Omaigaddddddddd.... GAAAAAAIIIIISSS
Sori sori sori sori sori sori sori *ulang perkataan 'sori' tu sampai seratus*
Sori *dah seratus* ...
Sori kalau cha lambat update... Sorry.... Huuuuuuwaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭 sbb cikgu lah cha lambat update 😢😢😢😢 banyak keje skolah 😢😢😢😢😭😭😭😭 *menangis *.....
Kalau ada terjumpa buku hajat , and kebutulan pulak exam nak dekat, cha akan berhajat nak bunuh diri hari ni gak, sbb besok kena jawab exam 😢😢😢😢😢😢😢😢😢 hiks hiks
Kwn : (dah mula dah budak drama queen niiiiiyyyy.... Haduhaiiii..... Satu hari tanpa drama mmg tak sah..! Sadis hidup ku! Tlg kecam dia weyh!!! FRUST OTAK HAKU!!!!)
😭😭😭 *masih nangis* huwaaaa
Kwn: ko niy, frust otak aku.
Huwaaa!!!!! Bia lah! Ko sebok pahal?! SEBOKS!!!
okay, cukup lah. Sape je nak dengar drama cha.... Kah kah 😂 kalau menyampah, tolong komen 'MENYAMPAH NYA HAKU' 😂😂😂😂
Haha... Tapi mmg betul pon... Matematik nak kata susah? Boleh lah... Matematik senang je... But the thing is... Banyak doe... Hehehe....
Okay nak habaq, cerita cha ni #Belajar #CeritaBTS #HANTU! LARI!
Ni, akan update pada hari cuti sekolah je... (Kalau rajin nak update aah 😂 kah kah) sooo....
Cha ada plan nak buat cite baru... Cite ni nak update tiap-tiap hari pon boleh.... Hihi.... Tunggu jelah...
Nak tau tak gambar allissa dalam #Belajar tu?
Bukan cha lukis... Terjumpa kat insta... Tantik.... Kalau adik adik nya.... Tak tau... Hahahaha ahhahaha.
Kwn: -_-
Maaf lah kalau harrrrrrmbar...
Yang lain... Tgk lah dulu, kalau jumpa, cha habaq. Kalau tak jumpa, jgn marah... Adik adik dia korang boleh imagine sendiri kan? Nak gambar gak? Boleh, tapi kena tunggu aa... Kyojung.... Ofkos korang boleh imagine kan? Yg tak boleh tu... Pandai pandai lah... Yg lain... DUU!! USE YOUR IMAGINATION GIRL!!! cerita lain... Pandai pandai lah...so.... Kalau korang rasa cam bosan ke apa...
Bagi idea... Komen aah....
Inshaallah cha akan update....
Okay...
Dan kalau ada typo, tolong tegur.... Maaf kan saiiiyaaaa.... 😭 tolong lah tegur kalau ada typo, jangan diam diri je...
Okay, teruskan untuk vote, baca, komen, kalau rasa bosan. Bagi idea kat
▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨
█
█
Kat sini█
█
▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧▧Okay.... Baaaiiii.... Oh! Lupa lak, yg masih sokong kat cite ni, aku kata
I LOVE YOU!!! 😘😘😘I💟U KEPADA YG SOKONG CITE NI!!!
JANGAN LUPA VOTE KOMEN AND SEBAGAINYA..... BAAAIIII....
YOU ARE READING
Belajar
Fantasy"Adakah awak tinggalkan kami? " "Saya terpaksa kawan, bukan suka suka... " 'Goodbye bermaksud, tinggalkan, pergi untuk buat selama-lamanya. '