21.rész Gyilkos vagyok

214 17 0
                                    

Sziasztok. Itt az ígért rész és bocsánat, hogy ilyen késő, de nem rég értem haza, úgyhogy csak most tudtam feltölteni. Remélem tetszik majd nektek. Jó olvasást!

Youna pov.
Kezdek magamhoz térni.Fáj a fejem. Sötét van. Kivagyok kötözve egy székhez. Nagyon félek. Próbálok segítségért kiáltani, de nem jön ki hang a torkomon. Kiszáradtam és fáradt is vagyok. Mikor már teljesen magamhoz tértem lépteket hallottam.Gyorsan becsuktam a szemem, nehogy megtudja, hogy már ébren vagyok. Kinyitódott az ajtó, majd elrablóm belépett a helységbe.
-Tudom, hogy ébren vagy ribanc.-vágta hozzam a szép jelzőt. Kinyitottam a szemem és lassan felé fordítottam a fejem. Elmosolyodtam aranyos mondatán.
-Ha ribanc lennék már nem Jungkook-kal lennék, nem gondolod?-nyögtem ki fájdalmasan és elvigyorodtam a végén.
-Bánom is én, nekem ribanc maradsz.-legyintett egyett, majd elővette a telefonját.-Ha jól számoltam, akkor a kis hős szerelmes 5 perc múlva megérkezik érted.-közölte a tényeket.
-Ha tudod, hogy eljön értem, akkor most miért nem viszel el messzebbre ahol nem talál rám?-tettem fel a kérdést mivel nem értettem mit akar.
-Édesem, én nem téged akarlak. Hanem Jungkook-ot akarom vissza a bandába. Te csak egy kellék vagy a játékhoz.-mosolyodott el mondata végén. Itt lett elegem és úgy megfejeltem, hogy nekem is fájt, de megérte. Majd mérgesen homlokához kapott ami kicsit vérzett is.
-Ezt nem kellett volna.-mondta rémisztő hangon és pofán baszott.Nagyon fájt. De ahoz képest semmi amit belülről érzek. Sajnos igaz amit mondott. Én csak egy kellék vagyok az ő kis játszmájukban. Ez így nem mehet tovább. Megfogom ölni Seun-t ha legközelebb lesz rá alkalmam. És akkor minden rendbe jön. Nemtudom eddig Jungkook miért nem tette meg. Gondolkodásomat gyors léptek zavarták meg.és valaki a nevemet kiáltotta. Seun is hallotta és elővett a zsebéből egy pisztolyt, mögém állt, majd a fejemhez tartotta. Ezután vártuk, hogy bejöjjenek az ajtón. Nem kellett sok idő, azonnal megjelent a barátom és a legjobb barátnőm. Megkönnyebbülten éreztem magam, hiába egy fegyvert tartottak épp a fejemhez. Örültem, hogy eljöttek értem.
-Azonnal tedd le a fegyvert.-parancsolta Jungkook elrablómnak.
-Miért hiszik azt az emberek, hogy ez bevállik?-röhögött magában.
-Nem ő kell neked, akkor őt hagyd békén. Inkább rám kéne most fognod azt a pisztolyt.-lépett közelebb barátom.
-Jungkook neee..-tiltakoztam, de közbeszóltak.
-Kuss. Igaza van.-emelete a fegyvert Jungkook-ra Seun. Ezt nem hagyhatom. Hirtelen szétrántottam a csuklómat, így elszakítva a kötelet. Majd úgy tettettem, mintha semmi sem történt volna. Eközben Seun közelebb lépett Jungkookhoz.
-Visszaszálsz a bandába?-kérdezte felemelve a hangját.
-Rohadj meg.-fintorodott el Jungkook, majd egy gyors mozdulattal kiverte Seun kezéből a pisztoly. Én kapva az alkalman, odasiettem a pisztolyhoz, felvettem és Every mellé álltam akinek  eltátogtam egy köszönömöt. Jungkook és Seun harcba keveredett. Túl közel voltak egymáshoz. Nem tudtam meghúzni a ravaszt. Remegett a kezem és féltem, hogy rossz embert lövök le. Majd Jungkook a falhoz lökte Seun-t.Itt az idő Youna. Megtudod csinálni. Ez csupán önvédelem. Egy mély levegő és katt.
Lelőttem.

Sorry but I love youWhere stories live. Discover now