Κωνσταντίνα💟
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα...
Πετάω για Αγγλία...
Θα μου λείψουνε πάρα πάρα πολύ...Πηγαίνουμε με τους γονείς μου στο αεροδόμει και η μάνα μου αρχίζει τα...'Να προσέχεις από εκεί,να μην τρώς συνέχεια από έξω' και τέτοια...
Στο αεροδρόμειο φτάσαμε 10 λεπτά πριν απογειωθεί το αεροπλάνο...Τους αποχεραίτησα για 1 τελευταία φορά...Πάω προς μια φιλική αεροσυνοδό...
Α(εροσυνοδός):Τα εισητίτιά σας παρακαλώ...
Κ(ωνσταντίνα):Ναι ναι μισό λεπτό στην τσάντα μου τα είχα...
Α:Βιαστείτε λίγο σας παρακαλώ διοτι είναι και άλλη μια κοπέλα...
Κοπ(έλα):Εδώ είναι τα εισητίρια...Ορίστε...
Α:Περάστε...Γυρναω να κοιτάξω ποιός ήταν και...ΟΜΓΓΓΓ!!!
Κ:Λυδιιιιιιιαααααα μουυυυυ!!!💟
Λ:Σιγα που θα σε αφηνα να πας μονη σου απο κει...😋
Κ:Παμε τωρα και τα λεμε στην Αγγλια...
Λ:Στο αεροπλανο εννοεις...😟
Κ:Οοοοχι...στο αεροπλάνο θα κοιμηθω δεν καταλαβες😆
Λ:Α ναι...😂😂😂Στην Αγγλια
Παμε προς την ρεσεψιον και...
Κ:Γεια σας...Ειμαι η Κωνσταντινα Αγγελοπουλου και απο εδω η Λυδια Αντωνοπουλου...
Κοπ(έλα):Μαλιστα...εδω εχουμε για την Κωνσταντινα το νουμερο 435 και για την Λυδια το 439...
Λ:Τα ντουλαπακια μας και το προγραμμα;;
Κοπ:Θα τα βρειτε απο τον κοιτωνα σας που θα γνωρισεται και τους συγγατικους σας...Κατευθυνομαστε προς τον 4ο οροφο και το χαζοχαρουμενο χαμογελο δεν λεει να φυγει απο τα προσωπα μας...
Λ:Ακουσα συγγατικοι...Ειπε σε πονηρο τονο
Κ:Μμμ...Λες να ειναι ωραιοι;😉
Λ:Αααχ μακαρι....Ειπε ονειροπολωντας
Κ:Αντε τελειωνε να παμε στους κοιτωνες μας τωρα και θα τα πουμε στην τραπεζαρια...Οι κοιτωνες ειναι τεραστοιοι...ειχε αποχρωσεος του χρυσου του λαχανι και του ασπρου...
Επισης ειχε και 2 μπανια...
Ειχα μπει ηδη μεσα και ακουσα βηματα απο τα αριστερα μου...
YOU ARE READING
Ο συγκάτικός ΜΟΥ;!;!;!
RomanceΗ Κωνατσαντίνα...ένα 14χρονο κορίτσι αποφασίζει να παει σε ενα λυκειο της Αγγλίας όπου εκεί φοιτούν μονο ελληνόπουλα...Θα χρειαστεί όμως να αποχωριστεί την οικογένειά της και την κολλητή της...Λυδία.Ή μημπως και οχι;;