Adevărata Realitate

5 1 0
                                    

   E destul de ciudat , tot ce se întâmplă , simt că nu trebuie să fiu aici , nu trebuie să fiu cu tipul ăsta , simt că greșesc. Nu știu ce se întâmplă dar mă simt vinovată , chiar dacă teoretic plătesc cu aceași monedă. Dar nu , nu sunt așa , chiar de ce fac asta ?
      Tipul ăsta are o fața foarte necunoscută , are un caracter necunoscut mie , este total diferit de mine , nu știu de ce am acceptat să ies cu un străin , am fost doar supărată , prea supărată încât am ajuns la această alegere.
     
*************************************
   Ajungem acasă , am urcat foarte repede , defapt am fugit in camera de parcă eram cronometrată . Trântesc ușa , o încui și ma arunc în pat ținându-mi capu în pălmi izbucnind în plâns .
   Mă simt atât de rău, simt că trebuia să îi spun adevărul lui Rich de prea mult timp , nu mai pot să trăiesc așa .
   Mă ridic de pe pat și mă îndrept către fereastră dând draperiile la o parte . Rămân blocată când văd că Rich este cu o fată în camera lui , uitându-se la TV cu un bol de popcorn și ciocolata lui preferată în mâna acelei fete . Simt cum ceva din mine se rupe , simt o durere atât de mare , simt un gol în stomac , am un nod în gât , simt cum picioarele îmi cedează , cad la pământ plângând , uitându-mă la pereți spunând că e prea târziu .
   E prea târziu să recunosc că simt ceva foarte puternic pentru băiatul pe care îl numesc frate de foarte mulți ani . Îmi dau seama că îl iubesc atât de mult , mă simt frântă , nu mai pot să mă ridic , nu mai am nici o putere .
În scurt timp , din cauza lacrimilor adorm pe podeaua rece . Mă trezesc în intuneric , tremurând , simțind podeaua rece lipită de pielea mea la fel de rece . Îmi aduc mana la față , foarte lipicioasă , foarte rece aducându-mi aminte că defapt ceea ce s-a întâmplat nu era doar un vis . Mă ridic cu greu în picioare , aprind lumina și mă pun în fața oglindei privindu-mă , arătând atât de rău , atât de rănită și atât de slăbită . Ma uit la ceasul care indica ora 04:00 dimineata . O durere incredibilă se cap , simt că îmi explodează tâmplele . Iau 2 tablete deodată , punându-ma în pat învelindu-mă până la gât uitându-mă în gol .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 28, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Se duce și seduce Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum