Buna ,ma numesc Rose Sophie si am 14 ani . De curand m-am mutat cu parintii mei in Washington . Eu mai am un frate vitreg pe nume Cristopher dar nu-l prea bag in seama .Ba chiar il urasc mult de tot. Si cu toate acestea am aflat adevarul crunt ca mama mea m-a adoptat si ca tatal meu este unul vitreg. Am mers la scoala . m-am descis sa merg si la lectiile de canto. Sper sa am un viitor stralucit in lumea muzicii si sa reusesc sa fac multe ,dar pana atunci ,ramane de baza scoala. Dupa cum am zis ,,am mers la scoala si acolo am facut cumostinta cu multe fete dragute,dar una ingamfata rau de tot . M-am asezat in prima banca unde am gasit un loc liber . Langa un baiat pe.nume Andrei mai exact. Parea un gentleman deosebit.
-Buna.
-Buna,spun eu.
-Cum te cheama?Pari draguta . Te poftesc sa stai cu mine in banca daca vrei . Eu nu copiez si sunt destept. Am media 9.89 deci nu-ti face griji!
-Mdaa . Ma numesc Rose Sophie si imi pare bine sa te cunosc! Nici eu nu copiez asa ca voi sta totusi cu tine in banca.
Iar din acea clipa parca viata mi s-a parut mai roz putin. Dar stai. In pauza am fost atacata de Cat , invidioasa fata, nu degeaba se spune ca blondele sunt proaste.
-Hei uite pe cine avem noi aici ! )))
-Buna ,colego!
-Nu ma lua pe mine cu "colego" eu sunt queen , o regina plina de ura asa ca te sfatuiesc sa nu te apropii de Andrei !Este fratele meu ,ai inteles?
-Bine dar nu am facut nimic!
-O ba ai facut !
In acea clipa a vrut sa-mi traga o palma dar o fata draguta,mica de statura , cam 1.55 a oprit-o. Era un purice pe langa Cat ,care avea 1.80.
-Las-o in pace. Nu a facut nimic!
Iar Cat a plecat. Atunci PEYTON, asa se numea fata scunda , m-a luat in brate si mi-a spus ca vom fi de acum in colo nedespartite. Am acceptat apoi am facut cunostiinta cu toti colegii . Erau atat de destepti. Am intalnit o fata timida pe nume Rellen care nici nu-si scotea ochii din carti . o alta fata ,Tara care nici nu stiam ca va fi sora mea. Si in sfarsit,trecand orele,m-am dus la canto . Acolo am facut cunostinta cu mai multi copii talentati dar si cu o fata talentata la fel ca mine .O chema Anna Queen . Ce nume ciudat . Queen. Iar profesorul meu avea sa fie Dan o popularitate care avea peste un milion de fani . Asa dar am inceput lectiile. Eram atat de bucuroasa ca m-a acceptat in echipa lui . Habar nu aveam ca acesta era tatal meu natural. Ok. Nu va faceti griji. Veti afla pe parcurs. M-am intors acasa cu speranta de a mai veni si a doua zi. Am inceput sa ies din lumea roz si sa merg sa infrunt realitatea. Am participat si la cursuri de dans,ba chiar. Am fost cea mai fericita persoana din lume si ce era cel mai fain,ca mama nu zicea nimic . Am inceput sa neglijez o zi doua cartea dar a meritat. M-am gandit la toate acestea in patul de culcare cum ar fi daca ... Cum ar fi daca.... Si am adormit .
- Rose !! Rose!!
-Da . Cine esti?
-eu sunt un om.care-ti va schimba viata . Iti promit.
-aaaaaa. Bine ca a fost un cosmar . Si m-am culcat la loc . Atunci am realizat ca cel care-mi va schimba viata este Dan.Prieteni va urma .....si va fi mult.mai interesanta povestirea
CITEȘTI
Cod rosu
Teen Fictionin aceasta "asa-zisa carte" este vorba despre viata de zi cu zi a unei fete care este in clasa a 8a . in aceasta carte veti face cunostinta cu Rose Sophie care este personajul principal adica fata si cu celelalte . Voi le veti intalni pe parcurs...