Yagami Light halala óta kb.fél év telt el. A Kira Ellenes Nyomozócsoport és az SPK elfogták Amane Misát és kihallgatták de nem tudott semmit így kiengették. Japánban továbbra is folytatódtak a gyilkosságok. Volt minden..öngyilkosság,elrablás,bántalmazás és zaklatás.
*Eközben valahol a halálistwnek világában*
???:Úgy unok itt lenni bakker!!
???:Miért unatkozol Zuku?
Zuku:Itt nem történik semmi..
???:Akkor gyere kártyázz velünk!
Zuku:Hagyjál már Gūrõ! Nem élek ilyenekkel!
Gūrõ:De te nem élsz!
Zuku:.........(unott fejjel)
Egyszer Zuku a halálisten arra gondolt hogy mi lenne ha ledobná a halállistáját. Elkezdte nézni az embereket és látott egy srácot aki éppen.....
*Az emberek világában???:Hé,Kai! Passzolj!
*passzolás*
Kai:Gyerünk már csak egy pont kell!
???:Hé,Kai! MEGY!
*Kai elkapta a labdát és bezsákolta*
???:Szép volt!
Kai:Kössz Nobu,de nélküled nehéz lett volna! :)
Nobu:*pisszeg* Nézd ott van Aoki!
Kai:Fenébe! Nem baj csak ne nêzz rá!
*közeledik feléjük Aoki*
Aoki:Lám,lám,láám... Csak nem Kai és pajtása Nobu?! Ja,de!! Na sűrgősen adj 5.000-et!!
Kai:Elment az a kicsi eszed is?? Az rengeteg pénz és te nem érdemled meg!!
Aoki:Most add ide Akysuke! Különben beváglak a pincébe!!
Kai:1. Úgyse mered!
2. Nem kapsz semmit!!
*erre felkapta Kait és leráncigálta a pincébe*Kai:EZT NEM ÚSZOD MEG!!HÍVOM A RENDŐRSÉGET!!!!
Kai epkezdte volna zárcsázni a rendőrséget amikir hallott valami csattanást. Ez a csattanás úgy hangzott mintha valaki egy pofobt leadott volna valakinek. Kai tudta hogy Aoki veri Nobut és ő nem tud segíteni. Később megont hallott egy hangot ami inkább egy zuhano hang volt. Látta hogy egy füzet leesett és hogy nem volt senkié. Megfogott egy seprűt és behúzta a füzetet. A füzeten az állt hogy: HALÁLLISTA. Bele lapozott és látott egy használati útmutatót. Az elején az allt hogy: +Akinek a nevét beleírják a füzetbe,meghal.
+Ha nem határozzuk meg a halál okát,az áldozattal szívroham végez.
Kai nem gondolkozott és bele írta Aoki nevét mert legjobb barátját épp véresre veri. Aoki Kazuma meghalt szívrohamban,pontosan 13:40-kor. Kai eldugta a füzetet hogy ne találja meg senki. Nobu kinyitotta a pince ajtót. Nobu véres fejjel ment haza,Kai pedig furcsán érezve. Totálisan nem vágta hogy most jót vagy rosszat tett...
Miután hazaért elkapta az az érzés,hogy most ő egy gyilkos-e? Sokat gondolkozott ezen,de nem csak ezzel kellett gondolkoznia,hanem hogy hogyan menjen át a vizsgán.