Lief dagboek,
Vandaag was het laatste dagje school. HO WACHT EVEN... laatste dag school... dat betekent dat het vrijdag is... en het is de 13de... WAT... HET IS VRIJDAG DE 13DE... dat meen je toch niet!!!! Nou ja... eigenlijk wel. Ik heb nou eigenlijk geen ongeluk gehad. Wel geluk. Mijn bus waas weer een keer lekker laat. Daardoor was ik ook te laat in de les. Gelukkig was ik niet de enigste die te laat was. Heel wat mensen die met de trein moesten waren ook te laat. En de docent deed de registratie ook pas later in de les. Na die les hadden we gym. Dat vind ik nou een leuk vak. We gingen volleyballen en batmintonnen. Volleybal gaat dan opzich nog wel. Maar batminton vind ik echt leuk. Het lijkt heel erg op tennis. Dat heb ik vroeger gedaan. Dat vind ik leuk. Jammer dat de les snel voorbij was. Toen moest ik ook nog wachten op de bus. Ik had geen zin om 3 kwartier te wachten om een aansluiting te hebben. Dus ik probeerde mijn moeder te bereiken. Ik heb 3 keer naar de huistelefoon gebeld en 3 keer naar mijn moeders telefoon. Ik kreeg haar maar niet te pakken. Dus ik besloot om maar die bus te pakken. Toen ik bij de bushalte was waar ik moest overstappen, moest ik eigenlijk nog een half uur wachten. Ik heb nog een aantal keer proberen mijn moeder te bereiken. Ik kreeg haar nog niet te pakken. Na 10 minuten reageerde ze eindelijk en zei ze dat ze bezig was met stofzuigen. Maar ze zou me nog ophalen. Toen mijn moeder er eindelijk was, duurde het nog maar 10 minuten kwartiertje voordat een van mijn zusjes ook zou komen. Dus wij wachtte nog even op haar. Terwijl we aan het wachten waren, begon het te sneeuwen. En niet zo'n klein beetje ook. Helaas was het alleen maar natte sneeuw en bleef het niet liggen. Toen mijn zusje er weer was, zijn we naar huis gegaan. Ik heb nog wat geholpen met het huishouden. Toen was het alweer avond en ben ik weer naar bed gegaan. Morgen moet ik er weer vroeg uit. We gaan morgen weer naar de kerk. Ik heb er heel veel zin in, want ik zie de liefde van mijn leven weer. Ik ga stoppen met schrijven. hoe eerder ik ga slapen. Hoe eerder het morgen is, hoe eerder ik hem dus kan zien.
Liefs
Roosbehappy
JE LEEST
lief dagboek...
Non-Fictiondit is een dagboek die ik ga bijhouden vanaf 1 januari 2017. ik ga geen namen noemen, want dit is wat ik dagelijks doormaak