Scott P.O.V
Budim se posle nekog vremena. Gledam oko sebe, jos je mrak. Ne znam koliko dugo sam bio u nesvjesti, ali ocito ne predugo jer se u daljini jos uvijek vide sirene serifovog auta. Kako to da mene niko nije pronasao pomisljam. Hmmm ovako je bolje. Da su me pronasli onda bi me ispitivali sta radim u pola noci u sumi. Bolje je da idem kuci dok me niko nije primjetio, pomoslim dok ustajem. Osjetim bol u nozi, pogledam i vidim krv. Bolje da pozurim kuci i ocistim ranu dok se nije inficirala. Vec vidim mamu kako panica zboh ugriza nekog psa ako vidi. Polako krecem kuci pazeci da jos vise ne povrijedim nogu. Dolazim do kuce i polako otvaram vrata da ne bi probudio mamu u slucaju da je dosla kuci. Polako se penjem uz stepenice, i krecem prema svojoj sobi. Samo da prodjem maminu sobu, jer ako izadje i vidi mi nogu ovako krvavu odvuce me u bolnicu, a ja za par sati moram u skolu. Ulazim u sobu bez problema. Polako se istusiram, ocistim ranu i legnem spavati.Piscev P.O.V
Scott bezbrizno legne da spava, ne znajuci da ono nije bio ugriz samo obicnog psa i da ce se njegov zivot uskoro promjeniti vise nego sto je mogao zamisliti.
Jutro je, Scottov alarm zvoni, i njegova mama ulazi u sobu.
"Ustaj spavalice, ne zelis zakasniti u skolu prvi dan" govori mi dok otvara prozor moje sobe.
"I Stiles je vec 5 puta zvao i rekao da ce doci po tebe uskoro, zato pozuri da ne ceka". Na te mamine rijeci Scott skace iz kreveta zaboravljajuci na povrijedjenu nogu. Ali cudno, noga ga vise ne boli.
"Mora da je to bio bezazleni igriz, cim me vise ne boli" pomisli Scott.
Ulazi u kupatilo da pogleda ranu. Skida zavoj, kada na mjestu gdje je bio ugriz sada nema nista. Rana je jednostanvo nestala.
"To je malo cudno" rece Scott.
"Scotte, dosao je Stiles" cuje glas svoje mame.
"Silazim odmah" rece Scott, brzo se spremajuci, zaboravljajuci na ranu.
Scott izlazi iz kuce, cuvsi za sobom mamino srecno i ulazi u Stilesov auto.Scott P.O.V
Ulazim u Stilesov auto i krecemo u skolu. On se odmah raspricao, danas je posebno veseo, a siguran sam da to ima veze s tim sto ce posle par mjeseci vidjeti Andy. Andy je djevojka sa druge godine sa kojom se Stiles vidja vec neko vrijeme, a nije je vidjeo citav raspust, bila je sa roditeljima na odmoru. Drago mi je zbog njega.
I ja postajem nervozan jer znam da cu vidjeti nju.Ali nisam ni priblizne srece kao Stiles. Kao da bi ona mene ikad primjetila. Najljepsa, najzgodnija, najpametnija i najpopularnija cura u skoli da primjeti jadnika kao sto sam ja.
Hmmmm mozda u bajkama. Zaljubljen sam u nju jos od osnovne skole. Znamo se cijeli zivot. Ustvari ja nju znam cijeli zivot, a tesko je reci da ona mene zna iako idemo vec 10 godina zajedno u razred. Kao i uvijek kad razmisljam o njoj zaboravim na sve.
"Scotte" rece Stiles te me prodrma.
"Planiras li izaci iz auta ili?"
Nisam ni primjetio da smo stigli pred skolu. Izlazim iz auta i krecemo prema skoli.Ulazimo u skolu i Stiles mi govori da ide naci Andy i da se brzo vraca. Ja odlazim do svog ormarica da ostavim neke stvari.Otvaram svoj ormaric i ostavljam knjige kada odjednom cujem svoje ime.
"Eno onog luzera McCalla, izgleda da ce opet probati da se pridruzi skolskom timu lacrossa. Da kao da ce se to desiti" neko govori.
Zatvaram otmaric kada na kraju hodnika ugledam kapitena skolskog tima Matta. Naravno s njim je njegova djevojka Kim, jedna od najpopularnijih djevojaka u skoli i NJENA najbolja drugarica.
Ali gdje je ona? pomislim. Na trenutak se sjetim sta sam cuo.
Nemoguce da sam cuo Matta sa drugog kraja, nema sanse, mislim u sebi. Ponovo se okrenem prema njima kad ugledam nju kako im se priblizava.
Caitlyn Jenner.
Najljepsa, najpametnija i najpopularnija djevojka u skoli, i meni potpuno nedostizna.Zatvaram ormaric i krecem prema ucionici. Kada prodjem pored njih moj pogled se sretne s njenim.
Okrenem se za njom ne gledajuci gdje idem, kada osjetim da se neko iz sve snage zapucao u mene. Tako mi i treba kad ne gledam, pomislim.
Okrenem se i ugledan najljepsi par ociju koje sam vidjeo. Prelijepe plave oci na licu jako lijepe djevojke.
"Izvini, nisam gledao gdje idem" kazem i saginjem se da joj pomognem da pokupi stvari.
"Nema veze" kaze ona prelijepim glasom.
Ne poznajem je a reko bi da je treca godina kao i ja. Mozda je nova, pomislim dok je gledam.
"Ja sam nova ucenica trece godine" kaze kad primjeti da buljim u nju.
"Malia Tate" kaze i pruzi mi ruku.
Prihvatim njenu ruku i kazem "Scott McCall, drago mi je".
Gledam u njene plave oci i pomislim da ce ova godina biti zanimljivija nego sto sam mislio.Evo jos jednog djela, ovaj je malo duzi nego prethodna dva. Kao sto vidite samo jedno ime sam ostavila isto a sve ostalo sam promjenila, i ubacila neke nove likove. Kao sto vidite radnja je drugacija nego u seriji.
Molim vas komentarisite i recite da li vam se svidja.
Hvala 💕
YOU ARE READING
TEEN WOLF
FanfictionPrica zasnovana na seriji teen wolf, naravno sa dosta izmjena i mozda nekih novih likova. Prilog Scott McCall je bio jedan obicni tinejdzer, koji je provodio dane sa svojim najboljim prijateljem Stilesom, pripremajuc...