yeni okul

594 6 0
                                    

Sabahin koru o lanet alarm yuzunden berbat bir sekilde uyandim.Tabi ki de her zamanki gibi erteleyip tekrar yattim.Annemse hemen harekete gecti "kalk kizim hadi bugun okulun ilk gunu hatta yeni okulun ilk gunu hadi gec kalmak mi istiyosun?" dedi.Hemen kafami kaldirdim ve telefona baktim.Saat 07.15 di.Off uykum vardi bide bugun yeni okulun ilk gunuydu.Neyse zorla kendimi yataktan kaldirdim,yuzumu yikadim ve direk masaya oturdum.Gozlerim kapancak gibiydi ki "sana da gunaydin" denen ses ile kendime geldim.Abimden baska kim olabilirdi ki?illa sabahleyin bile bisilerle beni bunalticakti.sabahleyin uykusuz ve biraz huysuz olurum ve birisiyle konusmak beni bunaltir.Arkadan hemen bisiler diceni biliyorum.Sabahki uyku modumu kullaniyo hep basimda bisiler otuyo!ama bugun hic cekemezdim ve ona bu yuzden dik dik bakmaya basladim ve ona bakip sus isareti yaptim."bare bugun huysuzluk yapma uyan hadi okulun ilk gunu bugun unutma zaten bi iticisin huysuzken daha da itici oluyosun ona gore benden soylemesi"dedi ve siritti."cok komiksin" dedim ve araya annem girdi "tamam hadi su tostlarinizi yiyin bak sizde diyosunuz bugun okulun ilk gunu acele edin!"neyse tostumu yedim ve hazirlanmaya basladim.gomlek ve kot giydim ve sacimi dagitip ciktim.hazirlanmam uzun surmediginden acele etmedim.okulu okul baslamadan gordugum icin yolu da biliyodum.ve okul kapisnin onune nihayet geldim okul eve yakindi bu yuzden yuruyerek gelmistim ve uykum acilmisti.derin bir nefes aldim ve "umarim iyi gecer diyip" okula girdim.

***

oylarinizi ve yorumlarinizi beklerim umarim hikaye hosunuza gider :)

Yeni okul ve belalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin