Di depan bilik pengetua...
Baekhyun:Ok..dah sampai.Saya pergi dulu jiyeon aah..semoga berjumpa lagi...annyeong my chingu..
"Erkk..bila masa aku jadi chingu dia ni..memandai jer dia..pape jerlah.."jiyeon membebel dalam hati.
Tok!!Tok!!Tokk..jiyeon mengetuk pintu bilik pengetua dengan kuat.
Masuk!!...
Jiyeon melangkah masuk ke dalam bilik pengetua dengan perasaan yang berbaur...
Jiyeon:Annyeong,Kim Jiyeon imnida...*bow*
Pengetua:Annyeong,jiyeon boleh panggil saya Mrs.Serra..pengetua sekolah ni..Jadi jom pergi ke kelas awak..Kelas awak nama Xoxo class..
Jiyeon:Nae....
Skip.....
《Di kelas Xoxo》
Pengetua:Guys,hari ini kita ada pelajar baru..silakan masuk..
Jiyeon pun melangkah masuk dengan hati yang berdebar-debar.....
《Flashback》
Baekhyun:Weh korang!!!!
Kai:Kau ni dah lh datang lewat lepastu nk buat highnote kat tepi telinga aku..kalah si chen tu..hah!!Asal kau panggil kitorang!!!*giliran kai pulak yg jerit kat baekhyun*
Chen:Apa ni!!Tak ada orang yg blh wat highnote cam aku!!!
Kris:Sebelum aku pelangkung ketiga-tiga ni, baik kau berhenti and baekhyun cerita cepat ..*kata kris dengan tegas*
Kaibaekchen:Nae...mian hyung.
Suho dan kris menggelengkan sahaja kepalanya...
Baekhyun:Begini..tadi kan aku jumpa pelajar baru dan dia...
Sehun:Namja or Yeoja??Apa nama dia??
D.o:*pelangkung Sehun guna kuali kesayangannya*
Baekhyun:Hishh kau ni kan..aku nk cerita lah ni..gelojoh betul..
Sehun:Luhan hyung!!Tengok d.o ngan baek hyung nii..
Luhan:D.o.....baek..
(Psstt..nk cakap ni..luhan ni dgn member dia baik and happy go lucky,dgn orang yg dia x kenal jer wat perangai)Baekdo:Mian hyung,sehun..
Baekhyun:Ok..back to story...yeoja tu namanya kim jiyeon dan dia sama umur ngan kita..dan soalan ni mesti kai akan tanya..dia cantik sangat..
Kai:Hehe..hyung ni tahu2 jer..
Baekhyun:Tahu sangat..
Xiumin:Wehh korang!!Pengetua otw ke kelas kita!!Duduk tempat masing2..
All:Nae Hyung..
《End Flashback》
Jiyeon melangkah masuk masuk dengan hati yg berdebar-debar. Sampai sahaja dalam kelas tu..macam ni lah keadaannya..
Pelajar 1: Wah cantiknya dia!!
Pelajar 2:Nak minta nom.phone boleh??
Pelajar 3:Dah ader namjachingu belom??Mr.Serra: Dah!!Malu dia nanti...jiyeon,kamu perkenalkan diri kamu.
Jiyeon:Nae..hurmm Annyeong,kim jiyeon imnida,sila beri tunjuk ajar..*bow*
Pengetua:Baiklah jiyeon.Kamu boleh ambil tempat di sebelah baekhyun.And kelas sejarah dibatalkan disebabkan semua guru bermesyuarat untuk Musical Week hujung bulan ni..Jadi suho,selaku ketua kelas kamu harus memastikan kelas ni x jadi macam pasar*sindir pengetua*
Suho:Nae seongsangnim...
Tbc...
Author Note
Maafkan author kalau ader tertypo atau jalan cerita x best sebab xder org yg perfect kat dunia ni..kalau rasa best tu sila vote eh..dan kalau author ada wat silap sila tegur dekat comment wall...that's all..Annyeong..Well..tomorrow is my jagiya's birthday..KAI!!Saengil chukha hamnida oppa..saranghae!!I'll always love you..and for D.O oppa..sorry tau sbb lambat wish..Happy birthday for my beloved shipper..Kaisoo!!Haha..Stay healthy..Arassoe??hehe..and malam ni ader golden disk awards..author dah tngk sekejap tadi..tpi line so slow..so,sape yg tngk tu sila cerita rentetetannya dekat comment wall..bye..wahai readers yg ku paling sayang..stay healthy k!!Sarang haja everyone..
YOU ARE READING
Sarcastic Namja
Romance"Aku tak boleh kahwin dengan dia.Aku dengan dia macam Tom and Jerry....."-JIYEON Jadi isteri kepada seorang namja yg berhati dingin dan sarkastik yang bernama Xi Luhan...akan bahagiakah Jiyeon??? Kalau nk tahu kisah yg selanjutnya silalah baca fanfi...