Oha

146 4 0
                                    

***

arkadaslar bu bolum digerlerine gore daha iyi zaten gittikce bolumler iyi olacak yani umarim begenirsiniz biraz yavas giris yaptim ama birden dalmak istemedim bu bolumde biraz daha yakinlasacaklar baslangiclari gibi bisi yani :D her neyse votelarinizi ve yorumlarinizi beklerim :)

neyseki zil caldi Selin de bana gel hadi hocadan rica ettim "dolap ayarladim sana ve benimkiyle yanyana" dedi."bu cok iyimis saol ama  hadi kantine inelim sıkıldım  "dedim ve indik.

Seline kanim cabuk isinmisti.Sapsik yaa.Neyse kantinde bir masaya oturduk ve konuşmaya başladık.Sonrada Gorkemle Sefa geldi.Onlara da cabuk alismistim.zil çaldı hayıır olamaz.Off derse girmek istemiyorum istemeyerek de olsa derse girmek zorundaydım.Girdik.Hayret bu sefer Kayra denen sey bana bakmiyordu.Bunun verdiği rahatlamayla siranin üstüne yattım.Rahattım.Ta kii hoca bana soru sorana kadar :/ Ben hocaya bakıyorum o bana ve sonra Kayra'nin da bana baktiğini farkettim.off bide bu eksikti.Hoca "Seni dinliyoruz Hale " diyince kendime geldim.Kıvırcık ta pic pic sırıtmaya basladi.Allah'imm sana geliyorum.Bu ne bicimsiz bi soru bole!! Neyse ki zil caldı.Hoca da "bu seferlik kurtuldun"dedi ve biri kolumdan tutup "veee su an öğle arasındayız hadi gell"dedi ve kolumdan cekistirdi.

-önce nereye gidiyoruz?

-ımm güzel soru hadi gel yemekhane evet ilk bisiler yiyelim sonra dolaşırız

-peki

yemekhaneye indik yemeğimizi alınca Görkem'le Sefa'nin olduğu masaya gectik.Tam oturiyim bide ne olsun Kayra denen pic hala bana bakıyodu.Hic oralı olmadım.Yemegimizi yedikten sonra Selin bana okulu gezdircektii .Nihayet :) "bak simdi burasi .."derken spor sahasına girdik.Allah'im Kayra denen seye sinir oluyodum ama..Basketci cocuklar..Kayra da aralarinda..Şortla bacakları gercekten cok sexy duruyodu.off ne diyorum ben yaa daha benim bacaklarima sapik gibi bakan cocugun bacaklarina simdi de ben sürtük gibi bakiyorum!Farkedilmeden gözümü kacirayim bare derken..Lanet olsun! Sansimi sikeyim! Kayra beni gördü ve gotü kalkti pic pic sırıtmaya basladi.Utancimdan ne yapicam derknen hoca düdüğü caldi ve "molaa"..! dedi. Oha simdide cocuk formasini cikardi! o ne lann! Nerden yaptin sen bunlari ?! Off cok sexy duruyodu! Selin'in "bu kadar yeter bence yani burayi tanimak"deyisiyle kendime geldim."bencede" diyip hizli adimlarla cıktık.

------

(ertesi gün)

  Yüzlerinde maske olan birkac kisi elinde bicakla pesimden kosuyolardi.Kimdiler bilmiyordum ama benim peşimdelerdi sandıgım kadariyla.En önde sacini baglamis -  hatirladiğim kadariyla - bi kivircik "hadi hadi "diye bağrıyodu.Kosuyordum olan tum gücümle.Ama garip olan birine doğru kosuyordum.Tam ona yetismisken-artık o kimse - biri beni tuttu ve bıcağı boynuma dayadi.Kısık bir sesle "onu artik bırak onu bırakıcaksın o benim anladın mı beni?" dedi.bense -kim olduğunu bilmediğim kisi icin - "asla öyle bise olmicak!" dedim "peki sen istedin"dedi parmağımı elindeki bıcakla gösterip "ımm düsün bi canim su parmaklardan biri burda olmasa yani kopmus olsa ne yapardin ya da ne yapabilirdin ha?" bende sordugu bu soru üzerine direk "alır o parmağı götüne sokardım siktir git burdan!"dedim kızsa sinirli bi sekilde bakıp "peki ya öyle mi görücez"dedi sırıttı bıcağı elimde sürtmeye basladi ve orda uyandim Lanet olsun kabus görmüşüm.Off niye hep en sacma seyler degisik olaylar - kabuslarda bile - beni buluyo?! Her neyse  Saate baktim 6.15 "oha saat daha cok erken" diyip

