İlklerim

23 0 0
                                    

Biliyomusun güzelim sen benim ilkimsin. Birçok şeyde bana ilklerimi yaşattın teşekkür ederim. Ben ilk kez bi kızı bu kadar sevdim. İlk kez bi kıza bu kadar çok değer verdim. En garibi de neydi biliyo musun ilk kez bi kız bana değer verdi,sevdi,yanımda oldu. Ben ilk kez sevilmenin tadını seninle alıyorum. İlk kez bi kız beni düşünüyo, bana zarar gelmesini istemiyo. Bense ilk kez bi kıza bu kadar güzel sarıldım,ilk kez bi kızla bu kadar samimi oldum. İlk kez bi kızı öptüm doya doya,tabi doyabildiğim söylenemez ama. İlk kez bi kız beni öptü, bana sarıldı. Bense bu ilkleri aklımdan hiç çıkartamadım biliyo musun. Sen benim ilklerimsin,17. Yaşımsın. Orda burda yazıyodu kimsenin 17. Yaşındaki sevgisi unutulmaz felan ben inanmazdım. Ama sen bunu bana öğrettin. Ben çocukluğumu güzelce yaşayamadım bundandır çocuksu hareketlerim. Dediğim gibi ilkimsin. Olurda bir gün camından benim için verilen selayı beklersen bana sarılmadan gönderme. Ölümlü kalımlı dünya biliyosun, beni unut sarılmadan gönderme beni. Ben sende ilklerimi yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum. Senin kokuna doyamıyorum,yanındayken dahi özlüyorum ve en önemliside ben senin en ufak acı çekmene ,bi damla gözyaşına kıyamıyorum. Ne olursa olsun yanındayım ve bana ne zaman nerde ne istersen anlatabilirsin güzelim. Seni seviyorum. Güzel geceler.

Güzel SevebilmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin