Amint az órák végetértek Makarov féltehívta Lucyékat.
- Renben gyerekek.....ez egy igen veszélyes küldetés.....démoni aktivitást éreztek a Galuna szigeten. De nem is akármilyen erejűt. Valószínüleg Zeref könyvének egy dénonával lesz dolgotok. Holnap indultok szóval most menjetek pakolni. Sok sikert és vigyázzatok magatokra.- mondta az öreg majd elment.
- Szóval ez egy közös küldetés.- mosolygott Gajeel.
- Gratulálok Sherlok....- bökte oda lekezelően Gray.
Erre mindenki hatalmas nevetésbe tört ki. Még mielőtt két fiú összeveszehetett volna Gerard megbeszélte Erzával hogy mikor is induljanak küldetésre. Mivel hamar odakartak érni így reggel 5 órára esett a találka hogy a leghamarabbi vonattal indulni tudjanak. Mindenki hazament és másnapra összedobálta a cuccait. Happy hazáig ki se bújt a táskából de mihelyst az otthonukba pakolászni kezdtek.....idegesíteni kezte Natsut.
- Szóóvaaal.....tetszik neked a szöszi???- bökte meg a macsak a rózsaszínhajú lábát./Mivel csak addig ért fel😂😂😂/
- Mióta használsz ilyen szavakat??- húzta fel a fiú a szemöldökét.
- Az iskolásban vagy midben ragadt rám..........de héj ne térj ki a kérdés elől!!!-emelte meg a hangját a kék macska.
- Mi folyik itt??- nyitott be Geard.
- Szóval te meg a vörivel szemezel???- kérdezte hangját megemelve Happy.
- He??- döbbent le a fiú.
- Ki szemezik milyen vörössel??- dugta be a fejét az nyitott ajtón Gray.
- Aki meg egy ví.......dvdbvdv- szegény nem tudta befejezni hisz Natsu a kezébe kapta és befogta a száját.
- Nem történ semmi csak rá jött az 5 perc.- mentegetőzött Natsu.
- Hát jó.- rántotta meg a vállát Gray majd Gerarddal a nyomába kivonult. Az este csendesen és nyugodtan telt náluk....ám a reggel az kész pokol volt. Natsu elaludt....és ha ő bealszik akkor senki se tudja semmivel se felébreszteni......szóval jó 20 perc kínlódás után sikerült elindulniuk. Pár perc késéssel be is futottak a vasútállomásra....persze a lányok már egy jó ideje vártak rájuk.
- Na jó hogy végre megjöttetek..-mondta morcosan Levy. Szegény épp duzzogott amiért nem tudta befejezni a kedvenc regényét na meg fáradt is volt.....éjfélig olvasott.
- Asszem elromlott a törpétek...- mondta röhögve Gajeel és megpaskolta az alacsony kék hajú lány buksiát. Noss ennek az lett a következménye hogy a lány jól képentörölte a fiút a piros válltáskájával.
- Ejj ejj....így sose fogod elnyerni őt....- rázta a fejét Happy miközben előbújt Natsu táskájából.
- Te meg mégis mi vagy??- érdeklődött Lucy. Olyan reggel volt neki higy kiakadni se tudott rendesen.
- Exceed vagyok drága.- villantotta meg a macska fehér fogait.- Amúgy a nevem Happy.- mutatkozott be.
- Örvendünk.- mondták egyszerre a lányok.
- Na jó mostmár indulhatnánk.- mondta Erza az órájára nézve. A kis csapat katonásan menetelt a vörös hajú lány után. A tortás eset után egy életre megjegyezték hogy jobb ha szótfogadnak neki. A fiúk furcsálták hogy a lányok nem ájultak el a kis potyautastól de inkább hagyták az egészet még nekik is túl reggel volt. A vonattal egészen a kikötőig utaztak....és kiderült hogy Natsu nem bírja az utazást.
- Nen repülhetnék inkább Happyvel??- kérdezte nyúzottan
- Nem.-mondta mindenki egyszerre.
- Kegyetlenek.....- duzzogott majd rájött a hányinger.
-Majd én segítek.- mosolygott Erza és a fiú fejét a kemény páncéljának ütötte.... ezzel a fiú kifeküdt.....de legalább nem panaszkodott többet. A hajó út se volt sokkal kellemesebb. De a sok kín szenvedés után megérkeztek a szigetre. Amint kiszálgak a csónakból máris neki láttak a munkának.
- Rendben először is keressünk valami nyomot......Levy.....megtudod fejteni a benszülött írásokat??- kérdezte Erza.
-P...persze...
- Akkkor majd számítok rád.-mosolygott a vörös hajú lány. Elindultak a dzsungel sűrűjében és órákon át bóklásztak. Addig mìg el nem értek egy hatalmas ősi templomig.
- Levy.... kérlek.- mosolygott lágyan Gerard a lány pedig elkezdte olvasni és elemezni a szöveget. Nem volt kis munka az irat megfejtése de a lánynak mégis sikerült. A falra vésett szöveg említ Isteneket és Demonokat.....a sziget lakosai mind azok de veszéjt nem jelentenek az emberre. Az egyik fő istenük pedig hitük szerint a Holdon él és minden hitetlenre szörnyű átkot szór. A szigetlakók elakarták a Holdat pusztítani de a terv kudarcba fulladt ès bűnbocsánatképlen építették a templomot. Akik ide bemerészkednek csak tisztaszívű emberek lehetnek.....akik romlottan lépnek be a szemt templomba azok a kínok kínját élik meg.
-Renben innen nem messze letáborozunk....holnap folytatjuk a kutatást.- jelentette ki Erza. Mindenki bólintott. Lassan leszéllt az éjj a kis társaság Natsu segítségével tüzetrakott majd matracaikat letrítették a földre.
Nem kellet sok idő és már mindenki elaludt....nem is sejtve hogy mi folyik itt a szigeten.....Amint a Hold elég magasta kúszott az égen egy ember jelent meg a templon tetején.Arcát sisak védte attól hogy nehogy rájönnek kilétére.
De nem csak ő volt ott. Köpenyes követői kört alkottak és valamit mormolni kezdtek. Eztán egy fényoszlop jelent meg ami összeköttötte a Holdat és az épületet.
- Haha....nem sokára végzünk....minden a terv szerint halad.- nevetett a köpenyes. De még nem is sejtette hogy valaki figyel a távolból. Gray képtelen volt aludni hisz mióta a szigetre lépett egy szörnyű érzés kerítette hatalmába. Meglátta a fénycsóvát és míg a többiek békésen szundítottak addig ő el ment kideríteni mi lehet az fény. Már a maszkos hangja is megdöbbentette Grayt. Emlékeztette valakire......valakire a multjából. Nem is kellet sokat várnia hogy beigazolódjon a gyanúja. Egy köpenyes ment a maszkoshoz és a fülébe súgott valamit.
- Már nem kell ez a vacak....holnap után végre befejeződik a Holdcsepp mágia....és akkor mindenki megismeri a legnagyobb mágust a Földön.- mondta és levetette a sisakját és a köpenyét.A férfi neve Lyon Vastia.....alkotó jégmágus...
- Lyon.....- csikorogtatta idegesen Gray a fogait és keze ökölbe szorult..válla pedig megremegett. Ám mikor Lyonnak akart rontani két kéz megállította. Az egyik Natsu volt a másik pedig Gerard.
- Gray nem tudom ki ez...de ez most nem érné meg.....még ha ő is a ludas holnap majd KÖZÖSEN elintézzük. Bármi is történt veletek a múltban nem kell egyedül elintézned.- mondta Natsu.
- Gyertek.- intett Gerard majd halkan visszaosontak a táborhelyhez és lefeküdtek. Másnap pedig már nagyban gyártották a haditervet.Vajon mi a terv?? És ki ez a Lyon nevű pasas?? Mi köze van Grayhez??
A kövi részben kiderül.Hi minna😸 Gommene hogy ilyen rövidke és uncsi lett. Ezer bocs a helyesírási hibákért. Jó olvasást.
YOU ARE READING
Fairy tail démonok között
FanfictionMi van ha rajtadmúlik hogy lessz e holnap? Mi van ha mindenki elítél ? Mi van ha tévedünk és ezen apró hibákért nagy árakat fizetünk? Mi van ha egy új érzés gyökeresen megváltoztatja a nézeteinket? Tarts velem egy világban ami varázslatos de mégis...