I HATE U!I NEVER LOVE U!PLEASE LEAVE ME ALONE!!
Ayat keramat tersebut masih terngiang ngiang diminda ku biarpun 5tahun masa berlalu.. Apa salah q...aq pun xtau... Sampai hati awak... u should leave me alone if u never have love me before...is it really fun to u playing with my heart?
Yeah i admit...mungkin sebab aq bodoh sebab tu awk perbodohkan saya..tp..mungkin juga sbab aq dh buta...sbb terlampau.sygkan awk...gila...gilakan awk yg xmungkin sygkan sya...
Benci?ya...i hate u...tp makin aq benci awak makin hati q rindu...5tahun wak...5tahun...i never stop thinking bout u since that day...every second of my life...its all about u..kalau diberi peluang undurkan masa,i will still love u like crazy...coz u r my first love...may be my last love either..
'hey dude...pesal kau senyap murung je kebelakangan ni?got prob ke?' tanya adel..aq hanya mampu tersenyum sambil mengeleng kepala.. 'Nothing la...just kenangan silam menerjah minda kejap td bro...hehe'jawab q kemudiannya smbil tersengih..
'so amacam?jd student night jumaat ni?'tanya nya lg smbil tersenyum lebar...kisah hidup seorang pelajar ipt...yahh...normal bg para pelajar utk clubbing pda malam hujung minggu..bg mereka aktiviti tersebut merupakan cara yg paling berkesan bg mereka untuk hilangkan stress setelah 5 hari memerah otak membuat assesment dan belajar..
'Malas lah aq...bising dan padat lah...aq xminat lah nak clubbing ni...tgok minggu lepas,aq ikut korang...dh macam tunggul kayu je aq sorang2 kat penjuru..'jawab q pulak..
mengingatkan kejadian minggu lepas membuat q serik...menjadi bahan ketawa rakan2 yg lain sbab malu nak enjoy waktu clubbing...diajak menari xnak..duduk je sambil meneguk air minuman setan...
Sejujur nya...bukan aq xnak enjoy...xpandai enjoy...menari?nope...been crazy seeing me dance lol..tambahan pula memang bukan jenis q utk lepak ditempat yg bingit...bertambah stress..
'ok lah xnk ikut...sbab aq wakil yg lain je nak ajak awk ni...xlah terperap kat bilik je hujung minggu hadap lappy n hp awk tu...'ujar Adel lagi...aq hanya tersenyum smbil menggelengkan kepala lalu pergi meninggalkan Adel di meja study..
Entah kenapa..kebelakangan ni aq asyik teringatkan 'dia'..apa khabar 'dia' disana?sihatkah?bahagia kah?semua persoalan itu membuatkan aq serba xda mood utk melakukan kerja..kaki yg sedari td melangkah sedar x sedar menghantar diriku ke bilik...usai menanggalkan kasut,aku merebahkan badanku diatas katil
ahhhhh...syurga dunia...kenikmatan yg jarang sekali dirasai pelajar semasa hari kuliah...aq cuba melelapkan mataku utk berhenti memikirkan masa lalu yg membelenggu diri q...
YOU ARE READING
Indahnya Mimpi
RomanceI HATE U! I NEVER LOVE U! PLEASE LEAVE ME ALONE! ..... ayat tersebut sentiasa terngiang diminda ku biarpun 5tahun dh berlalu sejak peristiwa itu.... Pernah terluka?disiksa?dipermainkan?sakit kan?tp..adakah kita masih membenci?marah?memendam rasa? En...