Bab 1

99 6 0
                                    

Jiyeon: Ayah!!Ppali!Jiyeon dah lambat nk pergi sekolah.

Baru first day sekolah dah lambat..appa lh punya pasal nih..jiyeon menggumam dalam hati

Mr.Kim: Kejaplah.Appa baru nk sarapan..lagipun bukan salah appa kamu lambat,tpi salah omma kamu yg kejut appa lambat..

Mrs.Kim:Kita jugak yg dipersalahkan..

Jiyeon:Haha..sweetlah appa ngan omma ni..apa-apa pun jiyeon dah lambat skang so cepat sikit appa!!Jiyeon tak nak kena dende untuk first day sekolah..

Mr.Kim:Yelah..kamu ingat appa x kerja ke??Appa pun dah lambat ni..ok kajja.

Di Seoul HighSchool

Sebenarnya author x thu nama sekolah kat korea jadi author main taram jer ehh..

Jiyeon:Wah!!Besarnya sekolah ni.Untung aku pindah sini..

Sebenarnya jiyeon baru lagi dekat sekolah ni..sebab dia pindah kerana ader org buli dia kat situ..(untuk pengetahuan sahaja..hehe)

Semasa jiyeon sedang mencari bilik pengetua...

Jiyeon:Aduh!!Ni orang ke batu hah??Sakitnya yang amat..

Xxx:Ehh sorry2..sy x nampak awk kat depan tadi.Sakit kat mana?Cari apa?Awak budak baru ker??And nama awak apa?

Jiyeon terkebil-kebil..dalam hati dia berkata "Dia ni dah kenapa cakap laju sangat"

Jiyeon:Awak ni dah kenapa cakap laju sangat??Btw,x lah sakit sangat.Saya sedang cari bilik pengetua sebab sy masih baru lgi kat sini.Dan nama saya kim jiyeon..selamat berkenalan..dan nama awak apa??

Xxx:Nama saya Byun Baekhyun imnida..selamat berkenalan..ehh jom saya teman awak pergi bilik pengetua..

Jiyeon:Nae...

Skip.....(haha mian kalau author selalu skip sbb author malas nk tulis panjang2..hihi)

 Sarcastic NamjaWhere stories live. Discover now