4 част

62 8 2
                                    

/след 3 месеца/

Дойде лятната ваканция. Накарах Тетсу да дойде с мен на един бар с всичките ни приятели. Той се съгласи. Стана време да отиваме.

Музика до дупка, пияни хора навсякъде, цигарен дим. Ах как ги обичам тези неща. Веднага си взех едно шише уиски.

Играхме на шише. След няколко завъртания то посочи мен. Предизвикаха ме да целуна Ник (най-добрия ми приятел) и аз се съгласих..разбира се защото бях пиян. Такава страстна целувка беше. Езиците ни се бореха за надмощие. Ръцете му съблякоха блузата ми и ми мачкаше зърната. През целувката стенех.

/Тетсу/

Видях как Кагами се натиска с неговия най-добър приятел. Усетих как нещо в мен се чупи. Сълзи почнаха да капят от очите ми. Отидох при него и го съборих на земята като го удрям с всичка сила. От гнева нищо не ме интересуваше. Отдръпнаха ме от него а аз продължавах да плача. Исках да го убия. Как можеше да ми изневерява и то пред мен. Това беше непростимо. Излизайки от бара се обадих на Кисе. Той ми вдигна и ме попита какво е станало. Обясних му всичко и ми каза да го чакам там. След 15 минути той дойде. Аз все още плачех. Прегърна ме и ме заведи до колата и влязох. Закара ме до къщата си. Седнах на дивана и се сгуших в одеалото. Той ми даде сладолед и пусна филм.

/Кисе/

Горкичкия ми Тетсу. Как е могъл Кагами да го нарани толкова много. Поне сега ще бъде мой. Ако е с мен ще забрави за него. Ойй...заспал, а дори не е свършил филма. Колко е сладък докато спи. Взех го на ръце и се отправих към стаята ми. Съблякох го и го оставих само по боксерки. Такова хубаво тяло имаше..тези плочки...тези мускули..как човек да не им остави по една смучка. Ръката ми се отправи към члена му. Почнах да го мачкам.

- Спри се веднага. Още не е преживял случката с Кагами. Ако бързаш може да те намрази.- си казах наум

Вдигнах ръката си и го завих. Целунах го по челото и заспах гишнат в него.

Ярките слънчеви лъчи ме събудиха. Прозях се и видях че Тетсу не е в леглото.

-Тетсу. Къде си?

Не чух отговор. Всякакви мисли се блъскаха в главата ми. Дано някой да не му направи нещо. Мислите ми бяха прекъснати от затварянето на вратата на банята. Успокоих се че е тук.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 11, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Как се случи?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang