Ji hyo asyik di tarik oleh dua mangkuk.Jungkook menarik tangan kirinya manakala Chanyeol menarik tangan kanannya.Dia berasa runsing.
Ji hyo:Kauorang takleh diam hah!.Runsing kepala aq.Kang aq tumbuk baru tahu!.
Chanyeol:Mianhae manager.
Jungkook:Mianhae noona.
Ji hyo berlari ke kereta.Ji hyo pakai baju blaus dan jeans.Jungkook memukul kuat bahu Chanyeol.
Jungkook:Kau punya pasal Ji hyo marah aq!.Kau ni teruklah!.
Chanyeol:Aq lak?.Kau lah menganggu jer.
Jungkook:Ingat sikit dia aq punya.
Chanyeol:In your dream.
Ji hyo:Mangkuk nak naik tk?.
Chanyeol menolak kaki Jungkook dan naik.Jungkook mengamuk tapi di tahan dan tolak Chanyeol semula.Jungkook duduk sebelah Ji hyo. Chanyeol mengetap bibir.Dia sepak punggung Jungkook dan duduk sebelah Ji hyo.
Jungkook:Sakit gila!.
Chanyeol:Ji hyo,kita nak ke mana?.
Ji hyo:Rumah Kwang soo dan Yuri jap.
Jungkook:Noona,hari tu Jimin kata dia rindu nak jumpa noona.
Ji hyo:Jinja,yah bila Jimin nak lawat noona?.I miss my baby so much!.
I Need You Girl...
Jungkook:Hello Chim..Chim..Hah pusing belakang?.Tutup mata noona?.Aah ok bye.Noona pusing belakang jap kat taman tu.Cepat.
Ji hyo:Ok.Jomlah.
Ji hyo berhenti di taman.Tiba-tiba Jimin menutup matanya dan peluk.Ji hyo terkejut.
Jimin:Noona kira sampai 3 baru saya buka.
Ji hyo:Ok Hana.Dul.Set.
Mata Ji hyo di buka.Dia hanya nampak slide show video sahaja.Di situ tulis"Will You Be My Yeojachingu?".
Ps:Pasanglah lagu di bawah ya.
0
Ji hyo tersenyum.Dia amat menyukai Jimin yang mempunyai muka babyface.Dia memandang Jimin dan angguk.Jimin melompat kegembiraan.Akhirnya 4 tahun dia luahkan perasaan .Chanyeol mesej ahli Exo.
ChanyeolExo:Game over guys.Hati Ji hyo di tawan.
ChenExo:Huh?.Seriouslah.
XiuminExo:Siapa wei?.
ChanyeolExo:Jimin Bts.Biarlah dia ada hak untuk cinta orang lain.Erm,bye.
TAMAT SUDAH.SORRY PENDEK SEBAB NO IDEA>LAGIPUN NAK WAT CERITA BARU.WATAKNYA PARK JIMIN DAN SONG JI HYO.TAJUKNYA MY HUSBAND IS KINGKA BUT BYUNTAE?.MENGISAHKAN JI HYO YANG DI KENALI SEBAGAI QUEENKA YANG GARANG DAN PALING RAPAT NGAN BTS DAN GENG TROUBLEMAKERS GIRL.JIMIN,KINGKA YANG BYUNTAE TELAH JATUH CINTA DENGAN JI HYO.ALANGKAH BAGUSNYA KALAU JIMIN TU PANDAI MEMIKAT HATI.JI HYO TAK SANGKA DIA KENA KAHWIN DENGAN JIMIN?.DAHLAH DUA-DUA NI KAKI BULI DI UNIVERSITI.SORANG MULUT PUAKA SORANG DENGAN BYUNTAE.SATU HARI,JI HYO MENGAMBIL KEPUTUSAN CUBA MENCINTAI JIMIN DAN MEREKA HIDUP BAHAGIA TAPI TAK LAMA.KENAPA?.SILA IKUTI KISAH YANG LAWAK NAK MATI DAN ADA CINTA JUGA.
YOU ARE READING
In Love with our manager?.
FanficJi hyo kena menjadi manager untuk kumpulan Exo kerana Kei,kakaknya merangkap manager mereka masuk hospital sebab patah kaki.Baru sahaja dia masuk... Kai:Anneyong.*Teleportasi* Ji hyo:Hi.Eh hilang?.Asal lak badan aq ringan😨😨?.Ah,turunkan aq. Sehun:...