*Кагами*
Тъкмо вървях по коридора към стаята ни и усетих нещо да се стича по ръката ми. Погледнах и какво да видя, кръв. Стреснах се и хукнах да бягам. Отворих вратата на стаята ни и го вкарах в банята. Гледах го. Гледах му голото безпомощно тяло. Не можах да устоя. Почнах да лижа входа му. Не ми пречеше кръвта. Видях как члена му почна бавно да се изправя. Чувах го как стене по време на сън. -Аххх..толкова е секси дори когато спи- почнах да правя смучки по цялото му тяло. Тъкмо исках да си вкарам члена ми в него, но той се събуди и ме блъсна към стената. Гледаше ме уплашено. Исках да го прегърна, но той избяга от мен. Усетих как сърцето ми се разкъсва.
*Тетсу*
Усетих болка и се събудих. Видях как Кагами се приготвя да вкара члена си в мен. Не исках пак да мина през това. Беше ужасно. Не знам как се случи, но не искам да се повтаря. Блъснах го в стената. Той ме погледна странно. Станах и избягах от него. Не исках повече да го виждам. Нищо че сме съквартиранти. Взех дрехите на стола и се облякох по най-бързия начин. Исках да погледам звездиде. На саме. Не исках никой друг.
/на покрива/
Облекнах се. Звездите бяха толкова красиви. Успокоих се и без да се усетя съм заспал.
*Кагами*
Исках да му се извиня, но него го нямаше. Притесних се ужасно много и почнах да го търся по всичките етажи. Минаха часове. Така и не го намерих. -Дано е добре. Не знам какво ще правя ако не го намеря.-
/на другия ден в училището/
*Тетсу*
Не исках да седя заедно с него, затова седнах до едно момиче. Учителя влезе. Днес беше преговорния урок. Той ни пита кой какво искаме да призовем. От всички само аз казах "демони". Погледнаха ме странно.
И така всички почнаха да ги призовават. Бяха толкова много пипала. Едно пипало се приближи до мен и ме хвана за кръста. Извиках и учетя ме спаси. Хвана ме. И си прехапа устната. Докато ме пускаше на земята ми каза да се отбия при него след часовете. Кимнах му и си седнах на чина.
*Кагами*
Днес Тетсу само ме отбягва. Съжалявам за постъпките си. Аз го харесвам и не ме интересува ако разберат и ме изгонят.
/след часовете/
Отидох при Тетсу да му се извиня, но като ме видя побягна. Тръгнах след него. Видях го как влиза в класната стая. Учудих се какво ще прави там.
*Тетсу*
Кагами ме подгони. Не знаех какво да правя. Поне сега съм в безопастност. Отдъхнах си и изчаках Кисе. След 5 мин той дойде и седна до мен. Сложи ръката на гърба ми и почна да си я движи надолу към думето ми.
*Кисе*
Ахх..как може да се влюбя в ученик. Ако някой беше разбрал до сега да ме бяха уволнили. Почнах да си играя със зърната му през тениската. Хванах му члена и го стисках. Той се дърпаше, но аз бях по-силния.
*Кагами*
Исках да видя какво прави в стаята. Отворих я леко и видях как се целува с класния. Толкова страстно се целуваха, че не ги интересуваше околния свят. Усетих сълзи да се стичат по лицето ми. В този момент Тетсу ме видя. Затворих вратата и побягнах колкото се може по-бързо. Исках да отида в гората.- Защо го направи Тетсу? Защо? Не ти ли давах удоволстие? Защо ми изневеряваш? Та ние дори не сме гаджета.-
/в гората/
Седнах до едно дърво и до мен легна едно бездомно куче. Явно се беше изгубило. Радвах се на присъствието му. Със сълзи в очите заспах.
*Тетсу*
Видях че Кагами ни гледаше как се целуваме. Трябваше да му обясня. Оставих Кисе и побягах след него.
Знаех кое беше любимото му място и се отправих натам. Намерих го. Беше се сгушил. Застанах пред него. Тъкмо тръгнах да сядам и той си отвори очите. Погледна ме.
*Кагами*
Чух шум и си отворих очите. Беше Тетсу. Исках да го прегърна но ме беше страх пак да не избяга от мен.
Тъкмо почнах да му казвам -Извинявай Тетсу. Повече няма да се повтори. Ако- и ме прекъсна. Каза ми, че няма чувства към Кисе а към мен. Усмивка се показа на лицето ми. Не знаех дали сънувам.
Тогава той ме прегърна и ме целуна. Отвърнах на целувката.
Бях много щастлив, че Тетсу ми е простил.
Искате ли продължение?
BINABASA MO ANG
Как се случи?
RomanceТетсу, който е на 17 години, учи в магическо училище. Заради правилата,които забраняваха да има гейове и лесбийки, Кагами и Тетсу се криеха.