Z pohľadu Justina
Ostala nehybne sedieť. Muhahah dokázal som ju umlčať.
,,Vieš čo ?! Bieber nefandi si." no né to by nebola ona, keby sa neozvala. Vždy musí mať posledné slovo a to ma na tejto pipke sere.
,,Miláčik ja si nefandím, ja si verím." cmukol som na ňu a venoval som sa už radšej šoférovaniu, aby sme náhodou pri mojej šikovnosti nenarazili.
..........
Konečne sme prišli k nej. Vystúpila a vybehla do domu. Ja som musel ísť samozrejme za ňou, keby nás teraz niekto fotí. Otvoril som dvere a vošiel som. Mala to tu pekné a luxusné, také podobné ako môj dom.
Išiel som si teda sadnúť do obývačky, ked na mňa zakričala.
,,Kolko u teba budem bývať ?"
,,Neviem ale dúfam že nie dlho...to by som neprežil."
Zrazu došla dole.
,,Ked máme spolu 'chodiť ' tak u teba budem asi dlho....nemyslíš ?"
,,Ježíš choď sa kurva zbaliť, aby sme už išli a neotravuj." povedal som naštvane.
,,Je to môj dom a ja si tu môžem robiť čo len chcem."
,,Tak si tu namontuj striptízovú tyč a možeš tancovať......aspoň schudneš." zasmial som sa.
,,Vyjebaný kokot !" zaziapala po mne a utiekla hore.
Neviem ani prečo som jej to povedal, veď ona má asi najkrajšiu postavu akú som kedy videl. Dokonca ešte krajšiu ako Selena. A to už je čo povedať. Celá je taká kurevsky jebavá.
No čo už aspoň bude este štíhlejšia.
Z pohľadu Jess
Ten kokot skurvený, vyjebaný namachrovaný chuj. Je mi z neho zle. Tak ja som podľa neho tučná ?
Asi má rád anorektičky. Je to Kokot z veľkým K.
Zbalila som si snáď všetko. Kozmetiku, oblečenie, mcbook, iphone, slúchatká, topánky...proste všetko. Nakoniec som mala 5 kufrov.
,,Bieber poď mi pomôcť." zakričala son na neho.
,,Vyser si oko." počula som ako na mňa kričí.
,,To sa mám s piatimi kuframi trepať dole ?"
,,To zvládneš a keby aj nie, tak sa zdrbeš a ked budeš mať šťastie tak aj zabiješ a bude od teba pokoj." zasmial sa.
Rozbehla som sa do izby a zvalila sa na posteľ. Začala som plakať.
Keď som Biebera doteraz nenávidela, teraz by som ho na mieste odstrelila.
Minulosť. Zas a znova mi ju niekto pripomenul, no tentokrát to bol Bieber.
Z pohľadu Justina
Zasmial som sa no nedostal som žiadnu odpoveď. ,,Čo ti došli slová ?" nič. Vstal som a išiel som sa na ňu pozrieť. Na schodoch bolo 5 kufrov ale ona nikde.
Višiel som až na poschodie a hľadal jej izbu.
Po chvíli som ju našiel ale dvere boli zamknuté.
,,Hej Surtale si tam ?" nič.
,,Si tam ?"
,,Choď do piče bývať ku tebe nejdem, tak vypadni." zahučala.
,,Ty plačeš ?" neveriacky som sa spýtal.
,,Nie...jasné že nie." okamžite mi odpovedala.
,,Tak otvor, chcem ťa vidieť."
ČTEŠ
Backpack :#
ФанфикSlávny spevák Justin Bieber. Má kopu fánušíkov po celom svete. Slávna herečka aj speváčka Jessica Surtale. Je slávna skoro ako Justin. No je tu háčik. Ona Justina nenávidí tak, ako aj on ju. Najradšej by sa zabili na mieste. Ale ich manažéri sú naj...