Kapitel 5
Hvad sker der?!! ''*d/n* kom med!'' Sagde Ryan.. Du gik med ham..
I kørte med en taxa ind til hospitalet.
Ryan betalte for jer, mens du bare sad der og ikke vidste noget. Du var nærmest i chok.
Nogle minutter senere var i der. Justin havde været der i lidt tid nu. I gik derop, og så Justin. Han smilede så snart han så dig. Du blev meget bekymret, fordi det så så alvorligt ud. ''Guys, må jeg ikke lige snakke lidt med *d/n* alene?'' sagde Justin. Allesammen gik ligeså stille ud..
''Hør Justin.. Jeg er virkelig ked af det! Det var ikke min mening at kysse ham..'' ''Det er okay.. Men jeg kan godt lide dig. Du ikke som alle de andre skrivende beliebers/fans. Du meget speciel. Jeg elsker dig, *d/n*..! '' sagde han. Du blev meget overrasket. 3 ord kan ændre ens liv! Du gik op på ham,og begyndte at kysse ham.
''Det her har jeg villet siden 2008!'' Sagde du og grinte. ''Det her har jeg villet siden jeg så dig!'😂''
''Awwee, justin💕'' sagde du. Du forventede ikke han ville sige det men så kom det ''*d/n* vil du.. Vil du være min kæreste?'' Kom det fra hans mund. Du stod mundlam på hospitalet. Justin Bieber du havde været forelsket i siden 2009 spurgte dig om kæreste. "JAAA!''svarede du. Han grinte.
''Hvad gør vi?😂' vi kender ikke hinanden så godt!'' sagde du.. ''Vi må være mere sammen.. Uden og sige at vi er kærester til dem.. Kan du komme med noget tid i Believe Tour?'' ''det tror jeg.. Min mor er på ferie i en måned. '' sagde du lidt fraværende. ''Okay, babe''
Justin fik lov til at komme hjem nu. I gik ind på hans hotelværelse. I havde det for jer selv.
Lige da i var kommet ind tog Justin dig og 'kastede' dig op i sengen. Han gik oven på dig, imens du begyndte at grine.
Han kyssede dig pænt vildt helt ned til brysterne. Du begyndte og blive nervøs. Du har aldrig prøvet det før.
''Justin, jeg er ikke klar.. J-jeg er jomfru..''
Justin hoppede ned af dig og sagde ''helt okay.. Ingen pres❤️'' sagde han.
Du elskede ham allerede rigtigt meget. Du fik et tweet fra Justin. # glad for at præsentere den nye Mrs Bieber!
Der vat lagt et billede ind af dig og ham. Så var det derfor du havde fået så mange tusinde følgere..
Ligepludselig bankede det på jeres dør..
YOU ARE READING
Dig og Justin.
FanfictionDet handler om dig og Justin.. Du skulle ind til hans koncert med din veninde. Ryan kom for at gøre dig med selvskab (du for af vide hvor i historien) og pludselig sker der noget uventet.. PLEASE STEM OG SKRIV EN KOMMENTAR OM HVAD I SYNES