Hei sunt bucuroasa ca fetele au venit la mine
DDar imi place ca nu a venit Cat dar mai ales slujitoarea ei Marta.
-Hei fetele ,comandam o pizza?
-Da desigur. Raspund fetele in cor.
-Bine hai sa sunam. ........
-Alo,buna seara as vra sa comand 10 pizza . imi faceti un calcul ....Cum 100 lei ? Bine haideti intr-o jumatate de ora va astept la coltul strazii.
-Hei fata ,spuse Peyton nu tie dor sa stai in prima banca?
-Ba da dar nu gandi urat.
-Ok. Nici nu ma refeream la colegul tau adica fostul coleg de banca.
-Hei fetele spuneti voi daca nu se gandea la prostii chestii prietenie apropiata. Pentru mine Andrei nu a insemnat mai nimic.
-Ooooo chiar?
-Da nu mai face fata aia melodramatica-Pe bune.???
-Pe pune. Te calc in picioare. Nu ma crezi?
-Hai sa. Te vedem.-te omor. O sa vezi tu . Nu mai esti prietena mea. Pleaca!!!
-ok niciodata nu mai vreau sa te vad!
Din momentul acela Peyton a plecat si asa s-a sfarsit totul sau nu chiar. A sunat respectivul cu pizza.Voi cine credeti ca era ? Chiar Andrei.
-Andrei?
Andrei a facut o.fata cand m-a vazut.Am vrut sa -i inchid usa.
-Stai Rose.Nu am vrut sa fli asa.
-Lasa-ma in pace si da-mi pizza
-Dar tot o sa vorbim.
-Nup.
Petrecerea nu a mai fost asa cum am vrut sa fie. Am fost foarte trista dar am incercqt sa-mi ascund tristetea in inima. Mai ales ca s-au intamplat atatea. Cu Peyton,cu andrei..... A fost.totul foarte rau...va urma.
Va multumesc tuturorca ma urmariti . Datorita voua am ajuns sa am atatea vizualizari.
Nu prea mai stiu ce sa mai postez. Lasati--mi la rubrica de comentarii ce vreti sa se intample in capitolul urmator. Va iubesc mult...mult.
-
CITEȘTI
Cod rosu
Teen Fictionin aceasta "asa-zisa carte" este vorba despre viata de zi cu zi a unei fete care este in clasa a 8a . in aceasta carte veti face cunostinta cu Rose Sophie care este personajul principal adica fata si cu celelalte . Voi le veti intalni pe parcurs...