P.o.v. Arno
De volgende ochtend vertrekken we. Onze moeder heeft onze valiezen ingepakt.
We vliegen naar een geheime locatie. Er zitten nog een paar andere tweelingen.
Ze lijken bekend maar ik heb eigenlijk geen idee wie ze zijn.
Iedereen blijft vragen aan ons stellen waar niemand van ons op kan antwoorden. Het is frustrerend maar we kunnen er niets aan doen.7 tweelingen
14 mensen
8 jaarHoe kan dit gebeuren? Verdwijnen voor 8 jaar. Verdwijnen voor 8 jaar en je er niets meer van herinneren. Dit is niet logisch. Hoezo? Hoezo gaat dit zelfs? Het lijkt me zo onlogisch. Hoezo kunnen 14 mensen verdwijnen voor 8 jaar. Niemand dat iets van ons weet of wist. Alsof we al die jaren niet bestonden.
De ouders blijven nog even praten en wij leren elkaar kennen.
We kennen elkaar nog wel een beetje maar... niet echt. En toch hebben we 8 jaar doorgebracht samen.Om te beginnen hebben we natuurlijk ik, Arno, en mijn tweelingzus Anna Fowler.
(Foto nog aan het zoeken. Als je leuke tweelingen kent ofzo wees zeker niet bang om ze door te sturen. Ik sta opens voor alle foto's. Ik vind het zelf moeilijk om er te vinden. Maar ik wil jullie graag een beeld geven)Dan hebben we Colette (links) en Camille (rechts) Dubois. Hun vader is van Franse afkomst. Ze zijn van plan om de wereld rond te reizen binnenkort. Ze willen veel zien om mooie nieuwe herinneringen te maken. Zo willen ze de lege plaats in hun hoofd vullen.
Camille links en Colette rechts.
(Twins_that_travel op insta)Dan hebben we Natan en Melissa Sparks. Zij wonen in onze straat.
Vanaf dat ik Melissa zag voelde ik me aangetrokken tot haar. Maar niet in verliefd zijn, dus ik snap het niet goed. Ik ben echt in de war daardoor. Want ze is echt knap maar het is echt een andere aangetrokkenheid.
(Nog geen foto)De volgende zijn Lisa (rechts) en Lola (links) Wilson. Ze woonden bij hun grootouders op dat moment omdat hun ouders niet geschikt waren om voor hun te zorgen. De grootouders zijn ondertussen gestorven. Ze wonen momenteel bij Adam en Erik.
(Theglenntwins op insta)
Adam (links) en Erik (rechts) komen uit een rijke familie. Hun vader is een geslaagde business man. Ze nemen Lisa en Lola onder hun hoede. Zelf hebben ze nog veel broers en zussen. Kira (17 jaar), Seth (15 jaar), Aslan en Naomi (14 jaar) en Enya (12 jaar). De namen zouden moeten verwijzen naar namen uit de bijbel, gerelateerd met Adam en Eva.
(Jordanandzac op insta)
De voorlaatste tweeling was eigenlijk een drieling. De derde zus (Megan) is nooit meegenomen... uiteindelijk is er dan ook een accident geweest waardoor ze er niet meer is. De ouders konden dit verdriet niet aan en begonnen te ruziën wat dan ook leidde tot een scheiding. Toch hebben beide ouders hun 'haatgevoelens' voor elkaar aan de kant gelegd om terug samen te wonen. Ze spenderen veel tijd als een gezin om de verloren tijd op te maken. De vader had alcoholverslaving gekregen en is 'gestopt'. Ach ja Melissa en Melanie zijn goed opgevangen. Dat is het belangrijkst.
(merreltwins op Instagram)
En de laatste tweeling zijn Wim en Tim. Zeer grappige jongens. Ze wonen in de iets armere wijk maar hebben het goed. Hun vader is dan ook gestorven door een drugs overdosis. Hun grootouders komen ook voor een maand bij hen wonen.
(Nog geen foto)
YOU ARE READING
This virus went viral
Mystery / ThrillerWat als je jaren verdwenen was en niets meer weet? Wat als je een tweelingzus hebt? Wat als er in de toekomst een virus is? Wat aklsde mensen in quarantaine moeten? Wat als quarantaine niet is zoals je denkt?