geri yattım  ama uyuyamadim.Normalde kalksam bile uykum olurdu.Hatta kafamdan su bosaltsalar bile uyuklardim.Noluyo simdi? Uyumak istiyorum ama u-yu-ya-mi-yo-rumm.Off bare hazirlanim belki okula erken giderim dedim.Hazirlandim.Abimle annem hala uyuyodu.Kendime oylesine kahvalti icin bisiler yaptim.Zaten cok acta değildim.Neyse bisiler yedim.Sonra da bi dakika yapicak bisi kalmamisti.Bi dakika!Telefon haric.Hemen telefonu aldim vee ahh lanet olsun!Sarji yoktu ve şarj aletim de bozuktu.Lanet olsun Ne boktan gündü bu böyle ! Sonra okula erken gitmeye karar verdim.Dolabın üstüne not bırakıp evden ciktim.Ah sabah havası çok serin ve iyiydi.Rahatlamistim aslında.Keyfim yerinde okula girdim dolabında birkaç kitap alıp tam sınıfa girdim ki patt diye birine çarptım.güçlü sert bi vücuttu..Kimmiş diye bi baktım olamaz bu da mi rüya?! Kayra! tamam çocuk gerçekten yakisikli felan di ama ondan pek hoşlanmıyodum.Off tamam zaten bi keyfim yerindeydi ya o da kaçtı.Lanet olsun.Neyse çocuk bakıp "pardon" dedi ve kitaplarımı toplamaya başladı."Gerek yok saol ama bi dahakine önüne bakarsan iyi olur" diye tepki verdim.Sonra kitaplarımı sıranın üstüne koyup arkama döndüm.Bana  biraz yaklasmis ve tek kaşını kaldırıp beni süzüyordu."Bi sorun mu var?" diye çıkıştım."cikarmazsan olmaz" dedi ve tek elini sıranın üstüne koyup yuzume baktı.Sonra da gulmeye başladı.Kaslarını çattı ve "neye guluyolsun sen komik bisi mi var söylede ben de güliyim!" dedim.Off ne dedim şimdi. ben. küçük çocuklar gibi ?! Biraz daha güldü ve "söyliyeyim mi emin misin ?" diye sordu.Şaşırdım.

-söyle!

-neyse olmaz

-ya şöyle dedim çıldırtan mi sen beni ? kötü olur bak!

-mesela ne olurmus?

-ya sen kendini ne zannediyosun ha sorabilir mıyım?

sırıttı ve

-ne zannediyo musum ben?

-sürekli derste bana bakmaları ne bilim anlamsiz anlamsiz bana bakip siritmalar yani bi sorun mu var?

dayanamamis patlamistim.

-ha bana oyle diyosun da basketbol sahasinda seni de gorduk bebegim.

inanmiyorum.su an utancimdan kizarmistim.

"ne oldu? " diye sordu.kalmistim.Sonra biraz daha yaklasip gulumsesi.off gulumseyince cok yakisikli oluyodu.ne diyodum ben?!

-ama sen geldigimden beri surekli bakip siritiyosun soyle sorun ne?

-soylemeli miyim?

-evet!

-hayir zorunda degilim.

-Allah askina sana soyle dedim o zaman da bakip bakip gulme!

dedigim an birden beni bilegimden tutup duvar ile kendi arasinda birakti ve sessizce "bana karsi sesini yukseltme" sasirmis ve heyecanlanmistim.Ama inattim da "niyemis?" dedim. O haldeyken bile! Biraz daha yaklasti ve kulagima dogru egilip "zamani gelince anlarsin" dedi.Bu neydi simdi?! 'Zamani gelince anlarmisim' ama sonra kulagimdan asagilara -boynuma- dogru egilip dudaklarini yaklastirdi.Tanrim yakindan cok tatliydi.Off sus Hale ne diyorum ben?!Boynuma dudaklarini biraz daha yaklastirdi ve birden yuzunu yuzume dogru cevirdi.Göz göze geldik.Göz rengi bi acayipti.Yesilimsi gibi .. Parfümü mükkemmel kokuyodu!

Yeni okul ve belalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin