Bazen kendime hayret ediyorum...

262 6 0
                                    

Hani bazen derler ya. "Hayatımı yazsam , roman olur." diye. Benim ki de böyle klişe bir sözden ibaret işte. Belki beni bi kaçınız tanıyacak anlatıcağım şeylerden. Lakin o tanıyan kişiler beni tanımamış gibi okusun. Ben buraya kendimi acındırmak için gelmedim. Amacım sadece benim yaptığım aptallıkları sizin yapmamanız o kadar. O zaman hikayeme başlayalım.
Herşey 6. Sınıfta başladı. Çocuktuk tabi o zamanlar salak salak espiriler hava da uçuyor falan. Benim aklım fikrim erkeklerle maç yapmak. Nedenini bilmediğim bi şekilde kızlar beni küçükken yanlarında istemezlerdi ya. Ben de sikerim barbie'nizi deyip futbol oynardım. Bebeğim oldu tabi hem de bir sürü bak kaç yaşıma geldim hala durur odamın bi köşesinde , annemin odama koyduğu sandığın üstünde. Kafiyeli oldu lan. Acaba şair falan mı olsam? Neyse devam edeyim. O zamanlar 2 tane erkek kankam vardı. İsim vermiyorum tabi değiştiriyim hemen. Biri orhan ve biri emreydi. Bizim bunlarla yapmadığımız piçlik yoktur. Onları da anlatmiyim artık. Bu emre yani kankam bi gün bana gelip dedi ki "Kimden hoşlanıyosun PuCCa?" Şakasına BAK ŞAKASINA "orhan" demiş bulundum. Bu gerizekalı embesil'de gidip buna "PuCCa'dan hoslanıyorum." demez mi? Sonra işte ben öğrendim bunu nasıl havalara uçuyorum ama. Bak hiç unutmam salı günüydü. Müzik dersin de mektuplasıyoruz. TABİ O ZAMAN TELEFON YOK! Bu bana dedi ki "Kanka sana birşey söylücem ama kimseye söyleme eheheh." Aynı böyle yazdı ya. Bende "Tamam söyle." dedim. Bu kalkıp bana çıkma teklifi etmesin. Allaaaaah. Direk kabul ettim. O zamanlar ergence tabi bu eline , koluna heryere PuCCa yazmış. Siktir. Tamam o zamanlar romantik olabilir amma velakin şu an düşündüm de... Neyse. Babam geldi okula. Kavga ettim bi erkekle erkek dedigim de çocuk ya. Ben bu salağın ismini tahtaya yazdım konuşuyo diye kavga ettik işte beni bu kafamda bi tuttu daha doğrusu saçlarımdan benim kafayı sen sıraya bi vurdu. İbnelik değilmi bende bayılmış numarası yaptım tabi. Ay kıyamam küçük aşkım orhan gelip başımda ağlamıştı. "PuCCa'm öldüüü!!" diye. Mal. Bir iki dakikaya kalkmadan ayılıp müdüre şikayet ettim. Disiplin yemişti salak. Sonra ben ölüyorum hastayım ayağına izin almıştım eve gitmiştim. Ahh ah. Ne günlerdi be. Şöyle dönüp bakıyorum da. Coşkun sabah geliyor aklıma. Anılaaaar şimdi gözüm de canlandılaaar. Falan diye. Ya işte dediğim gibi ne kadar piçlik yapsam da sonuçta ben de bi kızım. Bende kırılıyorum ama nerde anlayaaan? Diziler de bile öyle y: "Bin Bir Gece" de ki Şehrazat , osbir olsa çekilmez karakterle bence. Birisi bana "PuCCa bana kendin anlat dese "Yalandan nefret ederim , dürüstüm , ihanetten tiksinirim , kararlıyım , kafama koyduğumu yaparım , hassasım , kırılganım , bir defa aşık olurum , asla aldatmam , neşeliyim , Polyanna'yı sikmiş gibi iyimserim , insanları kendim gibi görürüm , iyi niyetliyim , yatmadan önce saçlarımı tararım vs vs..." diye anlatırım. Sor elli kıza , kırkbeşi buna yakın şeyler söyler , bu salak saçma filmlerle büyüdüğümüz için. Çünkü kadın böyle olmalı sanırız.
Oysa ki yalancının Allahıyımdır. Hala aileme yalan söyleyip dışarı çıkıyorum , okula yalan söylüyorum , sevgilime yalan söylüyorum. Bana yapılan her ihanetten tiksinirim , ağzına da sıçarım ama ben ihanet etmeye de çok meyilli bi insanım. Hassasım evet , kırılganım da her kız gibi. İnsanları kendim gibi görmem bazen , onları kendimden küçük görürüm. İyi niyetliyim evet ama çıkarcıyım da. Ve yatarken saçlarımı asla taramam. Haaa. Birileri sorduğunda bunları asla söylemiyorum tabii. Çünkü bu karakter özellikleri kötü kızlarda var gibi görünüyor. O sıçtığımın yazarları bu özellikleri onlara yüklemişler ve iddia ediyorum ki elli kişiden kırk bedi benim gibi. Ama sorsan yukardakini anlatırlar. Yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar vik vik falan diye. Erkekler ise filmlerde de gerçek hayatta da aynılar. Çabuk gaza gelirler , herşeye inanırlar , güzelliğe aşık olurlar , tohumlarını sağa sola saçarlar. Pis geberesiceler!!!
Ben böyle erkeklere sinir olup , anılarla göz göze gelirken mesaj attı şimdi sevgilim naz yapma işte gel whatshapp a falan diye. Ben gidiyim de şuna cevap veriyim. Nasıl olsa artık burdayım.
Çok işin var PuCCa çok...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PuCCaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin