Що ж, це таки сталося.
Я врешті наважилася опублікувати історію, яка так давно засіла у мене в голові і яка так довго просилася вийти назовні. Рівно через рік після того, як долучитися до спільноти Wattpad. Неймовірно. Так тримати, люба.
До того, як почати писати цю історію, я роками продукувала різної складності та якості твори, зі значними інтервалами між кожним написаним оповіданням та розділом роману. Мої письменницькі навички поки що дуже, дуже далекі від того ідеалу, до якого я прагну, а якість того, що виходить у мене з-під пальців, ще не дозволяє мені публікуватися нарівні з професійними авторами. Звісно, важливу роль у цьому відіграє й відсутність часу, і відсутність грошей, і повна необізнаність у тому, як працює письменницька індустрія, але ці перешкоди за великого бажання легко можна подолати.
А от якість...
Я не претендую на те, щоб завоювати собі найвищий щабель у рейтингу чи якось прославитися своїм красним письменством – мені і без того є де торувати шлях нагору. Я не очікую на повні захоплення відгуки, щоб підняти свою самооцінку. Я не прагну порушити якісь болючі суспільні теми у цьому творі, хоч його герой і відрізняється за розумовим розвитком від усіх інших представників свого виду.
Мені просто цікаво, куди це все діло заведе.
Приємного читання.
– Varvorn-Sur
***
Дрібочка лору:
Незмінне місце дії у книзі – Даардор, заселена драконами планета, яку тільки-но почали вивчати й колонізувати люди; час – недалеке майбутнє. Із розвитком подій у книзі читач зустріне слова із різних драконячих мов, чиє значення можна буде розкрите контекстуально.
І наостанок: автор хоч і не претендує особливо на зірочки та мегабомбезну популярність, проте щиро сподівається на те, що небайдужі україномовні читачі за можливості надаватимуть йому конструктивну критику і підказуватимуть, що йому варто виправити, аби поліпшити якість своїх творів. Серйозно, вона буде дуже вдячною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Трояндовий кущ
FantasyУ далекому світі, навдивовижу схожому на нашу рідну Землю, жила одна добра, але трохи придуркувата дракайна. Її життя - спокійне, розмірене та сповнене ліні - змінилося назавжди, коли дивні селефнуури, що прилетіли з невідомих країв на гігантськ...