Part 13- Čo na nej vidíš ?! Je to obyčajná bitch !!!

474 39 8
                                    


Časť je venovaná úžastnej osobe :D
AnikaMolnrov <3

Z pohľadu Jessici

,,Jessica toto je Selena, Selena toto je Jessica." nervózne sa Justin usmial. Kebyze mam dôvod na úsmev aj ja sa usmejem.

,,Oú veď so Selenou sa už poznáme ako tak." povedala som otrávene.

,,Presne a to nám aj stačí." tiež falošný úsmev od Seleny.

,,Nechce sa mi s tebou zoznamovat môžeš už vypadnúť hore ?!" spravila divnu grimasu. Tak toto ma ako vážne nasralo.

,,Prosím ?! Nerozumela som čo si hovorila." irónia zo mňa priam sršala.

,,Hej hej prestaňte sa hádať !" už zasiahol aj Justin, ale my sme ho úspešne odignorivali.

,,Že máš ísť HORE !!! počula si už ?! chcem byť s mojím miláčikom túto sama vieš..."

,,Ho ho ho !! Spomaľ Selenka. Ja s tadialto nevypadnem, to ty už padáš zachvilu a okrem toho ty s Justinom nechodíš !" skríkla som.

,,No tak za prvé : toto nieje tvoj dom ale Justinov a za druhé : čo ty o nás môžeš vedieť ?!" zasmiala sa.

,,Všetko." žmurkla som na ňu. ,,Viem všetko !" zakričala som a odišla som do svojej izby. Zase sa budem nudiť.

Ľahla som si na posteľ a snažila sa zaspať. Ked tak rozmýšľam, nič iné tu nerobím ako : idem spať, zobudím sa, idem dole, tam vždy niečo vyruší a idem zase idem do izby, lahnem si a snažím sa zaspať. Už ma to nebaví. Musím vypadnúť.

Spomenula som si že mam mobil dole a tak som sa vyšuchtala z postele a išla dole.

Vošla som do kuchyne a čo tam nevydím. Justin je opretý o linku a Selena mu tam strká jazyk do krku.

Pichlo ma pri srdci. A ja naivná som si čo myslela ?! Že ma má rád ? Oh mala by som ozaj prestať pozerať tie romantické filmy.

Zobrala som si mobil z barového pultu a bežala naspäť do izby.

,,Selena daj zo mňa tie tvoje špinavé paprče dole !" počula som Justina zvriesknuť po nej.

Nemôžem tomu uveriť. Ako mi toto mohol spraviť ?! Tá piča Jáj jak ja ju neznášam. Prinúti Justina na všetko.
(pozn.a.: v tejto story bude Selena hrať veľkú piču. Ak je tu niekto Selenator, tak sa na mňa nehnevajte a prosím neprestante túto story za to čítať :'( prosiim. Aj ja sama som este pred týždňom bola ale čo som mnou urobí tyzden so Sofiou?? Že ?? )

Začala som baliť do kufra veci. Vbehla som do kúpeľne a upravila si make-up a špirálu. Vyšla som von a vttedy sa otvorili dvere a dnu vošiel Justin.

,,Jess prosím....."

,,Choď do riti Justin."

,,K-kam sa balíš ?" spýtal sa ma zo smútkom a zároveň strachom v hlase.

,,Kurva čo na nej vidíš !? Je to obyčajná bitch !!!" zvrieskla som.

,,Miloval som ju ale už je to za mnou. No ona stale dolieza."

,,Idem preč, už ma to tu nebaví."

,,Nebaví ťa byť so mnou ?" v jeho očiach bolo vidieť lútosť.

,,Nie Justin to baví, ale....proste nebudem sa pozerať, ako sem bude teraz Selena každý deň chodiť, alebo tu bude bývať, a ja sa tu s ňou neznesiem. A najhoršie, že sa tu budete cucať." eww fuj.

,,Nie nebude tu bývať neboj sa. To už je za nami. Selenu som už teraz vyhodil...prosím ver mi, to ona mi strčila jazyk do krku. Prosím neodchádzaj." skoro plakal.

,,Prepáč Justin ale nemá to cenu." zahnala som slzy a prešla okolo neho von z izby. Justin ma stihol chytiť za ruku a pritlačili si ma k telu.

,,Nenechám ťa odísť." pošepkal už s plačom.

,,Justin nechaj ma, možno sa este vrátim...no teda určite a ďalej budeme predstierať nás fake vzťah. Maj sa Justin." pobozkala som ho na líce a.vyšla z domu.

Z pohľadu Justina

Jessica odišla hore a mňa tam nechala so Selenou. Bože prečo ?! Ty ma nemáš rád ?! Veď počkaj toto máš u mňa.

,,Justin milujem ta a naozaj ma strašne mrzí čo sa medzi nami stalo...a ja no ehm chcem ťa naspäť." začala rozprávať.

,,Na to si mala myslieť skorej nemyslíš ?" vyštekol som na ňu.

,,Justin prosím milujem ta nestačí ti to ?" začínala byť nasratá.

,,Nie Selena nemiluješ, pretože keby hej, snažíš sa o mňa viac a nezačneš na mňa hneď kričať." bol som kludny, aby som ju viac vytocil. Poznám ju veľmi dobre a viem čo má rada alebo nie.

Ostala ticho.

,,Vidíš este si aj ticho. Tak o čo ti ide ?" spýtal som sa znechutene.

,,Ty si s tou štetkou začal chodiť len pre médiá však ?!" vyštekla. Vedel som že niečo chce. Pijavica štetkovská.

,,Nie a teba je do toho kurva nič." vyštekol som už celý nasratý.

,,No to sa veľmi mýliš Justin...to JA som tu tá, čo sa do teba môže starať. Pamätáš ?! Tvoja mama my povedala, že staraj sa o neho.!"

,,Jžš áno ale to bolo este vtedy, ked som bol taký prijebaný :D ked som si myslel, že ty si pre mňa tá pravá a že si s tebou založím rodinu. Ale naštastie teraz mám už rozum a vidím aká mrcha si ty !" išiel som si dušu vykričať.

,,Nezabudaj, že ja sa o teba budem starať vždy !" zasmiala sa.

Odfrkol som si a išiel sa do kuchyne napiť, pretože mi vyschlo v krku.

Zobral som si pohár a napustil si vodu. Vypil som ho na ex.

Položil som pohár do drezu a išiel som sa otočiť, ked zrazu sa mi niekto prisal na pery. Kým som sa spamätal, tak niekto zhýkol a vybehol hore schodami.

Odtrhol som od seba Selenu. ,,Selena daj zo mňa tie tvoje špinavé paprče dole !" zvreskol som.

,,Ale no táak Justy, predsa sa nebudeš zahadzovať s takou štetkou ako je ona." zasmiala sa. No strašne ma pobavila.

,,Máš pravdu Sel nebudem sa zahadzovať s takou štetkou akou si ty ! Vypadni !" zahučal som na ňu a ukázal na dvere.

Selena otvorila ústa do tvaru :O a vlepila mi facku.

,,Ešte sme neskončili Bieber !" zakričala a drbla za sebou dverami.

Z pohľadu Jessici

Vyšla som z Justinivho domu a bežala som čo mi nohy stačili, až som sa ocitla pri parku.

Sadla som si na lavičku a začala plakať. Všade okolo mňa chodili zamilované páry, držali sa za ruky a olizovali sa na každom kroku. Aj ja chcem vzťah !!!

,,Môžem si prisadnúť ?" spýtal sa ma chalanský hlas.

Pozrela som sa hore a uvidela osobu ktoru som nikdy v mojom živote nechcela stretnúť, aj ked mnoho báb by na mojom mieste vraždilo.

Predo mnou stál v celej svojej "kráse" pán ......

Nová part babyes :33
Čo si myslíte ?? Kto to bude ?? Prepáčte že už druhá časť po sebe sa takto konci ale proste ja to nedokážem ukončiť aj s menom. Uz viem presne kto tam bude, ale veď dočkáte sa v ďalšej časti.

Komenty & votes
Love ya :*

*Sofi

Backpack :#Kde žijí příběhy. Začni objevovat