jeg har så meget lyst til at kysse dig, *d/n*'!'' '' Det har jeg da ikke noget imod.. '' Sagde du flirtende..

Dig og Justin.Where stories live. Discover now