1 част

105 9 4
                                    


*Тетсу*

Днес е първия ми ден в магическото училище. Не исках да изпусна новите си ученици, учителите и дори директора на академията. Затичах се. Стигнах навреме. Директора почна да говори за правилата на училището. Имаше и мн странни. Мисля, че точно тях нямаше как да ги нарушат.

- Не искам да виждам никакви връзки от типа момче с момче и момиче с момиче. Ако се разбере че има такива връзки и двамата ще бъдат изгонени.

След церемонията се отправихме към стаите си. Имахме собствени стаи. Сърквартиранта ми се казваше Кагами. Беше много мил.

След час ни извикаха да започваме часовете. Отправихме се към стаите. Дойде един учител, казваше се Кисе, и започна да разказва една смешна история. Всички се смяха. Аз също, но и исках да мине този час и да се върна в стаята си и да спя.

През часа учителя ни показа как да призоваваме пипала. Аз се погнусих. Мразя пипалата. Той започна да чете едно заклинание и се появиха. Едното пипало ме приближи. Беше много гнусно.

Часа свърши. Отидох в стаята си защото не исках да обядвам. Кагами се върна и ме накара да уча заклинанието. Започнах да го уча. Изморих се и си легнах.

По време на съня усетих как нещо ми събува панталоните и ми хваща члена. Стреснах се и се опитах да се изправя, но без успех. Огледах се наоколо и имаше само пипала. Почнах да викам Кагами, ама той го нямаше. Едно пипало влезе в устата ми и почна да се мърда. А друго влезе вътре в мен и почна да се тласка напред-назад. Стенех вътрешно. Влезе още едно пипало в мен. Охапах това в устата ми и изстенах по-силно. Пак почнах да викам Кагами. Едно пипало се движеше по члена ми. И усещах удоволствие от това. Спрях да чувствам. Изведнъж пипалата изчезнаха. Видях Кагами. Разплаках се и го прегърнах. Той почна да ме успокоява.

*Кагами*

Тъкмо махнах пипалата от Тетсу. Слава богу че не разбра че аз съм ги призовал. Ще се придържам към това. Защото ако разберат хората че имам такива чувства към него не знам какво ще си мислят. Той заспа в прегръдките ми. Целунах го по челото. Поставих го на леглото и го завих.



За първи път пиша и дано ви хареса. :)
Следва продължение...

Как се случи?Where stories live. Discover now