YENİ ÖĞRETMEN

960 9 2
                                    

Jessie ve Adam her zamanki gibi okula geldi.  Normal bir şekilde kitaplarını masaya koydular. Arkadaşları ile sohbete daldılar. bugün okula yeni bir öğretmen gelecekti. Kızlar yakışıklı ve genç , erkekler ise genç ve güzel bir öğretmen bekliyorlardı. Zil çaldı ve herkes yerlerine oturdu.Öğretmenin gelmesini bekliyorlardı. 5 dakika sonra müdür sınıfa girdi. Girdiğinde konuşan birkaç kişi vardı. Onları azarladı ve yeni öğretmeni tanıttı. Ama öğretmen daha sınıfa girmemişti. Müdür onu içeri davet ettiğinde herkes merakla onu bekliyordu.

      Yeni öğretmen sınıfa girdiğinde herkesin hevesi kursağında kaldı. Bu öğretmen yaşlı ve çirkindi. İsmi Anna Cark'tı. Çok değişik görünüyordu. Jessie yolda görse kusacağını düşündü. Bayan Cark bundan sonra kimya dersine girecekti. Kadında bir gizemlilik vardı. Çok garipti.

       Derse girdiler. Öğretmen sesini çıkarmadı. Öğrencilerin isimlerini sormadan, hangi konuda olduklarını bile sormadan derse geçti. Öğrenciler gözlerini ondan bir saniye bile ayırmıyordu. Bir kitabı bile yerinden kaldırsa dikkat kesiliyorlardı. Dersi her zaman işliyormuş gibi işledi. Kadının yüzünde bir tebessüm belirtisi bile yoktu. Kaskatı duruyordu.

       Ders bitiminde Bayan Cark müdürün odasına gitti ve odadan bağrışma sesleri yükseldi. Müdür Bayan Cark'a  onun burada olmaması gerektiğini söylüyordu. Neredeyse okuldaki herkes müdürün odasının etrafına toplanmış çıtlarını bile çıkarmadan onları dinliyorlardı. Birden odadaki bağrışma sesleri kesildi ve müdür odanın kapısını açtı. Çoğu kişinin yüzü kızardı. Müdür "Herkes sınıflarına!" diye bağırdı. Herkes bi anda koşuşturmaya başladı. Koridorda bi kişi bile kalmamıştı.Sadece Jessie, Bill, Adam ve Ellie merak etmişti. Diğer öğrenciler ise hallerine gülüyorlardı.

         Bir kaç ay geçtikten sonra öğrenciler öğretmene alıştılar ve öğretmene şaka yapmak istediler.Şakalarını yaptılar yapmasına fakat öğretmen çok sinirlendi. Bayan Cark öğrencilere cok kötü bağırdı. Gülen öğrenciler bir anda şaşırdılar korkmaya başladılar. Öğretmen değişiyor gibiydi. Bir anda eski haline döndü. Öğretmen farklıydı diye kimse şüphelenmedi. Bu olay unutuldu gitti. Bu öğretmenin diğer öğretmenlerle de arası hiç iyi değildi. Bayan Cark öğretmenler odasına girer girmez diğer öğretmenler konuşmalarını bitirip dağılıyorlardı.

   Bayan Cark'ın değişmeleri sürekli oluyordu. Fakat kimse anlamıyordu aslında Bayan Cark'ın gerçekte kim olduğunu.... 

YENİ ÖĞRETMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin