AŞKIN GÖZ YAŞLARI

10 2 1
                                    

Bir genç kız varmış. Ve bu kız her gün sevdiği bir oğlan için aynı lokantada aynı saatte yemek yermiş. Farkında değilmiş ama o genç oğlanda o kızı sevdiği için lokantaya gidermiş. Oğlan dayanamamış gitmiş oturmuş kızın yanına. Tanışmışlar ve neden hep o lokantaya gittiklerinide gülerek anlatmışlar. Sevgili olmuşlar. Bu sevgi sanki masallardaki aşklara benzermiş. Kopmayan zincir gibi bir aşka tutunmuşlar. Tabiiki sevgi evliliğe gelmiş. Okulları bittikten sonra evlenmişler. Kadın aşçı oğlan ise mimarmış. Her gün aynı saatte çıkar işlerine gider aynı saatte dönerlermiş. Her zamanları birlikte geçermiş. Kadın ona sarılır kafasına omzuna koyarmış. Adamda onu okşar birbirlerine bakarmış. Kırklı yaşlarına ulaştıklarındada aynı sevgi sürermiş. Ama yaşlandıkları için yorulur, dayanamazlarmış. Emekli olmaya karar vermişler. Artık bütün zamanları birbirlerine kalmış. Kadın hep ona "Senin için ölürüm"diyormuş adamda ona karşılık olarak "Asıl ben sana ölürüm diyormuş. Bir gün sahile yakın bir ev görmüşler. Kırık dökük olsada o evi almayı hayal etmişler. Adam o evi alırlasa die evi düzenlemek için bir proje yapmış. Adam karısına "O ev artık bizim." demiş. Fiyatına bakmak için almanyaya gitmiş. Çünki bu ev almanlarınmış. Geldiğinde ise...

Artık hiç konuşmuyormuş. Sanki o sevgi solup gitmiş gibi. Kadın her gün soruyormuş "Noldu" diye. Adam "O ev bütçemizi aşıyor, alamicaz" demiş. Ama kadın hala soruyormuş " Noldu" diye. Çünki sorunu bu olamazmış. Kadının arkadaşı onu aramış. "O seni aldatıyor. Almanyada tanıştığı bir kadın İstanbula gelmiş. Ve her evden çıktığında onunla yemek yiyor. Hatta kadının evine bile gitmiş." dedi. Kadın yıkılmış. Adam " Ben almanyaya gidiyorum" demiş. Kadında " Defol git" demiş. Ve bir yılı ağlayarak gitmiş. Bir kadın gelmiş kapısına. Adamın kadını birlikte aldattığı kadın gelmiş. Demiş ki"Girebilirmiyim"
Kadında" ne yüzle gelirsin" demiş ve kadını içeri almış. Kadın " Bildiğin gibi değil" demiş. "O ... O....O öldü." demiş. Kadın kesilmiş sanki şakır şakır ağlamaya başlamış. Ve kadın bi kutu vermiş. " Bunu sana vermemi istedi" demiş. Kadın içini açmış. Bir sürü not varmış. Okumaya başlamış. "Öncelikle seni çok seviyorum." " Aldatma yalandı". " Hani diyodun ya senin için ölürüm". "Ben öldüm ama sen ölme. Benim için ölme. Benim için yaşa."demiş. Kadın son göz yaşını bu kağıda akıtmış. Ve notların altında bir anahtar ve bir not daha bulmuş. Notu okumuş. "Bu evin anahatarı. Evi yaptırdım. Orda sen yaşarken seni izliyo olacağım. Kadın hafif gülmüş. Yukarı bakmış. Eve gitmiş. Evde ne aksilik çıksa hep düzenleniyomuş. Buda adamın orda olduğunun ve kadına yardım ettiğinin bir göstergesiymiş.♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son NotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin