2.Bölüm

30 1 0
                                    

O günden sonra Talaz'ı hiç görmedim.Görmekte istemem.Bate'ye olayları anlattığımda Talaz'ın bana yardım etmesini yediremiyordu kendine.Küçük bi yardım işte herkes yapar dediğimde Talaz yardım etmez sebepsiz dedi.Haklıydı.

    Talaz olayını cabuk  hallettik.Herhalde 2 senenin tecrübesi.Artık Bate de sakinleşti.Beni kıskanması hoşuma gidiyor ama bu kadar abartması hic değil.

      Bu gece bara gideceğiz.Melis ve Berk'te eşlik edecekler.Melis benim en yakın arkadaşım.Lise 2 de dershanede tanışmıştık ama samimi olmamız bir seneyi aldi.Lise 3 te herkesin kardeş misiniz sorusuna maruz kaldık.Herkesin imrendiği bir arkadaşlıktı.Öyle de kaldı, kalacakta.

Berk, Bate'nin  karşı komşusu Melis'le ben Bate'ye kahvaltıya gidene kadar bu ikisi hiç samimi değildi.Kahvaltiya gittiğimiz gün yanlış zile basmışım.Kapı açılmayınca daha çok.Sonra yanağında köpük elinde traş bıçağiyla Berk kapıyı açtı.Melis buradan sonrasını hatırlamıyor ki ben özür dileyip Bate nin ziline bastığim halde o hala Berk'in yüzüne bakıyordu.Bir anda kendine gelip Berk'e ''Bizimle kahvaltı yapmak ister misin? '' sorusuyla Berk'in Evet tabi ki neden olmasın cevabı geldi.O gün kahvalti da baya samimi oldular.Sonrası malum, sevgilimin de katkılarıyla güzel bi çift oldular.

  Gece güzel geciyordu.Önce şehrin en işlek caddesinde gezdik.Melis'le vitrinlere baktık.Tabi erkekler daha ilk mağazada oflamaya başladı.Bi öpücükle 10 dakika daha idate ettim ve çok beğendiğim su yeşili cicek desenli elbiseyi aldim.Artık bara gidebilirdik.

   Son ses müzik, dans, eğlence,mutluluk,aşk gecenin güzel olacağı belliydi.Ben Bate'yle Melis Berk'le dans ediyordu.Dans ediyorduk az oldu ya artik kendimizden geçmiştik.Bir ara tanıdık bir sima gördüm sanli sonra dan yok oldu.

  Saat gece yarısını geçiyordu.Bizimkileri arıyorduk Bate'yle.Onların ilişkisinin bizimkisinden daha heyecanlı olduğu gerçeği var tabi.Hangi köşedeler kim bilir.Bir an arkamı döndügümde Bate de yoktu.Biraz daha sahnenin ortasina doğru ilerlerledim.Etrafıma bakınıp dans eden kalabalıgı icinden bizimkileri bulnaya çalışırken omzumda bir el hissettim

-Alyaaaa naber?

-Ta..Talaz..... iyi seenden?

-İyiim yalnızsın herhalde dans ett hadiiii

     Kolumdan tutup  kendine çekti.Deli gibi içtiği belliydi.Kolumu kurtarsam ellerinden gidecektim.Mecburen ayak uyduruyordum.Semtin en populer çocuğu ve ben dans ediyorduk.Bate'yi ve diğerlerini unutmuştum.Kırk yıllık dostmuşuz gibi dans edip şakalaşıyorduk.Dansa kendimi fazla kaptırmışken Talaz bir anda dudaklarıma yapıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEREKSİZ SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin