M I K O -"Hey brother."
Someone's poking me. Argh. I'm sleeping. Shit.
"CAN'T YOU SEE?! I'M SLEEPING! FVK!"
may dumagan sa akin. Argh. Ang bigat shit.
"C'mon! It's Mika's Birthday Bash! She's inviting us!"
"JUST GO! SHIT YOU DISTURB MY FVCKING SLEEP!"
"EH? Sige na kuya! Eh? Bahala ka, if ever you change your mind just go at Vinx Bar. Gotta go! Bye." At umalis na siya.
Kainis tung Kase na 'to. -_- btw, that's Kase my annoying little sister. Kase Andrea Federico. sht. Na wala ang antok ko. Argh. -_-
So I get up, and stormed out way down to dining. I'm hungry.
Ooh? A steamed milk fish. How disgusting. I open the other one, A whole roasted chicken. Well? Not bad. Kumain nalang ako.
After that, I don't know what to do. Err. Boring. Watch TV? WWE again? Argh. Kasawa. -_- tsk? Be drunk? Shit. What a nice Idea. :)
May naalala ako..
C'mon ! It's Mika's Birthday Bash! She's inviting us!
So.. I'm heading there. Boring people get drunk, a free advice from me. And don't even copy that, if you do? *smirks* your dead.
- • - • - • -
L E A N E :
Now, I'm ready! I'm wearing a Flowing Black dress with sparkling beads 3 inch Black heels. And a curly hair at down. And a simple light make up.
And eto ako ngayon. Hinihintay ang sundo ko. Antagal. -_-
Well, eto na. Mag uusap muna tayo. Bakit kami naging close ni Xyke? Ng ganun kadali? Because He is gentleman. He's looks is totally amazing at pareho kami ng types when it comes to music. So I guess? Were friends.
Eto ako ngayun hinihintay siya, tsk.
-Beeep! Beeep!-
So I guess andito na siya? Isinara ko na lahat lahat ng pintuan dito sa bahay, na bukas. At lumabas. At ni lock ang gate. Err? Ba't hindi siya lumabas?
I open the Passenger seat. And sit there. Hindi ko pa siya natitingnan eh.
"Tsk" wooooh! Anlameg. Anlamig ng Boses kahit tsk lang yun.
"Ba't ang cold m--" SHIT! NO! It can't be.
- • - • - •
X Y K E :
Shit! Wrong timing naman oh! Argh.
"Son! Get down!"
That's my father with my.....
FIANCÉE.
Yeah you're right. I have a Fiancée tsk. Thug life. They want me to marry THAT random girl kasi daw yung company nung Babae eh, bumaba na ang sales. So kailangan nila ng merger like FCK! Ba't ako pa?! I don't have choice. -_- kailangan ko silang sundin because they are my parents syempre. Pero. Di sang ayon ang kalooban ko dito. For sake. I'm young! A 4rth year HIGHSCHOOL student. And get married. Argh. Nakakainis!
Hindi ko masusundo si Leane... Ang buhay ko. Argh >.<
CALLING.... MIKO.
"Yah?" Yun talaga pang bungad Neto?
"Please do me a Favor."
"What?"
"Can you fetch Leane?"
YOU ARE READING
The Hopeless Gentleman (on-going)
Novela JuvenilWANTED: Fake Girlfriend for the Hottest Hopeless Guy In town! Just Try It! For Just 2 months! Call This Number for further Information : 09091234567 or 228910 or Visit us our Website www. AlphaBae.com |- MNGT.