2:Neata!!

161 7 0
                                    


In usa se aude un ciocanit puternic ce ma face sa tresar.Ma ridic incet din pat di ma indrept spre usa care se deschide singura si pe ea intra nimeni altcineva decat Luhan.

-Neata!!a spus pe un ton copilaros.Avea o jucarie de plus in maini.Imi zambea.

-La ora asta se trezesc oamenii?!?E 5 dimineata!!spun pe un ton rece,fiind enervata de faptul ca am fost trezita

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-La ora asta se trezesc oamenii?!?E 5 dimineata!!spun pe un ton rece,fiind enervata de faptul ca am fost trezita.

-Scuze ca am vrut sa te invit la o petrecere si sa iti fac turul casei...a spus pe un ton sarcastic.

Era vizibil iritat de comportamentul meu.Inca adormita am incercat sa analizez ce mi-a spus.Imi tot rasuna in minte cuvantul petrecere.M-am uitat la el si mi-am cerul scuze.M-a mangaiat pe cap si a spus:

-Esti iertata,dar sa nu se mai repete...Nu imi place sa mi se raspunda!pare foarte serios cand a spus asta..mai bine as avea grija ce zic...

-Ce fel de petrecere e?l-am intrebat cat de dragut am putut ca sa nu il deranjez iar.

-Nu iti face griji...ti-am pregatit eu haine pentru petrecere...

A tras de dupa perete o plasa cu ceva inauntru si mi-a inmanat-o.

-Vei gasi tot ce iti trebuie aici...acum schimba-te si vin-o la masa...

-Dar eu nu...

-Nu stii unde e bucataria...te astept afara.Schimba-te!

-Bine.

Am cautat in valize ceva dragut si m-am dus sa fac un dus.M-am schimbat si mi-am lasat parul pe spate.Cand am deschis usa l-am vazut stand sprijinit de usa.

-Esti  gata?

-Da.

L-am urmarit pana la bucatarie si am mancat clatite cu nutella.Dupa o alta serie de intrebari,adresate de mine de data asta,am aflat si eu ceva despre el.Dupa masa mi-a facut turul casei si am iesit la o plimbare prin parc.Am vazut o fantana draguta si m-am apropiat de ea.Am fost surprinsa a vad ca si Luhan a venit langa mine.

-Ce s-a intamplat?m-a intrebat si m-a luat in brate.

-Nimic,doar ma uitam la fantana...Poti te rog sa imi dai drumul?Ma sint cam incomod...

S-a uitat le mine cu o privire rece,apoi m-a apucat de mana si a inceput sa ma traga inapoi spre casa.La un moment dat stransoarea sa a devenit mai puternica si nu imi mai simteam mana.Nu am zis nimic deoarece imi era teama de el in momentul asta.Ajunsi inapoi acasa m-a dus in camera mea si m-a trantit pe pat,el venind peste mine.

-Ce faci?il intreb speriata evitand sa il privesc.

-Taci!!Ti-am zis ca nu imi place sa imi raspunda nimeni!a tipat la mine strangandu-ma si mai tare de maini.

-Iarta-ma...nu am vrut sa te supar...

-Dupa petrecere o sa ma asigur ca nu o vei mai face...Acum schimbate...peste o ora sa fii gata!!

S-a dat de pe mine si a plecat.Incheieturile mele erau vinete si nu le mai simteam.Lacrimile curgeau siroaie pe obrajii mei.Am facut cum mi-a spus si m-am imbracat cum mi-a zis.in jumatate de ora eram gata.Hainele pe care mi le-a dat erau asa de scurte,dar imi e frica sa zic ceva,nu vreau sa se supere iar.Ma mai uit odata in oglinda...

Ma mai uit odata in oglinda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Asta e...sunt imbracata ca o curva si voi merge la o petrecere imbracata in halul asta.M-am speriat cand am vazut ca usa s-a deschis si pe ea a intrat Luhan.Se uita la mine din cap pana in picioare.

-Arati bine.mi-a spus venind mai aproape de mine.

Nu m-am impotrivit deoarece imi era teama de cum va reactiona,dar m-a surprins faptul ca a continuat...

-Poate prea bine...Doar eu te voi vedea asa..acum hai sa mergem sa iti luam altceva de imbracat...nu vreau sa se uite tate nimicurile la tine.

-Bine.

Dupa o ora de colindat prin magazine mi-am luat insfarsit ceva decent de imbracat.M-am schimbat si am plecat direct la petrecere.Am coborat din masina si am mers alaturi de Luhan spre asa zisa petrecere.Ma bucur atat de tare ca nu m-a observat nimeni intrand.Mergeam alaturi de Luhan pana am ajuns langa o canapea alba pe care stateau 2 fete foarte dragute si 2 baieti.

-Chanyeol!Sehun!Ce faceti?Buna seara Ji,Sun...L-am auzit pe Luhan cum ii saluta pe cei 4.Par a fi impreuna.

-Te asteptam...Cine e ea?a intrebat unul dintre cei 2.

-Ea este iubita mea.Numele ei este Hye Ki.

Am ramas inmarmurita.De cand sunt iubita lui?Il cunosc de doua zile si deja zice ca sunt iubita lui?

-Incantata,eu sunt Ji Hyun,sunt iubita lui  Chanyeol.

-Eu sun Sun Hi,sunt iubita lui Sehun.

-Eu sun Sun Hi,sunt iubita lui Sehun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ji Hyun

Ji Hyun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sun Hi

Dupa ce m-am imprietenit cu fetele si am ras cu ele toata seara,mi-am amintit de spusele lui Luhan inainte de petrecere.Ce o sa imi faca?Am facut schimb de numere cu fetele si apoi am plecat cu Luhan spre casa.Drumul a fost tacut,dar Luhan mai chicotea din cand in cand,atunci cand ma vedea speriata uitandu-ma la el.

-Nu iti face griji,nu o sa fiu prea dur...

Am inghitit in sec la auzul acestor cuvinte.Imi e teama de ce imi va face...

Welcome to hell/TerminataWhere stories live. Discover now