Mikor a lányok végeztek akkor haza indultak de még beugrottak egy kávézóba és ott ütötték el az időt. Épp a város központján haladtak át amikor egy hatlamas robbanást hallottak. Azzonnal a helyszínre siettek. Mikor odaértek látták a romokban lévő városházát és egy szőke fiút akinek macska fülei voltak és testét fekete foltok borították.
- Áhhhh ez de könnyű volt.- mondta. Ő Jackal Tartaros egyik nagyon erős katonája. Átok ereje: Robbantás. Bármihez amihez csak hozzáér az mind felrobban de bombákat is tud elhelyezni.
- Levy, Juvia! Azonnal menjetek és menekítsétek ki az embereket.- utasította Erza a két lányt.
- Igen is....de boldogulni fogtok? - kérdezte Levy.
- Neaggódj majd elintézzük.- mosolygott Lucy. Ettől Levy egy kicsit bátrabb lett.
- Mindent bele.- intett majd Juviával együtt futásnak eredt.
- Erza.....ő nem egy átlagos démon igaz? - kérdezte Lucy felhúzott szemöldökkel.
- Igaz....sokkal erősebb mint az eddigiek....valószínüleg ő Zeref könyvének egy démona...- magyarázta a vöröshajú lány.
- Ohh nem is vagytok ti olyan balgák. - szólalt meg a démonfiú.
- Mi a célod??- kérdezte Erza és elléggé szúrós tekintettel méregette a fiút.
- Ugyan ez csak egy kis szórakozás.- mosolyodott el a démon öntelten.
- Mégis mi a fenét gondolsz magadról?!- lépett előre kettőt idegesen Lucy a kulcsait fogva. Ekkor talpa alatt fényleni kezdett a talaj és egy sárga kör közepén találta magát.- Ez meg mi te rohadék??- akad ki a szőkeség.
- Én a helyedbe nem beszélnék így...hisz csak egy csettintésembe kerülne és téged az a bomba amin állsz részecskéidre robbantana.
- Lucy!!- indult meg Erza is.
- Megállj vöröske még egy lépés és felrobbantom a szöszit!
A lány megtorpant és megakarta idézni az egyik kardját de ezt Jackal észre vette.
- Nono semmi mágia!- lengette mutató ujját jobbra-balra. Erzának bele kellett törődnie hogyha nem talál ki valamit nagyon gyorsan akkor búcsút mondhat szőke barátnőjétől. A lány erősen gondolkodott hiszen nagy volt a tét.
- Na mivan? Meg se fogtok mozdulni??? Ez így unalmas.- jelentette ki a fiú és épp felakarta robbantani a szőkét amikor megjelentek Natsuék. Jackal a futólépéseket hallván hátrafotdult és igen csak meglepődött a rózsaszín fiú és barátai láttán. Ez a dolog kölcsönös volt.
,,Jackal..."- morogta magába Natsu. Igazából régen egész jól megvoltak de egy idő után a szőke a "móka" megszálottja lett így azóta többet nem beszéltek.
Gerard Erzát megpillantva dühbe gurult és már indult is hogy szétverje Jackalt de egy kéz megállította.
- Majd én elintézem.- morogta Natsu és a szőke démon felé indult. A szőke fiú meg se szólalt mivel tudta hogy ha leleplezi a küldetést akkor Zeref nagyúr kegyetlenül megbünteti. Ígyhát csak csenben várta hogy a rózsaszín hajú fiú mit akar tenni. Mikor már Natsu elégé közel ment Jackalhoz és a két lányhoz akkor szóra nyitotta a száját.
- Engedd el a lányokat! - parancsolt a démonra.
- Azt lesheted fiúcska.- mosolygott lenézően.
- Ha az kell hozzá hogy a földbe tiporjalak akkor legyen.- nézett rá Natsu dühösen. A lányok dermedten álltak. Igaz kevés idelye ismerték a fiút de sohase gondolták volna hogy egy ilyen oldala is van. Erre Jackal is dühösen nézett vissza.
YOU ARE READING
Fairy tail démonok között
FanfictionMi van ha rajtadmúlik hogy lessz e holnap? Mi van ha mindenki elítél ? Mi van ha tévedünk és ezen apró hibákért nagy árakat fizetünk? Mi van ha egy új érzés gyökeresen megváltoztatja a nézeteinket? Tarts velem egy világban ami varázslatos de mégis...