Lief dagboek,
Vandaag zijn we weer naar de kerk geweest. Ik moest vandaag eigenlijk de kinderles doen, maar er waren geen kinderen. Tegen het einde van de preek kwam er nog een vrouw aan met 2 kinderen, waarvan 1 kind wel oud genoeg was om les aan te geven. Dus ik nam hem mee naar achter en we gingen de les doen. Normaal gesproken zijn er 2 kinderen. Maar hun moeder is van de week bevallen van een meisje. Nadat ik had voorgelezen, gingen we een film kijken over Ruth. Halverwege het filmpje begon het kind al te zeuren wanneer die film opgelopen was. En hij bleef ook maar kijken wanneer het filmpje afgelopen was. Nadat het filmpje afgelopen was wilde het kind terug naar die vrouw. Hij had gezegd dat het niet zijn moeder was. Ik vroeg eerst nog of hij wilde tekenen omdat de les van de volwassenen bijna klaar was. Maar hij wilde heel graag terug. Dus ik liet hem maar gaan. Toen moest ik ook nog even opruimen. Nadat ik klaar was met opruimen ben ik terug gegaan naar de kerkzaal. Zelf de volwassenen waren nog niet eens klaar met de les. We hebben nog met de volwassenen afgesloten en toen was de dienst klaar. Mijn vader wilde snel weer naar huis omdat mijn moeder en mijn zusje ziek thuis zaten. Maar mijn vriend en ik zijn naar achteren gegaan in het huis dat achter de kerk staat en we hebben daar een kwartier gezeten. Toen kwam mijn vader mij halen om naar huis te gaan. Die middag heb ik een film met alleen maar muziek opgezet en ik heb toen andere dingen gedaan tijdens de film. Ik heb die film echt al duizend keer gezien. Hij blijft gewoon leuk. Verder heb ik nog gegeten en die avond hebben we de film Brave gekeken. Dat is echt een leuke film. Na de film was het alweer tijd om naar bed te gaan. Morgen hebben we lekker een dag vrij. Echt zo lekker.
Liefs
Roosbehappy
JE LEEST
lief dagboek...
Non-Fictiondit is een dagboek die ik ga bijhouden vanaf 1 januari 2017. ik ga geen namen noemen, want dit is wat ik dagelijks doormaak