Bila je nedelja, vece prije skole, Scott i Stiles su bili na skolskom terenu, vjezbajuci lacrosse. Vec je pao mrak, a njih dvojica to nisu ni primjetili. Odjednom se iz culo zavijanje, kao da vik zavija. Scott se trgnuo, pogledao u nebo i vidjeo pun mjesec. Odjednom ga je uhvatila neka jeza. Odlucio je da je dosta za danas i da je vrijeme da krenu kuci. Da bi dosli kuci, morali su ici kroz sumu koja je izgledala strasnije i jezivije nego inace.
Stiles je cijelim putem pricao kako je ovo njihova godina kako ce definitivno uci u skolski lacrosse tim ove godine a Scott ga nije ni slusao. Okrecao se na svaki sum i zvuk koji je cuo. Nesto je veceras bilo drugacije i jezivije u ovoj sumi nego inace. Odjednom malo dalje ispred njih protrca neka zivotinja. Izgledao je kao pas, ali je bio puno veci. Scott je zastao, zbog cega se Stiles zapuca u njegova ledja, ne primjetivsi nista, i dalje pricajuci o lacrossu, skoli i ko zna jos cemu.
Scott: Shhh Stiles budi tih. Jesi li vidjeo to?
Stiles: Vidjeo sta, daj sta ti je Scott, ponasas se cudno od kad smo krenuli kuci?
Scott: Stiles, ispred nas je upravo ptotrcao ogroman pas, koji je izgledao vise nego strasno, a ti to nisi ni primjetio, zato sto ne prestajes pricati. Fokusiraj se molim te.
Stiles: Kakav pas? Ja nisam nista vidio, mora da ti se ucinilo. I ako se dobro sjecam ti si taj koji je cijeli raspust govorio da moramo uci u lacrosse tim ove godine i cijeli raspust me tjerao da vjezbamo.
"U redu, u redu", rece Scott ne zeleci svadju, i dalje gledajuci na ono mjesto gdje je onaj ogroman pas protrcao."U redu, ovdje se rastajemo" rece Stiles, kada su dosli do pola sume.
"Scott, slusas li ti mene uopste?" upita Stiles.
"Sta? Ovaj da, da." rece Scott.
"Vidim ja da ti mene uopste ne slusas" rece Stiles pomalo ljutito, "Tako da ja idem kuci, a mi se vidimo sutra u skoli" rece, te skrenu lijevo.
"U redu" rece Scott trgnuvsi se. "I nemoj da kasnis" rece Scott i nastavi pravo.
"Ja nikad ne kasnim" povika Stiles za njim.
"Ti UVIJEK kasnis" rece Scott i nastavi pravo. Napokon je izasao iz sume i na cistini malo dalje ugleda svoju kucu.Scott P.O.V
Ulazim u kucu, svjetla su ugasena. Jos uvijek me nije popustio onaj cudni osjecaj. Palim svjetla i gledam uokolo.
"Mama, jesi tu?" zovem je ali nema odgovora. Izgleda da jos nije dosla s posla. Pogledam na frizider, gdje zaticem njenu poruku.
"Zadrzacu se na poslu, vecera ti je u frizideru, voli te mama".
Ostavljem poruku ne gledajuci na sta ima za veceru, nisam gladan. Uzimam svoje stvari i penjem se na sprat u svoju sobu, da spremim sve sto mi treba za sutra. Otvaram torbu vadeci opremu za lacrosse.
Sta?! Nema mi jedne rukavice za lacrosse. Ali znam da sam je imao kada smo skrenuli kuci sa igralista.
O ne, mora da mi je ispala u sumi na putu kuci. To znaci da se moram vratit u sumu razmisljam dok uzimam baterijsku lampu i izlazim iz kuce.Krecem prema sumi. Izgleda jos strasnije i jezivije nego prije, mislim dok palim lampu i polako ulazim u sumu. Osvjetlim lamom put pred sobom trazeci svoju rukavicu. Dolazim tacno do pola sume gdje sam se rastao sa Stilesom kada cujem glasove u daljini
"Samo nastavite traziti momci" cujem dobro poznati glas serifa Stilinskog, Stilesovog oca.
Polako nastavljam dalje da me niko ne vidi i ne cuje. Na par metara ispred sebe ugledam svoju rukavicu. Krenem prema njoj kada cujem glas koji govori "Serife, nasli smo tijelo." rece jedan od.policajaca.
Tijelo, pomislim nemoguce, neko je ubijen u sumi. Hvata me jos veca jeza nego prije.
Saginjem se da podignem svoju rukavicu. Kada podignem glavu nadjem se oci u oci sa onom zvjeri koju sam vidjeo. Znao sam da mi se nije pricinilo.
Oci su joj crvene kao u djavola. Uspanicim se i krenem da bjezim kada me zvjer ugrize za nogu, i to je posljednje cega se sjecam prije nego sto izgubim svjest.Evo jos jednog djela, ovaj je malo duzi nego uvod, nadam se da ce vam se svidjeti. Ako vam se svidja moja prica, molim vas da je preporucite nekim prijateljima, zato sto sam nova i nemam puno pratilaca. Hvala 😘
U sledecem djelu upoznajemo i neke druge likove i cekaju vas jos neka iznenadjenja. Sledeci dio uskoro. 💖
YOU ARE READING
TEEN WOLF
FanfictionPrica zasnovana na seriji teen wolf, naravno sa dosta izmjena i mozda nekih novih likova. Prilog Scott McCall je bio jedan obicni tinejdzer, koji je provodio dane sa svojim najboljim prijateljem Stilesom, pripremajuc...