Îngrjorarea și sâmbătă seara .

10 2 0
                                    

*Prolog*

Selena și Richard sunt vechi prieteni . Obișnuiesc își povestească unul altuia totul .Cel puțin asta crede Richard , însă Selena îi ascunde ceva de foarte mult timp.
Selena și Richard merg la același liceu , dar în clase diferite . Se cunosc de când erau copii , atunci când Richard s-a mutat în oraș și avea 7 ani .Având în vedere Selena este mai mică decât Richard cu doar un an aceasta avea 6 ani.
Au trecut prin multe momente împreună. Au fost unul lângă celălalt la bucurii dar și la tristeți.
Petrec împreună majoritatea timpului , în plus casele lor sunt una lângă alta și geamul camerelor lor sun față în față.

#Prolog încheiat#

În fiecare seară de sâmbătă se întâlneau la unul dintre ei acasă și priveau 2-3 episoade din serialul lor preferat . Era un serial din categoria "dragoste/drama", unii spun este ciudat privească doi prieteni împreună un asemenea gen de serial.
Era sâmbătă seara ,tot restul zilei Richard nu fusese acasă și nici nu răspundea la telefon, dar Selena era sigură până la ora în care privesc serialul o se întoarcă, pentru nu a lipsit niciodată.
Era ora 20:00 ( 8 seara ) când Selena se îndrepta către casa în care locuia Richard cu popcorn și ciocolata lui prefertă .
Apasã soneria și după 1 minut îi deschide ușa mama lui Richard , Samanta .

- Bună , doamna Samanta ! Richard este ?
- Bună scumpo ! Richard nu s-a întors acasă , a mers la munte cu câțiva prieteni .
- Când ajunge îi spuneți rog caute ?
- Sigur , draga mea !
- mulțumesc ! O seară frumoasă !

Selena se întoarce acasă îngrijorată.

Din perspectiva Selenei :
"De ce nu mi-ar spune pleacă . Nu am mers niciodată undeva singuri ,adică eu fără el sau el fără mine .L-am sunat toată ziua , de ce nu răspunde , în plus ce facă atât la munte , știe e seara noastră. Știe nu? Nu e posibil uite. "

Era deja miezul nopții , însă Selena nu dormea , era foarte îngrijorată din vina lui Richard .
Selena observă se aprinde lumina în camera lui Richard . Fuge repede la fereastră , însă draperiile erau trase și nu putea îl observe. Îl sună din nou , de data asta răspunde :

- Da , Sel !
- Rich , te sun de azi dimineață și de abea acum îmi răspunzi ?
- Scuză-mă Sel , nu am apucat să-ți spun plec , tu încă dormeai.
- Puteai să-mi dai un sms Rich , am fost îngrijorată toată ziua .
- Scuze !
- Era seara noastră , te aștept de 5 ore , speram vi , nu ai mai lipsit niciodată.
- Doamne , am uitat complet , te rog iartă-mă ! Promit ne reluăm seara mâine.
- Bine . Noapte bună !
Richard trage draperiile și se uită spre fereastra Selenei.
- Noapte bună, Sel ! visezi frumos , ca atunci când am mers primul la școală , ai visat am mers împreună și nu mai erai nevoită stai cu copii răi de la grădi . - spune Richard râzând .
- Da , sigur . -spune Selena și îi închide .

Se duce și seduce Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum