Capitotul VI ~Luggage~

26 3 0
                                    

     Stau intinsa pe patul moale din camera mea si privesc tavanul care in ultimele minute era foarte interesant. In timp ce cautam un refugiu in tavan cineva bate suptil la usa. Cu greu ma ridic in capul oaselor si in tocul usii era mama care ma privea ciudat.

  -Ce s-a intamplat? O intreb neutra pe mama

  -Pai te strig de ceva vreme si tu cum nu raspundeai am crezut ca s-a intamplat ceva. Imi raspunde mama

  -Pai dupa cum vezi,sunt bine si nu imi este foame. Ii raspund rapid

  -Tu ma crezi proasta sau ce? Cu cine te-ai intalnit in oras? Ma intreaba mama serioasa

  -Cu nimeni,spun si las capul in pamant

  -Ce ti-a zis Dan? Ce ati vorbit? Ma intreaba tot la fel de serioasa.

  -Vrea sa ne impacam.

  -Si de ce nu va impacati?

  -Mama eu unde scuip nu mai ling si in plus daca afacut-o o data o face si a doua oara. Deci NU ma impac cu nimeni,spun ferma si in plus nimeni nu o sa mai aiba parte de iubirea mea,niciodata. Spun cu ura in glas.

  -Da,dar nu poate s-a schimbat!

  -Mamaaaa, serios acuma cati ani ai? Lupul isi schimba parul dar naravul ba. Tip eu

  -Nu toti baietii sunt la fel. O sa iti intalnesti si tu jumatatea…Poate nu ca mine in tren dar o vei gasi. Imi spune mama bland

  -Ramai cu ideile tale si lasa-ma,pentru mine toti sunt la fel.

  -Bine dar mai gandestete,e un sfat. Sa nu lasi o posibila dragoste adevarata pentru capriciul tau,pentru orgoliul tau. Te astept la masa imi spune mama intr-un final privindu-ma in ochi.

Am preferat sa nu ii mai zic nimic asa ca a plecat. Am mai stat putin in camera si ma coborat la masa. Am mancat in liniste fara nici o intrebare care sa ma indispuna si mai tare si am urcat in camera mea pentru a imi face bagajul. Chiar daca mai am o zi eu incep de azi pentru ca singur voi uitat ceva  daca ma voi apuca sa il fac exact inainte sa plec. M-am pozitionat in fata dulapului si mi-am scos patru perechi de blugi doua fuste con una turcoaz si una neagra,o canasa alba office si una cu inimioare,cateva tricouri un hanorac gri,pijamele si o perechea de pantofi de la Dan care chiar imi plac. In geamantan mi-am mai pus si o pereche de conversi si una de amedeo. Dupa ce am terminat in mare parte bagajul am facut un dus si cufundandu-ma in patul moale lasandu-ma invaluita de cearsaful moale am patruns in lumea viselor.

I'm backUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum