Anja Pov.
"Ajde požuri više" moj dosadni brat, kao i inače, vikao je sprat niže.
"Opusteno imamo još pola sata" govorim smireno dok silazim. Divim se kako sam uspjela sići tako brzo niz stepenice. Inače mi treba stoljeće. Uvijek se vučem i vraćam i sjedim i padam....
"Da, da naravno. Ja vozim" uzeo je ključeve i potrčao. Nikad mi nije bio jasan. Zasto moramo ići istim autom, ako imamo više njih.
♡♡♡♡♡♡♡
"Budi cool i pusti mene da te predstavim" brat mi je drzao lekciju dok smo se približavali školskom parkingu.
Iskreno? Nisam se nimalo veselila novim licima. Tek sam došla ovdje, početak je drugog polugodišta dok je moj stariji braco tu od početka godine.
On je jedan od onih "popularnih". Onih popularnih koji nisu na dobrom glasu. Ne onih popularnih koji su zenskarosi fudbaleri i te stvari. On je samo dečko kog svi znaju, koji je pozvan na sve zurke, koji pusi i naravno koji se tuče.
Imao je tih par prijatelja i oni su bili grupa između popularnih i zlih deckiju. Nikad mi nije bila jasna ta njihova logika, ali to su muškarci, ne shvaćaju sebe, a očekuju da ih ja shvatim.
Vrata kola se otvaraju i shvaćam da moj novi život upravo počinje.
♡♡♡♡♡♡
"Ako čitavu formulu pomnozite s precnikom provodnika....." jednim uhom sam slusala profesoricu fizike koja je, malo je reći, naporna.
"Anja znaš li sta smo dobili?" trgnulo me pitanje zle kokoske.
"Dobili smo dužinu?" rekla sam prvu stvar koju sam čula da su mi sapnuli.
"Koncentrisi se vise" nezadovoljno je promrmljala i vratila se uspavljivanju učenika.
Blago sam sama me nasmijala svima i nastavila crtati po ruci. Crtala sam neke simbole koje sam vidjela u filmu jučer dok sam "pospremala" sobu.
"Pazi kuda hodaš malecka" neki ogroman tip sav u crnom mi je rekao kad dam se zabila u njega na odmoru.
"Izvini nisam te vidjela stvarno" samo se nasmijao i prošao. Moram priznati. Izgleda kao grčki Bog seksa na dvije noge.
Nadam se da će ovaj dan ubrzo završiti.
A.n.
Tu je još jedan nastavak ✌
Pisan je u 1:47 tako da oprostite na gramatickim greškama.H🐼