Alarmı erteleyerek okula geciktiğim gündü.Taburenin üstündeki kıyafetleri giyip geçen haftasonu paraya kıyıp aldığım çimen rengi çantamı düzenleyip saçımı düzeltirken bi not ilişti gözüme
''Alya kızım günaydın kahvaltın hazır canım yapmadan çıkma'' annem ya canım benim. Hemen mutfağa yönelip bir sandviç yaptım.Artık evden çıkmam gerekiyordu..Asansörde ayakkabılarımı giymeye çalışıyordum.Başımda beliren bi gölge ve asansörün durduğunu farkettim kafamı yavaşça kaldırdığımda karşımda alaycı br gülümsemeyle bana bakan semtin kızlarının peşinde koştuğu karşı sitedeki Talaz'dı.Off tam anlamıyla rezil olmuştum.apartmanın kapısına doğru koşarken ''Heyy, çantanı unuttun'' diye iki üç kere birinin bağırdığını duydum.Bana diyordu ama ben duymuyor gibi yapıp sitenin çıkışına kadar koştum.Cebimde titreyen telefonu farkettim.Arayan Bate işte bittiğim vakit bu vakittir.
Bate'yle iki sene önce düzenlenen annemin zorla götürdüğü tur da tanıştık.Kısa zamanda samimi olduk çok iyi bir arkadaştı , tur onun sayesinde eğlenceli geçmeye başlamıştı.Zorla gittiğim turun son günü hiç bitmesin diye dua ederek geçirdim.Sanırım Bate den hoşlanıyordum. O günün akşamında odamda valizi toplarken Bate kapıyı tıklattı aşağı da beni beklediğini söyledi.Kötü birşey olduğunu sanıp hızla valizdeki bi şortu geçirip aşaği indim lobi de beni bekliyordu.İki kahve alıp yanına gittim.Beraber otelin bahçesindeki banka kadar konuşmadan yürüdük.İlk defa bu kadar uzun süre susmuştuk.Ben onu düşünüyordum galiba biraz fazla düşünmüşüm ki en son Bate'nin omzuna başımı koyduğumu farkettim.Başımı yavaş yavaş kaldırırken dudaklarımız birbirine değdi.İçimde farklı bir duygu olmuştu.Bate'nin sesizce ''Seni seviyorum'' dediğini duydum.Benim birşey dememe zaman kalmadan dudaklarıma yapıstı.Artık onun duygularından emindim.Ama heyecandan sadece ''Bende'' diyebildim.(fazla odunum herhalde)
Ertesi gün eve dönerken de hep beraberdik.Her geçen gün daha çok seviyordum onu.Sonra aynı üniversiteyi kazandık ve 2 senedir beraberiz.
Telefonu açmadım ve hala cebimde titriyor.Talaz'ın kosarak çantayı getirdiğini farkettim.Çantayı aldığımda tek diyebildiğim ''Teşekkür ederim'' demek oldu.O yine aynı gülümsemesiyle bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEREKSİZ SAVAŞ
RomanceBate ye deli gibi asık Alya nın semtin en populer çocuğuyla yasadikları....